Ա. Իսահակյանի տուն-թանգարանն իրականացնում է համահայկական առցանց կրթական ծրագիր՝ նվիրված Ավետիք Իսահակյանի ծննդյան 145- ամյակին: Ծրագիրն անցկացվում է Հայաստանում և սփյուռքում բնակվող բոլոր տարիքի անձանց համար:
Մասնակիցները պետք է այցելեն իրենց տարածքում գտնվող որևէ հայտնի և անհայտ, պատմական հուշարձան, ուսումնասիրեն դրա պատմությունը, կատարեն տեսա-ֆոտո նկարահանումներ` հեռախոսով /կամ նախընտրած տեխնիկայով/, շրջայց կատարեն և վեր հանեն հուշարձանի արդի խնդիրները: Հավաքված նյութով ստեղծեն վիդեո կամ ֆոտո ռեպորտաժ, որը կպատմի հուշարձանի պատմությունը և կներկայացնի արդի վիճակը, կառաջարկի գաղափարներ ու տեսլականներ` տվյալ հուշարձանի պահպանման, զարգացման վերաբերյալ: Արդյունքում` մեծ թվով երեխաներ, ժամանակակից տեխնոլոգիաների օգնությամբ, կներգրավվեն հետաքրքիր, ինտերակտիվ հայրենաճանաչության դասընթացի:
Ծրագրի նպատակն է դպրոցականներին հնարավորություն ընձեռել այցելելու իրենց տարածաշրջանում գտնվող հուշարձանները, ուսումնասիրել դրա պատմությունը, հասկանալ պատմական բարձր արժեքը, դիտարկել արդի վիճակը: Գործնականում հասկանալ նշված հուշարձանների կարևորությունը, տուրիստական գոտիների ստեղծման անհրաժեշտությունը` իրենց համայնքի զարգացման գործում: Նորարարական տեխնոլոգիաների միջոցով ստեղծել վիդեո-ֆոտո ռեպորտաժներ, որոնք կտարածվեն, հասու կլինեն մյուս աշակերտներին՝ կծանոթացնեն ընկերների կատարած աշխատանքին: Ծրագիրը կնպաստի աշակերտների մեջ սեփական մշակութային արժեքների նկատմամբ հոգացության ձևավորմանը:
Ծրագրի շրջանակում նախատեսվում է առցանց քննարկում. մասնակցների հետ կքննարկվեն ծրագրի ձևաչափերը, մասնագետի կողմից կանցկացվի դասախոսություն՝ հուշարձանի ներկայացման, առաջնահերթությունների վերաբերյալ: Մասնակիցները հնարավորություն կունենան ծանոթանալու միմյանց հետ և համագործակցելու:
Մասնակիցների կողմից պատրաստվող նյութերը կքննարկվեն մասնագիտական խմբի հետ, կկազմակերպվի առցանց հանդիպում պատրաստի նյութերի քննարկման նպատակով, նյութերի հանրայնացում՝ թանգարանի ֆեյսբուքյան էջի և կայքի միջոցով, լավ աշխատանքների խրախուսում:
Ծրագրին մասնակցելու համար անհրաժեշտ է գրանցվել հետևյալ հղումով:
Լրացուցիչ հարցերի դեպքում կարող եք գրել https://www.facebook.com/AvetikIsahakyanhousemuseum ֆեյսբուքյան էջին:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: