ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Twinkl միջազգային կրթական հրատարակիչն առաջարկում է

Մայիսի 6, 2020
ՏՀՏ նորություններ

Մեծ Բրիտանիայում հիմնադրված Twinkl միջազգային կրթական հրատարակիչը (https://www.twinkl.co.uk/) ստեղծել է շուրջ 630 000 էլեկտրոնային ռեսուրսներ՝ սկսած տեղեկատվական թերթիկներից ու փաթեթներից, ինտերակտիվ ցուցադրություններից մինչև առցանց կրթական խաղեր ու տեսանյութեր, որոնք համացանցի միջոցով հասանելի են ամբողջ աշխարհում և դրանք օգտագործում են շուրջ 190 երկրների դպրոցներ և ուսուցիչներ։

Քանի որ կորոնավիրուսի կանխարգելման նպատակով դպրոցները պարտադրված փակ են և, ինչպես աշխատակիցները, այնպես էլ աշակերտները ստիպված են ինքնամեկուսանալ, Twinkl-ը, որը դասավանդման և ուսումնառության ամենամեծաքանակ նյութեր ստեղծողներից մեկն է, իր ռեսուրսներն անվճար տրամադրում է տանից ուսուցումն իրականացնելուն աջակցելու նպատակով:

«Լսելով այն անհրաժեշտ նախազգուշական միջոցների մասին, որոնք կորոնավիրուսի պատճառով ձեռնարկվում են ամբողջ աշխարհով, մենք գիտակցեցինք, որ մեր թվային ռեսուրսները կարող են օգնել ուսուցիչներին, ծնողներին և այն երեխաներին, ովքեր չեն կարողանում դպրոց հաճախել», գրում է Twinkl-ի համահիմնադիր և գործադիր տնօրեն Ջոնաթան Սիթոնը և ավելացնում․ «Մեր առաքելությունը եղել և մնում է օգնել նրանց, ովքեր դասավանդում են, և մենք գիտենք, որ դա պետք է ավելի շատ հիմա, քան երբևէ: Այն ամենը, ինչ անում են դպրոցները, ուսուցիչները, ծնողները և խնամողները, իրենց երեխաներին օգնելու համար, անհավատալի է, և մենք հուսով ենք, որ ինչ-որ ձևով կաջակցենք դրան: Մեզ համար նաև կարևոր է, որ երեխաները հնարավորություն ունենան սովորելու, անկախ ցանկացած հանգամանքից և շարունակեն սովորել նաև այս իրավիճակում»:

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարին ուղղած նամակում Ջոնաթան Սիթոնը Twinkl-ի ռեսուրսների անվճար հասանելիության և անմիջական մուտքի առաջարկ է արել, համաձայն որի Հայաստանի ուսուցիչները, ծնողներն ու խնամակալները կարող են ազատ մուտք ունենալ Twinkl կայք՝ այցելելով https://www.twinkl.co.uk/offer, էլեկտրոնային փոստի և գաղտնաբառի հետ միասին մուտքագրելով ARMTWINKLHELPS ծածկագիրը:

Ընկերությունը ուսուցիչների և դպրոցների համար ստեղծել է ուղեցույցներ, որոնք պարունակում է նաև տեղեկություններ այն մասին, թե ինչպես ծնողները կարող են օգնել տնային պայմաններում սովորող երեխաներին։ Ուղեցույցները կարելի է գտնել այս հղումով՝ https://www.twinkl.co.uk/blog/how-to-utilise-twinkl-during-the-coronavirus-shutdown-a-guide-for-schools:

Նյութի աղբյուրը. Հեռավար ուսուցման համալիր էջ

  • Ժողովրդական խոսքի անմահ մշակը. քարտեզագրելով Հ. Թումանյանի ուղին

    Այս թեման, որն  նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի: