ԿԳՄՍ նախարարության և «Գինու ճանապարհներ» ֆեդերացիայի (ITER VITIS FEDERATION) միջև առցանց հանդիպման շրջանակում ստորագրվել է փոխըմբռնման հուշագիր: Կողմերը պատրաստակամություն են հայտնել խորացնել համագործակցությունը Եվրոպայի խորհրդի «Մշակութային ուղիներ» ծրագրի շրջանակում՝ ապագայում ևս իրականացնելու նպատակային և արդյունավետ նախագծեր: Նախարարության կողմից փաստաթուղթը ստորագրել է ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Նարինե Խաչատուրյանը։ Առցանց հանդիպման կարևոր արդյունքներից է «Արենի-1 քարայր» կոնսորցիումին «Գինու ճանապարհներ» ֆեդերացիայի պատվավոր անդամի վկայականի տրամադրումը: Հանդիպման ընթացքում ներկայացվել է ֆեդերացիայի գործունեությունը, «Մշակութային ուղիներ» ծրագիրը և անդրադարձ կատարվել ծրագրի համալսարանական ցանցի գործունեությանը, ինչպես նաև խոսվել է գինու՝ որպես նյութական և ոչ նյութական, համամարդկային արժեքի, գինեգործության, կրթության, մասնագիտական վերապատրաստումների, հնագիտության և մի շարք այլ հարցերի մասին: «Մշակութային ուղիներ» ծրագրում գործունեությունը ավելի ամրապնդելու և ակտիվացնելու, ինչպես նաև մի շարք այլ մշակութային ուղիների հետ համագործակցելու և անդամակցելու նպատակով վերջին մի քանի ամսվա ընթացքում զգալի աշխատանքներ են իրականացվել: Մասնավորապես, հայերեն է թարգմանվել Եվրոպայի խորհրդի «Մշակութային ուղիներ» ծրագրի մասին ուղեցույցը, որը առաջիկայում կհրապարակվի ծրագրի կայքում:
Նշենք, որ 2015 թվականից սկսած՝ Հայաստանի Հանրապետությունը Եվրոպայի խորհրդի ընդլայնված մասնակի համաձայնագրի «Մշակութային ուղիներ» ծրագրի լիիրավ անդամ է: Եվրոպայի խորհրդի «Մշակութային ուղիները» հիմնադրվել է 1987 թվականին՝ Եվրոպական ժառանգության համատեքստում մշակութային համագործակցությունը և տուրիզմի զարգացումը խրախուսելու նպատակով: Ծրագրի շրջանակում ստեղծվել են 38 մշակութային ուղիներ, որոնք Եվրոպական ինքնության, մշակութային բազմազանության, հարգանքի և երկխոսության ոգով աջակցում են իրական, կայուն և մասնակցային զարգացմանը ամբողջ Եվրոպական մայրցամաքի տարածքում և նրա սահմաններից դուրս: «Մշակութային ուղիները» գործնական կիրառության մեջ են դնում Եվրոպայի խորհրդի այնպիսի հիմնարար արժեքներ, ինչպիսիք են մարդու իրավունքները, մշակութային ժողովրդավարությունը, մշակութային բազմազանությունն ու ինքնությունը, երկուստեք փոխանակումներն ու դարերի խորքից եկող արժեհամակարգերի հզորացումը: Վերոնշյալ 38 մշակութային ուղիներից Հայաստանը անդամակցում է «Գինու ճանապարհներ» (ITER VITIS) մշակութային ուղուն: «Iter Vitis» մշակութային ուղին ստեղծվել է 2009 թվականին: Ինչպես «Գինու ճանապարհներ» մշակութային ուղին, այնպես էլ մյուս բոլոր 37 մշակութային ուղիները բացառիկ հնարավորություն են ընձեռում անդամակցելու և համագործակցելու մասնագիտական ասոցիացիաների հետ ամբողջ Եվրոպայի տարածքում, մասնակցել տարբեր մասնագիտական քննարկումների, գիտաժողովների:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան