ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հունիսի 6-ին կմեկնարկի Խաչատրյանի անվան միջազգային մրցույթը՝ ջութակ մասնագիտությամբ

Մայիսի 25, 2020
Մշակութային լուրեր

Հունիսի 6-ին՝ մեծ կոմպոզիտոր Արամ Խաչատրյանի ծննդյան օրը, կմեկնարկի Խաչատրյանի անվան 16-րդ միջազգային մրցույթը: Այն կանցկացվի ջութակ մասնագիտությամբ։ Հաշվի առնելով կորոնավիրուսով պայմանավորված իրավիճակը և համավարակի հետևանքով ամբողջ աշխարհում տեղաշարժի սահմանափակումները՝ կազմակերպիչները որոշում են կայացրել մրցույթն անցկացնել առցանց ձևաչափով։ Մրցույթի ամբողջ ընթացքը՝ բացման և փակման համերգները‚ մրցութային փուլերը‚ կհեռարձակվեն Խաչատրյանի անվան մրցույթի պաշտոնական կայքով՝ https://bit.ly/2zYUgCg ։
Կազմակերպիչները հետաքրքիր լուծումներ են տվել. ստուգատեսի ամբողջ ընթացքում կկիրառվեն տեխնոլոգիական մի շարք նորարարություններ։ Մասնավորապես‚ պատրաստվել է մրցույթի թվային մասնակցության ուղեցույցը. մանրամասն ներկայացվում է այն քայլերը, որոնք երաժիշտները պետք է կատարեն մրցույթի հեռավար մասնակցության ընթացքում։ Ուղեցույցը App Store և Google Play հարթակներում հասանելի կլինի հունիսի 1-ից։
Միջազգային մրցույթի ժյուրին կգլխավորի ՀՀ ժողովրդական արտիստ, Կոմիտասի անվան լարային քառյակի գեղարվեստական ղեկավար և առաջին ջութակ Էդուարդ Թադևոսյանը։ Ժյուրիի կազմում ընդգրկված են՝ Շանհայի կոնսերվատորիայի պրոֆեսոր‚ Շանհայի Իսահակ Ստեռնի միջազգային ջութակի մրցույթի համանախագահ‚ Հարբինի ջութակի միջազգային մրցույթի նախագահ Վերա Ցու Վեիլինգը (Չինաստան), «Ալ Բուստան» փառատոնի գեղարվեստական ղեկավար‚ Մինսկի «Բոլշոյ» օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնի հրավիրյալ գլխավոր դիրիժոր Ջանլուկա Մարչիանոն (Իտալիա), PARMA Recordings ընկերության գլխավոր գործադիր տնօրեն Բոբ Լորդը (ԱՄՆ), Մադրիդի Ռինա Սոֆիայի երաժշտական և Կատարինա Գուրսկա բարձրագույն երաժշտական դպրոցների պրոֆեսոր‚ Լուի Շպորի ջութակի միջազգային մրցույթի ժյուրիի անդամ Զոհրաբ Թադևոսյանը (Իսպանիա), Վիեննայի երաժշտության և կատարողական արվեստի համալսարանի և Թել Ավիվի Բուխման-Մեհթա երաժշտական դպրոցի պրոֆեսոր Դորա Շվարցբերգը (Իսրայել-ԱՄՆ), Բուդապեշտի սիմֆոնիկ նվագախմբի գլխավոր դիրիժոր և գեղարվեստական ղեկավար‚ Սանտանդերի երաժշտության և ակադեմիայի ժողովի գեղարվեստական ղեկավար Պիտեր Չսաբան (Ֆրանսիա-Ռումինիա)։
Խաչատրյանի անվան միջազգային առցանց մրցույթին կմասնակցեն 16-32 տարեկան երաժիշտներ: Մրցութային ծրագրում ընդգրկված են նաև Արամ Խաչատրյանի ստեղծագործություններից։
Խաչատրյանի անվան միջազգային մրցույթը Միջազգային երաժշտական մրցույթների համաշխարհային ֆեդերացիայի (World Federation of International Music Competitions) անդամ է‚ մրցույթի կազմակերպիչն է «Արամ Խաչատրյան-մրցույթ» մշակութային հիմնադրամը։ Խաչատրյանի անվան միջազգային մրցույթը նպատակ ունի բացահայտել տաղանդաշատ երիտասարդ երաժիշտների, նրանց ընձեռել մասնագիտական առաջընթացի հնարավորություններ‚ ինչպես նաև մրցույթի միջոցով է՜լ ավելի հանրայնացնել Արամ Խաչատրյանի արվեստը։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Classroom Management Techniques

  • READING STRATEGIES AND TYPES OF READING

    Ընթերցանության ռազմավարությունը և տեսակները       Ողջույն։ Դասընթացը նախատեսված է 9-րդ դասարանի աշակերտների համար։ նպատակն է ներկայացնել ընթերցանության ուսուցման գործընթացը: Ընթերցանությունը արդյունավետ իրականացնելու նպատակով,  ներկայացվում է եղանակներ և դրանք իրականացնելու համար ուսուցչին առաջարկվում է տիրապետել որոշ հասկացությունների, կիրառի դրանք, ինչպես նաև կարգավորի այն խնդիրները, որոնք կարող են ծագել դասավանդման գործընթացում։ Ընթերցանության դասավանդման վերը նշված եղանակը կարող է արդյունավետ լինել, եթե ուսուցիչը հետամուտ լինի ուսուցման բազմամակարդակ գործընթացին և կարողանա այն իրագործել։

  • 8-րդ դասարան.

    Դասընթացը  Գաբրիել Սունդուկյանի և գրականության մեջ նրա  բերած մեծ դերի մասին է: Ըստ Դերենիկ Դեմիրճյանի`  Սունդուկյանը հայ դրամատուրգիայի Աբովյանն  է: Նա հեղաշրջեց հայ դրամատուրգիան, նրան տվեց մասշտաբայնություն, ժամանակի այրող խնդիրները առաջադրելու կարողություն: Նա առաջինն է հայ դրամատուրգիայում պատկերել քաղաքային կյանքն ու կենցաղը, խորությամբ արծարծել ընտանիքի և ամուսնության, կնոջ անիրավահավասարության, երիտասարդության, հայրերի ու որդիների միջև փոխհարաբերությունները: 

  • ԱՄԱՌԱՅԻՆ ԸՆԹԵՐՑԱՆՈՒԹՅՈՒՆ 1-ԻՆ ԴԱՍԱՐԱՆ

       Ողջույն:Եթե ուզում ես ամառային ընթերցանությունը հետաքրքիր , ժամանցային և արդյունավետ կազմակերպել, ապա այս  դասընթացը հենց քեզ համար է:Դե՛ ինչ,պատրա՞ստ  ես, ուրեմն գնացինք: 

  • Ինֆորմատիկա 7: Ինֆորմացիայի աղբյուրներ: Ինֆորմացիայի քանակի չափում

    Թեմայի ուսումնասիրությունը սովորողին հնարավորություն է ընձեռում. Գիտենալ տեղեկատվության չափման միավորները: Ճանաչել տեղեկատվությունը պահպանող ժամանակակից սարքավորումները: Գիտենալ դրանց թվային բնութագրերը: Կարողանալ հաշվել տեքստի տեղեկատվական ծավալը: Կարողանալ համեմատել տեղեկատվական աղբյուրների և կրիչների ծավալները:

  • Հովհաննես Թումանյանի կյանքը ,ստեղծագործությունը։

    Դասի թեման  Հովհաննես Թումանյանի կյանքը,ստեղծագործությունը և հասարակական գործունեությունը:     Դասի նպատակները  ․       Թումանյանի որպես ազգի կենսագրի նկատմամբ վերաբերմունքի ձևավորում ·        Բանաստեղծը որպես հայրենիքի և՛ հայր,և՛ զավակ ·        Արժևորել Թումանյանի ստեղծագործությունը որպես ազգային արժեք  Անհրաժեշտ պարագաներ՝ դասագրքեր,տետրեր,պաստառներ,համակարգիչ,բնագրեր: Կիրառվող մեթոդներ՝ Համագործակցային,խառը,մտագրոհ,վենի դիագրամ/պոեմ,բալլադ/,խաչբառ Միջառարկայական կապ՝ երաժշտություն,աշխարհագրություն,ՏՀՏ Դասի ընթացքը՝ Հիմնական հասկացություններ՝ Ամենայն հայոց բանաստեղծ,Հանճարեղ լոռեցի,Ամենայն հայոց թամադաԹԵՄԱ 1Թումանյանի կյանքը և հանրային գործունեությունը: .Ասույթներ Թումանյանի մասին՝ Եղ.Չարենց, Ավ.Իսահակյան, Վ.Տերյան .Երբ և որտեղ է ծնվել Հովհ.Թումանյանը, ովքեր են եղել նրա ծնողները,ինչ կրթություն է ստացել: .Թումանյանը՝ իբրև հայ գրողների  ընկերության նախագահ .Թումանյանի գործունեությունը հայ ժողովրդի քաղաքական, հասարակական և մշակութային  կյանքի ասպարեզներում /պետական գործիչ՝ պետություն չունեցող ժողովրդի/ .Թումանյանի դերը անդրկովկասյան ժողովուրդների  միջև բարեկամություն ու փոխըմբռնում հաստատելու ասպարեզում .Թումանյանը՝ իբրև Հայաստանի օգնության կոմիտեի /ՀՕԿ/ նախագահԹԵՄԱ2 Թումանյանի ստեղծագործության ընդհանուր բնութագիրը: .Թումանյանի ստեղծագործության ժանրային առանձնահատկությունները .Ինչ ժանրերով է ստեղծագործել Թումանյանը Չափածո՝ պոեմ, բանաստեղծություն, քառյակ, բալլադ, լեգենդ Արձակ՝ պատմվածք, հեքիաթ, հրապարակախոսական հոդվածներ, նամակներ @@PLUGINFILE@@/%D5%80%D5%B8%D5%BE%D5%B0%D5%A1%D5%B6%D5%B6%D5%A5%D5%BD%20%D4%B9%D5%B8%D6%82%D5%B4%D5%A1%D5%B6%D5%B5%D5%A1%D5%B6%C2%AB%D4%B1%D5%B6%D5%B8%D6%82%D5%B7%C2%BB.mp4   ԹԵՄԱ 3 Թումանյանի քառյակները:https://hy.wikisource.org/wiki. ,,Քառյակները իմ կյանքի կարևոր ,,շտրիխներն,, են: ,,Քառյակը գոհար է,, : Հովհ.Թումանյան .Ինչ  է քառյակը.գաղափար քառյակի՝ որպես գրական ժանրի մասին .Մինչև Թումանյանը և նրանից հետո ովքեր են անդրադարձել քառյակի ժանրին .Քառյակների մոտիվները և թեմատիկան՝ բնության, խոհախրատական, փիլիսոփայական, անձնական վիճակի ու ապրումների, կորուստների, վերելքների և վայրէջքների, մարդու ագահության և անկշտության, աշխարհավեր պատերազմների մասին:

  • Քիմիական տարրերի պարբերական համակարգը: Ատոմի կառուցվածքը

     <<Ատումի կառուցվածքը>>Քիմ. տարրերի պարբերական օրենքը (Քիմիա 7, էջ 84, դաս 3.1)Քիմ. տարրերի պարբերական համակարգըԱտոմի կառուցվածքը: Էլեկտրոն և միջուկԱտոմի միջուկի կառուցվածքը: ԻզոտոպներԱտոմի էլեկտրոնային թաղանթի կառուցվածքը 

  • ՄԱՅՐԵՆԻ 4_ՐԴ ԴԱՍԱՐԱՆ

  • Focus 4 B2

    Course book- Focus 4Course designer - Ruzanna AsatryanWho is the course designed for? - This course is meant for 9th grade students of "Vardanank" private school. Course description- Focus 4 is a rich, varied, carefully levelled course for upper secondary students. Specially designed to motivate older teens, it helps them to track their level and achieve the needed results.   @@PLUGINFILE@@/Voice%20005%20%282%29.m4a 

  • Տատանումնե և ալիքներ

    Նյութը  յուրացնելով դուք պետք  է պատասխանեք այս հարցերին:Ինչ է ալնիքըԻնչու ծովը և օվկիանոսները չեն տեղափոխվումՈրոնք են լայնական և երկայնական ալիքներըԱլիքի ֆիզիկական բնութագիր` ալիքի արագություն,երկարությունՍեյսմական ալիքներ`երկրաշարժեր,ցնցումներ: