Մեկնարկել է սփյուռքահայ ուսուցիչների 2020 թ. վերապատրաստման ծրագիրը, որն այս տարի անցկացվում է առցանց։ Այս տարի վերապատրաստման ծրագրին դիմել է 420 ուսուցիչ՝ 35 երկրից։ Մեկամսյա վերապատրաստումն ընթանալու է հետևյալ ուղղություններով՝
Ողջունելով ծրագրի մասնակիցներին՝ ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Արայիկ Հարությունյանը նշել է, որ 2020 թվականի վերապատրաստման ծրագիրն էականորեն տարբերվում է նախորդ բոլոր ծրագրերից: «Կորոնավիրուսով պայմանավորված համաճարակային իրավիճակը նոր մարտահրավեր նետեց նաև սփյուռքահայ ուսուցիչների ամենամյա վերապատրաստման գործընթացին: Այսօր՝ անգամ այս դժվար պայմաններում, տրվում է սփյուռքահայ ուսուցիչների վերապատրաստման մեկնարկը, և մեծ ուրախությամբ պետք է նշել, որ առցանց վերապատրաստմանը մասնակցում է սփյուռքի կրթօջախների 120 ուսուցիչ՝ շուրջ 32 երկրից։ Կարող ենք փաստել, որ ծրագիրն ունի առանձնահատուկ կարևորություն, և սփյուռքի կրթօջախների կարողությունների հզորացումը Հայաստան-սփյուռք համագործակցության գերակա ուղղություններից է»,֊ընդգծել է նա: Ըստ նախարարի` վերապատրաստման այս դասընթացն իր կառուցվածքով և բովանդակությամբ հնարավորություն կտա կիրառել նոր մոտեցումներ և նորարարական նախաձեռնություններ, ուսուցիչները կստանան նոր գիտելիքներ և հմտություններ, որոնք կօգնեն առավել արդյունավետ կազմակերպել դասընթացները և փոխանցել սովորողներին ազգային կրթության ու դաստիարակության ողջ բովանդակությունը։
«Նախորդ տարի Սփյուռքի նախարարության վերակազմակերպումից հետո դրա կրթական բաղադրիչի իրականացումն անցել է ԿԳՄՍ նախարարությանը, և հավատարիմ մեր հանձնառությանը՝ ներկայում մշակում ենք հանրակրթության ընդհանուր հարթակ, որտեղ թե՛ սփյուռքի, և թե՛ Հայաստանի երեխաները կսովորեն նույն պայմաններում և կստանան նույն գիտելիքը։ Ցավում եմ, որ նման հսկայական սփյուռք ունեցող երկիրը նախորդ 30 տարիներին այդպիսի համակարգ չի ստեղծել, և մենք հիմա ենք ձեռնամուխ լինում դրա իրականացմանը։ Ներկայում մենք մեծ բարեփոխումներ ենք իրականացնում կրթության ոլորտում՝ մերժելով միջակությունը և գավառականությունը։ Հանրակրթությունն իրապես հիմնված է լինելու իրական ազգային արժեքի և ինքնության հիմքի վրա, և այդ առումով սփյուռքի մեր ուսուցիչների և գործընկերների հետ համագործակցությունը շատ կարևոր է։ Հայաստանում ձևավորված է ամենաազգային կառավարությունը, և կրթական ու մշակութային բարեփոխումների շուրջ բոլոր աղմուկները հենց այդ միջակության և գավառականության հրաժեշտի աղմուկներն են»,֊ընդգծել է Արայիկ Հարությունյանը՝ շեշտելով, որ ծրագրերն ամրագրվելու են նաև ՀՀ կրթության առաջիկա տարիների զարգացման ռազմավարության և 2020-2025 թթ գործողությունների քարտեզում։
«Վստահ եմ, որ այս վերապատրաստումները շատ լավ արդյունք են ունենալու, ստեղծելու են լուրջ հնարավորություններ և ամրապնդելու են կապը հայրենիքի հետ»,֊նշել է նախարարը՝ շնորհակալություն հայտնելով վերապատրաստման ծրագրի կազմակերպիչներին՝ նման հնարավորություն ստեղծելու և տարբեր երկրների ավելի քան 100 ուսուցիչների մեկ հարթակում միավորելու համար։
Նախարարի ողջույնից հետո ներկայացվել են սփյուռքահայ ուսուցիչների վերապատրաստման ծրագրի մանրամասները։ Մասնավորապես, ծրագրի նպատակը ներկայացրել է ԿԳՄՍՆ ներկայացուցիչ Թամարա Զալինյանը, ծրագրի նախագիծը՝ «Դասավանդիր Հայաստան»-ի ներկայացուցիչ Աստղիկ Մնացականյանը, իսկ ծրագրի կազմակերպչական հարցերին անդրադարձել է «Ֆիչըր» ընկերության և «ՊրոԴեՖորմ» խմբի ներկայացուցիչ Արսեն Սիմոնյանը։ Այնուհետև, տեղի է ունեցել ծանոթություն մասնակիցների հետ, փոքր խմբերում քննարկվել նրանց ակնկալիքները և դրանց արդյունքները ներկայացվել մեծ խմբում։
Տեղեկացնենք նաև, որ, չնայած վերապատրաստման հեռավար բնույթին, ուսուցիչների համար կազմակերպվելու են թանգարանների վիրտուալ այցելություններ, գործնական աշխատանքներ: Վերապատրաստման 6 ուսումնական ծրագրերը ՀՀ ԿԳՄՍՆ-ի դրամաշնորհի շրջանակում մշակել է «Դասավանդիր Հայաստան» հիմնադրամը: Հեռավար դասընթացների կազմակերպումը մրցութային հիմքով ստանձնել է «Ֆիչըր» (Feature) ընկերությունը` «ՊրոԴեՖորմ» (ProDeForm) կազմակերպության հետ համագործակցաբար:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ