Տևական դադարից հետո Հայաստանում անցկացվել են աթլետիկայի մրցաշարեր. hանգստյան օրերին Վանաձորում կայացել են կրոսավազքի Հայաստանի առաջնությունը և «Ցատկորդի օր» հանրապետական մրցաշարը: Կրոսավազքի առաջնությունում պայքարն ընթացել է 4 տարիքային խմբերում, մրցանակակիրներ են դարձել՝
2002 թ. և մեծ տարիքային խումբ
Վազք 3000մ, տղամարդիկ
1. Վանյա Սարգսյան - 9.07,5 (Գյումրի Սկ)
2. Արման Հակոբյան - 9.44,9 (Արցախ)
3. Ալեն Առստամյան - 11.01,5 (Արցախ)
3. Գևորգ Գաբրիելյան - 11.01,5 (Արցախ)
Վազք 2000մ, կանայք
2003-2004 թթ. ծնվածներ
Վազք 2000մ, տղաներ
Վազք 1000մ, աղջիկներ
2005-2006 թթ. ծնվածներ
Վազք 1000մ, պատանիներ
Վազք 1000մ, աղջիկներ
2007-2009 թթ. ծնվածներ
Վազք 500մ, պատանիներ
Վազք 500մ, աղջիկներ
4×500մ փոխանցավազք (2 աղջիկ, 2 տղա)
1. Արցախ - 8.05,1 (Անգելինա Ավագյան, Լինա Քոչարյան, Գևորգ Գաբրիելյան, Արման Հակոբյան)
2. Գյումրի ՍԿ - 8.39,3 (Նինա Մուրադյան, Մարի Սարգսյան, Սոս Հարությունյան, Վանյա Սարգսյան)
3. Վանաձոր - 8.57,0 (Անժելիկա Հովհաննիսյան, Լիլիթ Հովհաննիսյան, Հրանտ Սարգսյան, Արման Ղամբարյան)
Կրոսավազքի առաջնությանը հաջորդել է «Ցատկորդի օր» հանրապետական մրցաշարը, որին մասնակցել են Երևան ԱՕՄ, Երևան Կենտրոն, Գյումրի Էմմ, Արտաշատի, Կապանի և Վանաձորի մարզիկները։ Վանաձորի աթլետիկայի օլիմպիական հերթափոխի մարզադպրոցի մարզաբազայում կայացած մրցաշարում մրցանակային տեղեր են գրավել հետևյալ մարզիկները՝
Հեռացատկ, տղամարդիկ
Հեռացատկ, աղջիկներ
Եռացատկ, տղամարդիկ
Եռացատկ աղջիկներ
Հավելենք, որ սեպտեմբերին Ռումինիայում և Թուրքիայում կայանալու են Բալկանյան երկրների մեծահասակ և մինչև 20 տարեկան աթլետների 2020 թ. առաջնությունները, որոնց Հայաստանից կմասնակցեն տասը մեծահասակ և հինգ երիտասարդ մարզիկ-մարզուհիներ։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: