ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ամփոփվել է «Մենք ենք, մեր կարերը» ծրագիրը

Սեպտեմբերի 15, 2020
Մշակութային լուրեր

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ և «Տերյան մշակութային կենտրոն» հասարակական կազմակերպության նախաձեռնությամբ տեղի է ունեցել «Մենք ենք, մեր կարերը» ծրագիրը, որը միտված էր մոռացության մատնված հայկական կարատեսակների ուսուցմանը, տարածմանն ու փոխանցմանը:
Ծրագրին մասնակցել են ավելի քան 20 կանայք Երևանից, ՀՀ Շիրակի մարզի Սարապատ համայնքի Ցողամարգ գյուղից, ՀՀ Արմավիրի մարզի Արշալույս և Մերձավան համայնքներից, ՀՀ Լոռու մարզի, Լոռի բերդ խոշորացված համայնքի Ուռուտ գյուղից և Արցախի Հանրապետության Շուշի քաղաքից:
Ծրագրի նպատակն էր ներկայացնել հայկական ասեղնագործ արվեստի, կարատեսակների, զարդանկարների ձևի և բովանդակության միաձույլ ամբողջականությունը, ապահովել դրա փոխանցումն ու կենսունակությունը, ինչպես նաև առցանց տարածումը:
Ծրագրի շրջանակում ուսուցանվել են հետևյալ 10 կարատեսակները՝ «Շարակար ասեղնագործություն», «Ոսկեթել և ոսկեքուղ ասեղնագործություն» (Քուղակար), «Հյուսքային ժանյակ», «Մաքոքի գործ», «Մարաշի հյուսված կար», «Խաչկար ասեղնագործություն», «Հայկական ասեղնագործ ժանյակ», «Վերադիր ասեղնագործություն» (Քիլիս), «Այնթապի ասեղնագործություն», «Մարաշի հարթակար»:
Նկարահանվել են ուսումնական հոլովակներ վերը նշված կարատեսակների վերաբերյալ, որտեղ ասեղնագործող վարպետները ներկայացնում են կարատեսակների ծագման պատմությունը, կատարման տեխնիկաները, գաղտնիքներն ու նրբությունները։
Տեսադասերը հասանելի են «Տերյան մշակութային կենտրոնի» յություբյան ալիքում :

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…