Հունիսի 23-25-ն առցանց ձևաչափով անցկացվել է Հանրակրթության պետական չափորոշիչի և ծրագրերի վերանայման 4-րդ աշխատաժողովը՝ Եվրամիության ֆինանսավորած «ԵՄ-ն հանուն նորարարության» ծրագրի շրջանակում։
Ողջունելով մասնակիցներին` ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանն արձանագրել է, որ գործընթացն արդեն աշխատանքային այն փուլում է, երբ Հանրակրթության պետական չափորոշիչի ու առարկայական ծրագրերի վերաբերյալ ձևավորված են հստակ պատկերացում, որոնց մշակման ուղղությամբ մասնագիտական խմբերն ու փորձագետները մեծ աշխատանք են կատարել։ «Կարող ենք արձանագրել, որ հանրակրթության բովանդակության բարեփոխումն առաջ է ընթանում, և մենք արդեն քննարկում ենք հաջորդ փուլի՝ ուսումնառության նյութերի մշակման խնդիրը, որը պետք է մոտեցնի մեր պատկերացրած լավագույն ուսումնական միջավայրի ձևավորմանը։ Սա մեզ հնարավորություն կտա ուրվագծել փորձարկման և կոնկրետ բարեփոխմանը միտված քայլերը, որը շատ կարևոր միջանկյալ արդյունք է»,-հայտարարել է նախարարի տեղակալը։
Շեշտելով, որ համավարակը նոր մարտահրավեր է բոլորի համար, նախարարի տեղակալը հույս է հայտնել, որ այս պայմաններում կազմակերպված հեռավար աշխատաժողովը կլինի նույնքան արդյունավետ, որքան սովորական դեմ առ դեմ աշխատանքային քննարկումը։
Ժաննա Անդրեասյանը ՀՀ կառավարության և ԿԳՄՍ նախարարության անունից շնորհակալություն է հայտնել Եվրոպական Միությանը և Համաշխարհային բանկին՝ հանրակրթության բովանդակային բարեփոխման ծրագիրը համատեղ իրականացնելու համար՝ վստահություն հայտնելով, որ կրթության բարեփոխումների արդյունքը նպաստելու է Հայաստանում մարդկային կապիտալի զարգացմանը. «Կրթության բարելավումը հանրային բարիք է և դրա արդյունքները հասանելի են լինելու մեր հասարակության յուրաքանչյուր անդամի համար»,- նշել է Ժ. Անդրեասյանը՝ աշխատաժողովի մասնակիցներին մաղթելով արդյունավետ աշխատանք։
Հանրակրթության պետական չափորոշիչի և ծրագրերի վերանայման 4-րդ աշխատաժողովին մասնակցում են տեղացի և միջազգային փորձագետներ, առարկայական նոր ծրագրերի մշակման աշխատանքային խմբերում ընդգրկված մասնագետներ։ Աշխատաժողովի հիմնական թեման ուսումնառության նյութերի մշակումն է։
Տեղեկացնենք, որ ծրագիրը ֆինանսավորում է Եվրոպական Միությունը, իրականացվում է Համաշխարհային բանկի աջակցությամբ՝ «ԵՄ-ն հանուն նորարարության պիլոտային աշխատանք Հայաստանի STEM/բնագիտություն, տեխնոլոգիաներ, ճարտարագիտություն և մաթեմատիկա/ բնագավառում» ծրագրի շրջանակում։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան