ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մեկնարկել է սփյուռքահայ ուսուցիչների 2020 թ. վերապատրաստման ծրագիրը

Օգոստոսի 26, 2020
Պաշտոնական Սփյուռքի լրատու

Մեկնարկել է սփյուռքահայ ուսուցիչների 2020 թ. վերապատրաստման ծրագիրը, որն այս տարի անցկացվում է առցանց։ Այս տարի վերապատրաստման ծրագրին դիմել է 420 ուսուցիչ՝ 35 երկրից։ Մեկամսյա վերապատրաստումն ընթանալու է հետևյալ ուղղություններով՝

  • Ուսուցում մանկապարտեզում
  • Ուսուցում մեկօրյա դպրոցում
  • Հայերենի տարրական ուսուցում ամենօրյա դպրոցում
  • Հայոց լեզվի և գրականության դասավանդում միջին և ավագ դպրոցների երեխաների համար
  • Լրացուցիչ կրթության և ազգային դաստիարակության կազմակերպում
  • Հայոց պատմության և մշակույթի պատմության դասավանդում

Ողջունելով ծրագրի մասնակիցներին՝ ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Արայիկ Հարությունյանը նշել է, որ 2020 թվականի վերապատրաստման ծրագիրն էականորեն տարբերվում է նախորդ բոլոր ծրագրերից: «Կորոնավիրուսով պայմանավորված համաճարակային իրավիճակը նոր մարտահրավեր նետեց նաև սփյուռքահայ ուսուցիչների ամենամյա վերապատրաստման գործընթացին: Այսօր՝ անգամ այս դժվար պայմաններում, տրվում է սփյուռքահայ ուսուցիչների վերապատրաստման մեկնարկը, և մեծ ուրախությամբ պետք է նշել, որ առցանց վերապատրաստմանը մասնակցում է սփյուռքի կրթօջախների 120 ուսուցիչ՝ շուրջ 32 երկրից։ Կարող ենք փաստել, որ ծրագիրն ունի առանձնահատուկ կարևորություն, և սփյուռքի կրթօջախների կարողությունների հզորացումը Հայաստան-սփյուռք համագործակցության գերակա ուղղություններից է»,֊ընդգծել է նա: Ըստ նախարարի` վերապատրաստման այս դասընթացն իր կառուցվածքով և բովանդակությամբ հնարավորություն կտա կիրառել նոր մոտեցումներ և նորարարական նախաձեռնություններ, ուսուցիչները կստանան նոր գիտելիքներ և հմտություններ, որոնք կօգնեն առավել արդյունավետ կազմակերպել դասընթացները և փոխանցել սովորողներին ազգային կրթության ու դաստիարակության ողջ բովանդակությունը։

«Նախորդ տարի Սփյուռքի նախարարության վերակազմակերպումից հետո դրա կրթական բաղադրիչի իրականացումն անցել է ԿԳՄՍ նախարարությանը, և հավատարիմ մեր հանձնառությանը՝ ներկայում մշակում ենք հանրակրթության ընդհանուր հարթակ, որտեղ թե՛ սփյուռքի, և թե՛ Հայաստանի երեխաները կսովորեն նույն պայմաններում և կստանան նույն գիտելիքը։ Ցավում եմ, որ նման հսկայական սփյուռք ունեցող երկիրը նախորդ 30 տարիներին այդպիսի համակարգ չի ստեղծել, և մենք հիմա ենք ձեռնամուխ լինում դրա իրականացմանը։ Ներկայում մենք մեծ բարեփոխումներ ենք իրականացնում կրթության ոլորտում՝ մերժելով միջակությունը և գավառականությունը։ Հանրակրթությունն իրապես հիմնված է լինելու իրական ազգային արժեքի և ինքնության հիմքի վրա, և այդ առումով սփյուռքի մեր ուսուցիչների և գործընկերների հետ համագործակցությունը շատ կարևոր է։ Հայաստանում ձևավորված է ամենաազգային կառավարությունը, և կրթական ու մշակութային բարեփոխումների շուրջ բոլոր աղմուկները հենց այդ միջակության և գավառականության հրաժեշտի աղմուկներն են»,֊ընդգծել է Արայիկ Հարությունյանը՝ շեշտելով, որ ծրագրերն ամրագրվելու են նաև ՀՀ կրթության առաջիկա տարիների զարգացման ռազմավարության և 2020-2025 թթ գործողությունների քարտեզում։

«Վստահ եմ, որ այս վերապատրաստումները շատ լավ արդյունք են ունենալու, ստեղծելու են լուրջ հնարավորություններ և ամրապնդելու են կապը հայրենիքի հետ»,֊նշել է նախարարը՝ շնորհակալություն հայտնելով վերապատրաստման ծրագրի կազմակերպիչներին՝ նման հնարավորություն ստեղծելու և տարբեր երկրների ավելի քան 100 ուսուցիչների մեկ հարթակում միավորելու համար։

Նախարարի ողջույնից հետո ներկայացվել են սփյուռքահայ ուսուցիչների վերապատրաստման ծրագրի մանրամասները։ Մասնավորապես, ծրագրի նպատակը ներկայացրել է ԿԳՄՍՆ ներկայացուցիչ Թամարա Զալինյանը, ծրագրի նախագիծը՝ «Դասավանդիր Հայաստան»-ի ներկայացուցիչ Աստղիկ Մնացականյանը, իսկ ծրագրի կազմակերպչական հարցերին անդրադարձել է «Ֆիչըր» ընկերության և «ՊրոԴեՖորմ» խմբի ներկայացուցիչ Արսեն Սիմոնյանը։ Այնուհետև, տեղի է ունեցել ծանոթություն մասնակիցների հետ, փոքր խմբերում քննարկվել նրանց ակնկալիքները և դրանց արդյունքները ներկայացվել մեծ խմբում։

Տեղեկացնենք նաև, որ, չնայած վերապատրաստման հեռավար բնույթին, ուսուցիչների համար կազմակերպվելու են թանգարանների վիրտուալ այցելություններ, գործնական աշխատանքներ: Վերապատրաստման 6 ուսումնական ծրագրերը ՀՀ ԿԳՄՍՆ-ի դրամաշնորհի շրջանակում մշակել է «Դասավանդիր Հայաստան» հիմնադրամը: Հեռավար դասընթացների կազմակերպումը մրցութային հիմքով ստանձնել է «Ֆիչըր» (Feature) ընկերությունը` «ՊրոԴեՖորմ» (ProDeForm) կազմակերպության հետ համագործակցաբար:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան