ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Կրոսավազքի Հայաստանի առաջնություն և «Ցատկորդի օր» հանրապետական մրցաշար. հայտնի են մրցանակակիրները

Օգոստոսի 31, 2020
Սպորտային լուրեր

Տևական դադարից հետո Հայաստանում անցկացվել են աթլետիկայի մրցաշարեր. hանգստյան օրերին Վանաձորում կայացել են կրոսավազքի Հայաստանի առաջնությունը և «Ցատկորդի օր» հանրապետական մրցաշարը: Կրոսավազքի առաջնությունում պայքարն ընթացել է 4 տարիքային խմբերում, մրցանակակիրներ են դարձել՝

2002 թ. և մեծ տարիքային խումբ

Վազք 3000մտղամարդիկ

1. Վանյա Սարգսյան - 9.07,5 (Գյումրի Սկ)
2. Արման Հակոբյան - 9.44,9 (Արցախ)
3. Ալեն Առստամյան - 11.01,5 (Արցախ)
3. Գևորգ Գաբրիելյան - 11.01,5 (Արցախ)

Վազք 2000մկանայք

  1. Անգելինա Ավագյան - 7.55,6 (Արցախ)
  2. Անժելիկա Հովհաննիսյան - 8.48,1 (Վանաձոր)
  3. Կարինե Շահրամանյան - 8.56,1 (Երևան ԱՕՄ)

2003-2004 թթծնվածներ

Վազք 2000մտղաներ

  1. Արման Ղամբարյան - 6.29,5 (Վանաձոր)
  2. Սոս Հարությունյան - 6.36,0 (Գյումրի Սկ)
  3. Սասուն Սարգսյան - 6.39,6 (Արցախ)

Վազք 1000մաղջիկներ

  1. Ալեքսանդրա Գալինսկի - 3.32,2 (Արցախ)
  2. Միլենա Գրիգորյան - 3.50,8 (Արտաշատ)
  3. Էմիլյա Հայրիյան - 3.57,9 (Արցախ)

2005-2006 թթծնվածներ

Վազք 1000մպատանիներ

  1. Էրիկ Սահակյան - 3.00,0 (Վանաձոր)
  2. Մարտին Դադայան - 3.02,8 (Արցախ)
  3. Վալերի Միխաելովսկի - 3.03.2 (Գյումրի Էմմ)

Վազք 1000մաղջիկներ

  1. Լիանա Մարտիրոսյան - 3.27,9 (Կապան)
  2. Մարի Սարգսյան - 3.32,3 (Գյումրի Սկ)
  3. Քոչարյան Լինա - 3.36,2 (Արցախ)

2007-2009 թթծնվածներ

Վազք 500մպատանիներ

  1. Ալբերտ Գարեգինյան - 1.45,6 (Գյումրի Էմմ)
  2. Հայկ Հարությունյան - 1.49,11 (Արցախ)
  3. Գարիկ Հովհաննիսյան - 1.50,9 (Գյումրի Էմմ)

Վազք 500մաղջիկներ

  1. Անի Ներսիսյան - 1.51,6 (Արցախ)
  2. Լիլիթ Միքայելյան - 1.54,9 (Արցախ)
  3. Դիանա Ասրյան - 2.00,2 (Վանաձոր)

4×500մ փոխանցավազք (2 աղջիկ, 2 տղա)

1. Արցախ - 8.05,1 (Անգելինա Ավագյան, Լինա Քոչարյան, Գևորգ Գաբրիելյան, Արման Հակոբյան)
2. Գյումրի ՍԿ - 8.39,3 (Նինա Մուրադյան, Մարի Սարգսյան, Սոս Հարությունյան, Վանյա Սարգսյան)
3. Վանաձոր - 8.57,0 (Անժելիկա Հովհաննիսյան, Լիլիթ Հովհաննիսյան, Հրանտ Սարգսյան, Արման Ղամբարյան)

Կրոսավազքի առաջնությանը հաջորդել է «Ցատկորդի օր» հանրապետական մրցաշարը, որին մասնակցել են Երևան ԱՕՄ, Երևան Կենտրոն, Գյումրի Էմմ, Արտաշատի, Կապանի և Վանաձորի մարզիկները։ Վանաձորի աթլետիկայի օլիմպիական հերթափոխի մարզադպրոցի մարզաբազայում կայացած մրցաշարում մրցանակային տեղեր են գրավել հետևյալ մարզիկները՝

Հեռացատկտղամարդիկ

  1. Բեգլարյան Գոռ - 7,40սմ (Կապան)
  2. Հովհաննիսյան Դավիթ - 6,41սմ (Կապան)
  3. Հարությունյան Հարություն - 6,41սմ (Կապան)

Հեռացատկաղջիկներ

  1. Աբրահամյան Յանա - 5,51սմ (Երևան Կենտրոն)
  2. Մինասյան Մարիետա - 5,49սմ (Կապան)
  3. Ադամյան Մելինե - 5,22սմ (Կապան)

Եռացատկտղամարդիկ

  1. Աղասյան Լևոն - 16,67սմ (Կապան)
  2. Ղազարյան Ռազմիկ - 15,02սմ (Գյումրի Էմմ.)
  3. Սրապիոնյան Նարեկ - 14,90սմ (Վանաձոր)

Եռացատկ աղջիկներ

  1. Մինասյան Մարիետա - 12,24սմ (Կապան)
  2. Աբրահամյան Յանա - 12,00սմ (Երևան Կենտրոն)
  3. Ադամյան Մելինե - 11,68սմ (Կապան)

Հավելենք, որ սեպտեմբերին Ռումինիայում և Թուրքիայում կայանալու են Բալկանյան երկրների մեծահասակ և մինչև 20 տարեկան աթլետների 2020 թ. առաջնությունները, որոնց Հայաստանից կմասնակցեն տասը մեծահասակ և հինգ երիտասարդ մարզիկ-մարզուհիներ։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: