ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ն ապրիլի 17-ին կազմակերպել է հինգերորդ գլոբալ տեսակոնֆերանսը` նվիրված հանրակրթության համակարգում հեռավար ուսուցման արդյունավետությանը

Ապրիլի 20, 2020
ՏՀՏ նորություններ Պաշտոնական

Վեբինարի նպատակն էր կիսվել անդամ-երկրների փորձով, թե ինչպիսին է հեռավար ուսուցման հասանելիությունը տարբեր տարիքային խմբերի համար, ինչ միջոցներ են ձեռնարկվում ուսուցիչներին, սովորողներին և ծնողներին օժանդակելու և ուսման որակը տարբեր հարթակներում ապահովելու համար, ինչպես նաև ինչ մեխանիզմներ են ստեղծվում հեռավար ուսուցման ծրագրերի արդյունավետությունը վերահսկելու և գնահատելու համար: Տեսակոնֆերանսին Հայաստանը ներկայացրել է ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը։

Անդրադառնալով տեխնոլոգիական պատրաստվածության հիմնական մարտահրավերներին՝ նա տեղեկացրել է, որ սովորողների 25%-ն ունի համակարգիչների, իսկ ըստ դպրոցներից ստացված տվյալների՝ 6,2%-ը` տեխնիկական այլ սարքի (ներառյալ սմարթֆոնների) կարիք։ Որպես հիմնական մարտահրավեր՝ փոխնախարարը նշել է նաև անապահով ընտանիքների համար ինտերնետի մատչելիության հարցը։

Ժ.Անդրեասյանը տեղեկացրել է, որ ՀՀ կառավարությունը սկսել է հասարակական արշավ` անապահով ընտանիքների երեխաների համար տեխնիկական սարքեր հավաքագրելու ուղղությամբ․ ակնկալվում է հավաքագրել մոտ 5000 սարք: Բանակցությունների արդյունքում հեռահաղորդակցության բոլոր խոշոր ընկերությունները մատչելի սակագներ են սահմանել ինտերնետի համար` առցանց հիմնական կրթական հարթակների անսահմանափակ օգտագործման համար։ Առցանց դասեր են հեռարձակվում այդ ընկերությունների տրամադրած ալիքների միջոցով, ինչպես նաև Հանրային և մարզային հեռուստաընկերությունների եթերում։
Փոխնախարարի տեղեկացմամբ՝ գործարկվել է Հեռավար ուսուցման համալիր էջը՝ Heravar.armedu.am, որտեղ առկա է 35 առցանց հարթակ։ Ավելի քան 200 դաս հասանելի է ԿԳՄՍՆ YouTube ալիքով՝ ավելի քան 150 հազար դիտումով։ Աշխատանքներ են իրականացվել հեռավար ուսուցման գործիքների և պլատֆորմների տարածման խթանման ուղղությամբ՝ Microsoft Office 365, ETwinning և այլն:

Նախարարի տեղակալը նշել է, որ 2018 թ․ հարցումներով՝ ուսուցիչների շուրջ 47.5%-ը երբեք ՏՏ-ն չի օգտագործել հեռավար ուսուցման համար և չի իրականացրել հեռավար դասեր, 23%-ը հայտնել է համակարգիչների պակասի մասին։ Այդ ուղղությամբ նախարարությունն իրականացրել է մի շարք քայլեր, այն է՝ հեռավար ուսուցման գծով վերապատրաստված և փորձառու մենթոր ուսուցիչների տվյալների բազայի ստեղծում. ավելի քան 2500 ուսուցիչ աջակցել է իրենց գործընկերներին, հեռավար ուսուցման առցանց դասընթացների կազմակերպում՝ շուրջ 800 մասնակից, վիդեո և մեթոդական ուղեցույցների ստեղծում՝ ինչպես օգտագործել տարբեր ռեսուրսներ և արդյունավետ կազմակերպել հեռավար ուսուցումը և այլն։

Անդրադառնալով մոնիտորինգի և գնահատման խնդիրներին՝ որպես հիմնական մարտահրավեր ժաննա Անդրեասյանը նշել է հեռավար ուսուցման գործընթացում այդ համակարգի համապարփակ բացակայությունը։ Նրա խոսքով՝ այդ նպատակով գործարկվել է էլեկտրոնային մատյան․ այս պահին գործընթացում ներգրավված է ուսուցիչների ավելի քան 95%-ը։
Ամփոփելով արտակարգ իրավիճակով պայմանավորված հեռավար ուսուցման միջանկյալ արդյունքները՝ Ժաննա Անդրեասյանը նշել է, որ այս պահին աշակերտների շուրջ 85%-ը ներգրավված է այդ գործընթացում: Նրա խոսքով՝ բարձրացել է վստահությունը դպրոցների և ուսուցիչների հանդեպ, նրանք դրսևորել են բարձր տեղծագործականություն, սակայն դեռևս նրանք ունեն սոցիալական աջակցության և մեթոդական ուղղորդման կարիք։

Ծնողները ևս ակտիվ ներգրավված են գործընթացում՝ իրենց երեխաների կրթության շարունակականության ապահովման համար: Փոխնախարարի խոսքով՝ ստեղծված իրավիճակը առաջ է բերել նաև կիբերանվտանգության նոր մարտահրավերներ:
Նախարարի տեղակալը ընդգծել է այս գործընթացում կառավարության, համայնքների, բիզնեսի, քաղաքացիական հասարակության և միջազգային գործընկերների համատեղ ջանքերի կարևորությունը։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան