ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Գեղարքունիքի և Կոտայքի մարզերը կանցնեն համընդհանուր ներառական կրթության

Հունիսի 25, 2020
Պաշտոնական

ՀՀ Գեղարքունիքի և Կոտայքի մարզերի հանրակրթական դպրոցներում սեպտեմբերից կներդրվի համընդհանուր ներառական կրթության համակարգ: ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը համընդհանուր ներառական կրթության անցմանն առնչվող խնդիրները քննարկելու նպատակով հունիսի 24-ին աշխատանքային այցով մեկնել է Գեղարքունիքի և Կոտայքի մարզեր, հանդիպել մարզային ղեկավարների հետ:

Հանդիպմանը ներկա են եղել նաև ներառական և ոչ ներառական կրթություն իրականացնող դպրոցների տնօրեններ, սոցիալական մանկավարժներ, հոգեբաններ, դպրոցների կառավարման խորհուրդների ներկայացուցիչներ:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը նշել է, որ դեռևս մարտից սկսված նախապատրաստական աշխատանքների հիման վրա արդեն հաստատվել են Գեղարքունիքի և Կոտայքի մարզերի հատուկ դպրոցների վերակազմավորման կառավարության որոշումները: Նոր ուսումնական տարում հատուկ դպրոցների շուրջ հարյուր սովորողներ կտեղափոխվեն հանրակրթական դպրոցներ՝ ստանալով անհրաժեշտ ծառայություններն ու մասնագիտական աջակցությունը:

Այցի շրջանակում քննարկվել են հանրակրթական դպրոց տեղափոխվելուց հետո հատուկ դպրոցներում սովորողների սոցիալական կարիքները հոգալու, վերակազմակերպվող հաստատությունների աշխատակիցներին աշխատանքով ապահովելու, ստեղծվող ՏՄԱԿ-ը մասնագետներով համալրելու, դպրոցի շենքը և ուսումնանյութական բազան հետագայում արդյունավետ օգտագործելու հետ կապված հարցեր: Առանձնակի կարևորվել են մասնագիտական վերապատրաստումների և համայնքներում իրազեկվածության մակարդակի բարձրացման հարցերը:

Նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը այցելել է նաև Գավառի հատուկ դպրոց, ծանոթացել շենքային պայմաններին և այնտեղ սովորող աշակերտների հանրակրթական դպրոցներ տեղափոխելու գործընթացին:

Ընթացիկ տարվա սեպտեմբերի 1-ից Գավառի hատուկ դպրոցը կվերակազմավորվի Գեղարքունիքի տարածքային մանկավարժահոգեբանական աջակցության կենտրոնի (ՏՄԱԿ)։ Կենտրոնը մանկավարժահոգեբանական աջակցություն կցուցաբերի մարզի ուսումնական հաստատություններին` նպաստելով կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների ներառմանը։

Կատայքի մարզպետ Ռոմանոս Պետրոսյանի խոսքով՝ մարզը ներառական կրթության մեծ փորձառություն ունի. կան մասնագիտական պատրաստված թիմ և բավարար ռեսուրս ունեցող դպրոցներ, որոնք կարող են աջակցել մարզի անցմանը համընդհանուր ներառման:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…