ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը հանդիպել է եզդիական համայնքի երիտասարդ ներկայացուցիչների հետ

Օգոստոսի 29, 2020
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանն այսօր ընդունել է «Մարդու իրավունքների եզդիական կենտրոն» իրավապաշտպան հասարակական կազմակերպության ներկայացուցիչներին:

Նախարարի տեղակալը, ողջունելով երիտասարդներին, տեղեկացրել է, որ նախարարությունն այժմ ոլորտային բարեփոխումներ է իրականացնում, կրթության, երիտասարդության, մշակույթի և սպորտի ոլորտների զարգացման համար մշակվում են ռազմավարական փաստաթղթեր` նախատեսված մինչև 2025 թվականը: Ա.Մարտիրոսյանն այս համատեքստում կարևորել է հանրային հատվածի, այդ թվում նաև ազգային փոքրամասնությունների մոտեցումը ներկայացնող կազմակերպությունների նախաձեռնողականությունը և ակտիվ մասնակցությունը ոլորտային պետական քաղաքականության ծրագրերում. «Ստեղծվել է պետական երիտասարդական քաղաքականության ռազմավարությունը մշակող աշխատանքային խումբ, որը լսելով երիտասարդներին՝ ուղենշելու է հիմնական թիրախները: Պատրաստ ենք անկաշկանդ երկխոսության և բաց ենք գործնական առաջարկությունների համար»,-նշել է նախարարի տեղակալը:

Կազմակերպության նախագահ Սաշիկ Սուլթանյանը նշել է, որ իրենք ազգային փոքրամասնությունների իրավունքների իրացումը դիտարկում են մարդու իրավունքների իրացման տեսակետից` կարևորելով հատկապես կրթական, երիտասարդական և ինքնության պահպանման խնդիրները:

Իրավապաշտպան կազմակերպության երիտասարդ ներկայացուցիչներից Լենա Միրզոյանը պատմել է, որ այս տարի ընդունվել է ԵՊՀ` սոցիալական աշխատանք մասնագիտությամբ: Ազգային փոքրամասնություններին ԿԳՄՍ նախարարության հատկացրած տեղերի հաշվին` նա կրթությունը կստանա անվճար:

«Մարդու իրավունքների եզդիական կենտրոնը» նաև մեդիա հարթակ է ստեղծել` «Խիրատ» /xirat.com/, որը ներկայացնում է Հայաստանի եզդիական համայնքի կյանքը, մշակույթը և իրավունքների ապահովումը:

Հանդիպման ընթացքում կարևորվել է նախարարության հետ համագործակցության առավել սերտացումը, անդրադարձ է եղել ազգային փոքրամասնությունների մասին պարբերաբար հրապարակվող զեկույցներին, եզդիական համայնքի կրթական խնդիրներին:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Արդյո՞ք խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…