ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հանրակրթության պետական չափորոշիչի և ծրագրերի վերանայման 4-րդ աշխատաժողովը՝ առցանց

Հունիսի 24, 2020
Պաշտոնական

Հունիսի 23-25-ն առցանց ձևաչափով անցկացվել է Հանրակրթության պետական չափորոշիչի և ծրագրերի վերանայման 4-րդ աշխատաժողովը՝ Եվրամիության ֆինանսավորած «ԵՄ-ն հանուն նորարարության» ծրագրի շրջանակում։

Ողջունելով մասնակիցներին` ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանն արձանագրել է, որ գործընթացն արդեն աշխատանքային այն փուլում է, երբ Հանրակրթության պետական չափորոշիչի ու առարկայական ծրագրերի վերաբերյալ ձևավորված են հստակ պատկերացում, որոնց մշակման ուղղությամբ մասնագիտական խմբերն ու փորձագետները մեծ աշխատանք են կատարել։ «Կարող ենք արձանագրել, որ հանրակրթության բովանդակության բարեփոխումն առաջ է ընթանում, և մենք արդեն քննարկում ենք հաջորդ փուլի՝ ուսումնառության նյութերի մշակման խնդիրը, որը պետք է մոտեցնի մեր պատկերացրած լավագույն ուսումնական միջավայրի ձևավորմանը։ Սա մեզ հնարավորություն կտա ուրվագծել փորձարկման և կոնկրետ բարեփոխմանը միտված քայլերը, որը շատ կարևոր միջանկյալ արդյունք է»,-հայտարարել է նախարարի տեղակալը։

Շեշտելով, որ համավարակը նոր մարտահրավեր է բոլորի համար, նախարարի տեղակալը հույս է հայտնել, որ այս պայմաններում կազմակերպված հեռավար աշխատաժողովը կլինի նույնքան արդյունավետ, որքան սովորական դեմ առ դեմ աշխատանքային քննարկումը։

Ժաննա Անդրեասյանը ՀՀ կառավարության և ԿԳՄՍ նախարարության անունից շնորհակալություն է հայտնել Եվրոպական Միությանը և Համաշխարհային բանկին՝ հանրակրթության բովանդակային բարեփոխման ծրագիրը համատեղ իրականացնելու համար՝ վստահություն հայտնելով, որ կրթության բարեփոխումների արդյունքը նպաստելու է Հայաստանում մարդկային կապիտալի զարգացմանը. «Կրթության բարելավումը հանրային բարիք է և դրա արդյունքները հասանելի են լինելու մեր հասարակության յուրաքանչյուր անդամի համար»,- նշել է Ժ. Անդրեասյանը՝ աշխատաժողովի մասնակիցներին մաղթելով արդյունավետ աշխատանք։

Հանրակրթության պետական չափորոշիչի և ծրագրերի վերանայման 4-րդ աշխատաժողովին մասնակցում են տեղացի և միջազգային փորձագետներ, առարկայական նոր ծրագրերի մշակման աշխատանքային խմբերում ընդգրկված մասնագետներ։ Աշխատաժողովի հիմնական թեման ուսումնառության նյութերի մշակումն է։

Տեղեկացնենք, որ ծրագիրը ֆինանսավորում է Եվրոպական Միությունը, իրականացվում է Համաշխարհային բանկի աջակցությամբ՝ «ԵՄ-ն հանուն նորարարության պիլոտային աշխատանք Հայաստանի STEM/բնագիտություն, տեխնոլոգիաներ, ճարտարագիտություն և մաթեմատիկա/ բնագավառում» ծրագրի շրջանակում։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…