Սիրելի՛ երիտասարդներ,
Օգոստոսի 12-ը ՄԱԿ-ը 1999 թ.-ից ի վեր նշում է որպես Երիտասարդության միջազգային օր՝ մեկ անգամ ևս շեշտելու և կարևորելու ձեր առանձնահատուկ դերն ու ներուժը պետությունների զարգացման, կայացման և առաջընթացի, հայրենիքի բարօրության գործում։ Միջազգային օրվա այս տարվա կարգախոսը` «Երիտասարդների ներգրավվածությունը գլոբալ գործընթացներում», ենթադրում է ձեր ակտիվ ներգրավվածությունը տեղական, ազգային, ինչպես նաև համաշխարհային ինստիտուտներում և գործընթացներում: Այս կարգախոսն ավելի քան արդիական է Հայաստանում, որտեղ 2018 թ.-ի Թավշյա հեղափոխության և ժողովրդավարական զարգացումների արդյունքում առկա են հանրային կյանքի տարբեր ինստիտուտների կայացման մեջ քաղաքացիների և լայն հանրության մասնակցության բոլոր հնարավորությունները, իսկ այդ գործընթացում երիտասարդների ակտիվությունն ուղղակի անգնահատելի է:
Աշխարհն այսօր բախվում է բազում մարտահրավերների, և դրանցից անմասն չէ մեր երկիրը, որն ունի նաև իրեն բնորոշ խնդիրներ: Պատրաստի դեղատոմսեր չկան. լուծումները գտնելու ենք միասին: Այդ առումով կարևոր են վերջերս մեկնարկած «Երիտասարդական պետական քաղաքականության 2021-2025 թթ ռազմավարության» մշակման աշխատանքները, որոնք մենք շարունակելու ենք ձեզ հետ համատեղ` վեր հանելու ձեր առջև ծառացած խնդիրները, ուղենշելու այն թիրախները, որոնց ուղղությամբ պետք է առաջիկա հինգ տարիներին միասին աշխատենք։ Համոզված եղեք, որ նախարարությունը վստահելի աջակից է ձեր նորարար գաղափարներին, ձեր միտքն ու կարողությունները երկրի առանցքային խնդիրների լուծմանը ծառայեցնելու կարևոր գործում։ Թեև Covid-19-ով պայմանավորված՝ երիտասարդական որոշ ծրագրեր ստիպված ենք եղել չեղարկել, բայց լավատեսությամբ և միասնական հաղթանակի աննահանջ ձգտմամբ շարժվելու ենք առաջ՝ գիտակրթական, մշակութային, մարզական և մեր հանրային կյանքի բոլոր ոլորտներում նոր նվաճումների ու հաղթանակների սպասումով։
Մենք ուժեղ ենք մեր երիտասարդներով։ Մեկ անգամ ևս շնորհավորում եմ, մաղթում եմ նոր գաղափարներ, ամուր կամք, ճկուն միտք և բազում նվաճումներ։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան