ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Արայիկ Հարությունյանն աշխատանքային այցով եղել է Գեղարքունիքի և Տավուշի մարզերում:
Տավուշի մարզպետ Հայկ Չոբանյանի ուղեկցությամբ նախարարն այցելել է վերջին շրջանում հակառակորդի կողմից հրետակոծված Այգեպար, Մովսես, Ներքին Կարմիրաղբյուր, Բերդ համայնքների դպրոցներ, ծանոթացել ապաստարանների վիճակին։ «Կորոնավիրուսի տարածմամբ պայմանավորված՝ սահմանամերձ մարզում կարևոր էր տեղեկանալ կրթական հաստատությունների իրավիճակին, այս փուլում գումարվել էր նաև ռազմական իրավիճակը։ Մեզ հետաքրքրում էր նաև, թե անվտանգության տեսանկյունից ինչպե՞ս են պատրաստված դպրոցներն ու մանկապարտեզները, կա՞ն արդյոք ապաստարաններ։ Մասնավորապես, Ներքին Կարմիրաղբյուր, Այգեպար, Մովսես, Բերդ համայնքներում ըստ էության կան տարբեր աստիճանի պատրաստվածության ապաստարաններ, որոնք պետք է բերվեն պատշաճ վիճակի։ Սեպտեմբերի 1-ին ընդառաջ՝ սահմանապահ այլ համայնքներ ևս պետք է ապահովված լինեն ապաստարաններով, որ հակառակորդի՝ հրադադարը խախտելու, ռազմական իրավիճակների կամ հրետակոծության դեպքերում երեխաներն ապահով լինեն»,- ասել նախարարը Իջևանում Միասնական տեղեկատվական կենտրոնի կազմակերպած ճեպազրույցի ժամանակ։ Նրա խոսքով՝ այս ամենի հետ կապված դպրոցների ղեկավարներին և համայնքապետերին տրվել են կոնկրետ հանձնարարականներ։
Գեղարքունիքի մարզում նախարարն այցելել է Սևանի ավագ դպրոց: Ավելի քան 250 սովորողի համար նախատեսված դպրոցի վերակառուցումը կավարտվի եկող տարի, առաջիկայում կմեկնարկեն ներքին հարդարման աշխատանքները: Ա. Հարությունյանն այս դպրոցում եղել էր մեկ տարի առաջ՝ այն ժամանակ, երբ դեռ կառուցապատման աշխատանքները նոր էին մեկնարկել: Դպրոցն այս ընթացքում ամբողջությամբ վերակառուցվել է. ավելի քան 700 մլն դրամ արժեքով շինարարության ընթացքում բարելավվել է շինության սեյսմիկ վիճակը, կատարվել է հիմքերի ամրացում՝ 9 բալանոց սեյսմակայունության չափանիշներին համապատասխան: Կատարվել է պատերի ջերմամեկուսացում, կառուցվել է սպորտային դահլիճ, ֆուտբոլի և վոլեյբոլի դաշտ, հանդիսությունների սրահ, փոխվել են աստիճանավանդակները: Դպրոցն հարմարեցված կլինի հենաշարժողական խնդիրներ ունեցողների համար, այդ նպատակով ապահովվել է համապատասխան վերելակ: Դպրոցն ունենալու է նաև լաբորատորիաներ, ժամանակակից այլ սարքավորումներով հագեցած դասարաններ: Դպրոցի երկրորդ մասնաշենքը, որտեղ շինարարության ընթացքում կազմակերպվել են դասերը, կվերակառուցվի արվեստի դպրոցի: Նախարարն արձանագրել է, որ, արդյունքում, Սևանի ավագ դպրոցը կվերածվի համայնքային կենտրոնի՝ իր ենթակառուցվածքներով նպաստելով նաև համայնքի կրթամշակութային կյանքի ակտիվացմանը:
Աշխատանքային այցի շրջանակում նախարար Ա. Հարությունյանն այցելել է մարզային այն 5 դպրոցները, որտեղ Համաշխարհային բանկի ծրագրով դպրոցների հենքի վրա կառուցվում են նոր նախակրթարաններ: Նա հետևել է Վերին Գետաշեն, Լուսակունք համայնքների նախակրթարանների շինարարական աշխատանքներին։ Վարդենիսի թիվ 2 դպրոցում կատարված աշխատանքի որակը նախարարը բավարար չի համարել. նա հանձնարարել է պարզել անորակ շինարարության պատճառները և կատարել անհրաժեշտ շտկումներ։
Գեղարքունիքի մարզում սեպտեմբերին շահագործման կհանձնվեն նաև Երանոսի թիվ 2 միջնակարգ և Գավառի թիվ 5 հիմնական դպրոցների նախակրթարանները։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան