2016թ. նոյեմբերին Վանաձորի Ղ. Ալիշանի անվան N27 հիմնական դպրոցում անցկացվեց հերթական առարկայական շաբաթ` այս անգամ «Տեխնոլոգիա» առարկայից:
Առարկայական շաբաթվա շրջանակներում տեխնոլոգիա առարկան դասավանդող ուսուցիչներ Ա. Մարտիրոսյանը,Ա. Մարաբյանը,Ա.Վարդումյանը, Ռ. Հովհաննիսյանը,Ս. Սիմոնյանը «Փոքրիկ հրաշագործը» թեմայով ցուցահանդես էին կազմակերպել: Աշակերտները գունավոր թղթերից, ուլունքներից ու սերմերից գեղեցիկ համադրություններ էին ստացել: Իսկ թելերից ու խցաններից պատրաստված թզուկները, տիկնիկներն ու կենդանիները արվեստի գործեր էին: Առարկայական շաբաթն ամփոփեցին VIIա, VIIբ դասրանի աղջիկները: Գեղեցիկ պատրաստած սեղանները, ձևավոր կտրած մրգերը և աշակերտուհիների ձեռքերով պատրաստած խմորեղենները տեխնոլոգիայի ուսուցչուհի Ս. Սիմոնյանի վարած հետաքրքիր ու հմուտ դասերի հետևանք էին: Առարկայական շաբաթն ավարտված էր, բայց գեղեցիկ ու ներդաշնակ համադրությունները, տիկնիկներն ու թզուկները, ձևավոր կտրված մրգերն ու ախորժաբեր խմորեղենները մեզ ևս մեկ անգամ բերեցին այն համոզման, որ « արհեստը որակ է, իսկ արվեստը՝ բովանդակություն: Երբ երկուսն էլ առկա են լինում, ստացվում է հանճար» խոսքը տեղին է ասված « Տեխնոլոգիա» առարկայի համար, քանզի այս առարկայի դեպքում արհեստն ու արվեստը միահյուսվում են իրար և ստեղծում հանճարեղ ստեղծագործություններ:
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան