Երիտասարդության միջազգային օրվա կապակցությամբ «Միջազգային կրթության ամերիկյան խորհուրդներ (American Councils)» կազմակերպությունը և ՄԱԿ-ի թմրամիջոցների և հանցագործության դեմ պայքարի գրասենյակը (United Nations Office on Drugs and Crime-UNODC) նախաձեռնել են երիտասարդների մասնակցությամբ օրենքի գերակայությանը միտված «E4J Justice Accelerator» ծրագրի մեկնարկը։ Առցանց միջոցառմանը ողջույնի խոսքով հանդես է եկել նաև ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը։
Նա շնորհավորել է Երիտասարդության միջազգային օրվա կապակցությամբ, կարևորել տարվա կարգախոսը և կոչ արել երիտասարդներին ակտիվ ներգրավվածություն ունենալ տեղական, ազգային, ինչպես նաև համաշխարհային ինստիտուտներում և գործընթացներում: Համոզմունք հայտնելով, որ ժողովրդավարության ամրապնդումն ու օրենքի գերակայության հաստատումն ակնկալում են ակտիվ հանրային մասնակցություն և ստեղծագործականություն, նախարարի տեղակալ Ա. Մարտիրոսյանն ընդգծել է երիտասարդների ներգրավվածության կարևորությունն այս ծրագրին, որը նախատեսում է կրթության, նորարարության և ձեռներեցության համադրություն: Միաժամանակ, նա տեղեկացրել է, որ 2018 թ.-ի Թավշյա հեղափոխության և ժողովրդավարական զարգացումների արդյունքում այսօր Հայաստանում առկա են հանրային կյանքի տարբեր ինստիտուտների կայացման մեջ քաղաքացիների և լայն հանրության մասնակցության բոլոր հնարավորությունները։ Ընդգծելով երիտասարդների մասնակցությունն իրենց վերաբերող որոշումների կայացմանը՝ Ա.Մարտիրոսյանն այս առումով առանձնացրել է «Երիտասարդական պետական քաղաքականության 2021-2025 թթ․ ռազմավարությունը, որի մշակման աշխատանքներն արդեն սկսվել են: Փոխնախարարը ևս մեկ անգամ շնորհակալություն է հայտնել կազմակերպիչներին և հաջողություն հայտնել մրցող թիմերին:
Նշենք, որ E4J Justice Accelerator-ն 3-ամսյա անվճար ծրագիր է․ այն հնարավություն է տալիս 16-18 տարեկան երիտասարդներին ձեռք բերել անհրաժեշտ գիտելիքներ և հմտություններ, որոնք կօգնեն դառնալ երիտասարդ ձեռնարկատերեր՝ լուծելու օրենքի ուժի և համայնքային կայուն զարգացման հետ կապված խնդիրները։
Ծրագրի փուլերն են՝
2020թ․ օգոստոս-մեկշաբաթյա առցանց դասընթացներ
2020թ․ սեպտեմբեր-նոյեմբեր-մասնակիցները խմբերով ծրագրեր են իրականացնում իրենց համայնքներում՝ օգտագործելով դասընթացների ընթացքում ստացած հմտությունները
2020թ․ դեկտեմբեր-հաղթող խումբը մեկնում է արտերկիր՝ մասնակցելու միջազգային միջոցառման։ Ճանապարհորդության հետ կապված հետագա լուծումները պայմանավորված կլինեն Հայաստանում դեկտեմբերին տիրող համաճարակային իրավիճակով։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան