ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Փոխըմբռնման հուշագիր` ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության և «Գինու ճանապարհներ» ֆեդերացիայի միջև

Օգոստոսի 17, 2020
Մշակութային լուրեր

ԿԳՄՍ նախարարության և «Գինու ճանապարհներ» ֆեդերացիայի (ITER VITIS FEDERATION) միջև առցանց հանդիպման շրջանակում ստորագրվել է փոխըմբռնման հուշագիր: Կողմերը պատրաստակամություն են հայտնել խորացնել համագործակցությունը Եվրոպայի խորհրդի «Մշակութային ուղիներ» ծրագրի շրջանակում՝ ապագայում ևս իրականացնելու նպատակային և արդյունավետ նախագծեր: Նախարարության կողմից փաստաթուղթը ստորագրել է ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Նարինե Խաչատուրյանը։ Առցանց հանդիպման կարևոր արդյունքներից է «Արենի-1 քարայր» կոնսորցիումին «Գինու ճանապարհներ» ֆեդերացիայի պատվավոր անդամի վկայականի տրամադրումը: Հանդիպման ընթացքում ներկայացվել է ֆեդերացիայի գործունեությունը, «Մշակութային ուղիներ» ծրագիրը և անդրադարձ կատարվել ծրագրի համալսարանական ցանցի գործունեությանը, ինչպես նաև խոսվել է գինու՝ որպես նյութական և ոչ նյութական, համամարդկային արժեքի, գինեգործության, կրթության, մասնագիտական վերապատրաստումների, հնագիտության և մի շարք այլ հարցերի մասին: «Մշակութային ուղիներ» ծրագրում գործունեությունը ավելի ամրապնդելու և ակտիվացնելու, ինչպես նաև մի շարք այլ մշակութային ուղիների հետ համագործակցելու և անդամակցելու նպատակով վերջին մի քանի ամսվա ընթացքում զգալի աշխատանքներ են իրականացվել: Մասնավորապես, հայերեն է թարգմանվել Եվրոպայի խորհրդի «Մշակութային ուղիներ» ծրագրի մասին ուղեցույցը, որը առաջիկայում կհրապարակվի ծրագրի կայքում:

Նշենք, որ 2015 թվականից սկսած՝ Հայաստանի Հանրապետությունը Եվրոպայի խորհրդի ընդլայնված մասնակի համաձայնագրի «Մշակութային ուղիներ» ծրագրի լիիրավ անդամ է: Եվրոպայի խորհրդի «Մշակութային ուղիները» հիմնադրվել է 1987 թվականին՝ Եվրոպական ժառանգության համատեքստում մշակութային համագործակցությունը և տուրիզմի զարգացումը խրախուսելու նպատակով: Ծրագրի շրջանակում ստեղծվել են 38 մշակութային ուղիներ, որոնք Եվրոպական ինքնության, մշակութային բազմազանության, հարգանքի և երկխոսության ոգով աջակցում են իրական, կայուն և մասնակցային զարգացմանը ամբողջ Եվրոպական մայրցամաքի տարածքում և նրա սահմաններից դուրս: «Մշակութային ուղիները» գործնական կիրառության մեջ են դնում Եվրոպայի խորհրդի այնպիսի հիմնարար արժեքներ, ինչպիսիք են մարդու իրավունքները, մշակութային ժողովրդավարությունը, մշակութային բազմազանությունն ու ինքնությունը, երկուստեք փոխանակումներն ու դարերի խորքից եկող արժեհամակարգերի հզորացումը: Վերոնշյալ 38 մշակութային ուղիներից Հայաստանը անդամակցում է «Գինու ճանապարհներ» (ITER VITIS) մշակութային ուղուն: «Iter Vitis» մշակութային ուղին ստեղծվել է 2009 թվականին: Ինչպես «Գինու ճանապարհներ» մշակութային ուղին, այնպես էլ մյուս բոլոր 37 մշակութային ուղիները բացառիկ հնարավորություն են ընձեռում անդամակցելու և համագործակցելու մասնագիտական ասոցիացիաների հետ ամբողջ Եվրոպայի տարածքում, մասնակցել տարբեր մասնագիտական քննարկումների, գիտաժողովների:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: