ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Twinkl միջազգային կրթական հրատարակիչն առաջարկում է

Մայիսի 6, 2020
ՏՀՏ նորություններ

Մեծ Բրիտանիայում հիմնադրված Twinkl միջազգային կրթական հրատարակիչը (https://www.twinkl.co.uk/) ստեղծել է շուրջ 630 000 էլեկտրոնային ռեսուրսներ՝ սկսած տեղեկատվական թերթիկներից ու փաթեթներից, ինտերակտիվ ցուցադրություններից մինչև առցանց կրթական խաղեր ու տեսանյութեր, որոնք համացանցի միջոցով հասանելի են ամբողջ աշխարհում և դրանք օգտագործում են շուրջ 190 երկրների դպրոցներ և ուսուցիչներ։

Քանի որ կորոնավիրուսի կանխարգելման նպատակով դպրոցները պարտադրված փակ են և, ինչպես աշխատակիցները, այնպես էլ աշակերտները ստիպված են ինքնամեկուսանալ, Twinkl-ը, որը դասավանդման և ուսումնառության ամենամեծաքանակ նյութեր ստեղծողներից մեկն է, իր ռեսուրսներն անվճար տրամադրում է տանից ուսուցումն իրականացնելուն աջակցելու նպատակով:

«Լսելով այն անհրաժեշտ նախազգուշական միջոցների մասին, որոնք կորոնավիրուսի պատճառով ձեռնարկվում են ամբողջ աշխարհով, մենք գիտակցեցինք, որ մեր թվային ռեսուրսները կարող են օգնել ուսուցիչներին, ծնողներին և այն երեխաներին, ովքեր չեն կարողանում դպրոց հաճախել», գրում է Twinkl-ի համահիմնադիր և գործադիր տնօրեն Ջոնաթան Սիթոնը և ավելացնում․ «Մեր առաքելությունը եղել և մնում է օգնել նրանց, ովքեր դասավանդում են, և մենք գիտենք, որ դա պետք է ավելի շատ հիմա, քան երբևէ: Այն ամենը, ինչ անում են դպրոցները, ուսուցիչները, ծնողները և խնամողները, իրենց երեխաներին օգնելու համար, անհավատալի է, և մենք հուսով ենք, որ ինչ-որ ձևով կաջակցենք դրան: Մեզ համար նաև կարևոր է, որ երեխաները հնարավորություն ունենան սովորելու, անկախ ցանկացած հանգամանքից և շարունակեն սովորել նաև այս իրավիճակում»:

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարին ուղղած նամակում Ջոնաթան Սիթոնը Twinkl-ի ռեսուրսների անվճար հասանելիության և անմիջական մուտքի առաջարկ է արել, համաձայն որի Հայաստանի ուսուցիչները, ծնողներն ու խնամակալները կարող են ազատ մուտք ունենալ Twinkl կայք՝ այցելելով https://www.twinkl.co.uk/offer, էլեկտրոնային փոստի և գաղտնաբառի հետ միասին մուտքագրելով ARMTWINKLHELPS ծածկագիրը:

Ընկերությունը ուսուցիչների և դպրոցների համար ստեղծել է ուղեցույցներ, որոնք պարունակում է նաև տեղեկություններ այն մասին, թե ինչպես ծնողները կարող են օգնել տնային պայմաններում սովորող երեխաներին։ Ուղեցույցները կարելի է գտնել այս հղումով՝ https://www.twinkl.co.uk/blog/how-to-utilise-twinkl-during-the-coronavirus-shutdown-a-guide-for-schools:

Նյութի աղբյուրը. Հեռավար ուսուցման համալիր էջ

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան