ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Իթվինինգը Իտալիայի հյուսիսում գտնվող մեկուսացված փոքր Կոդոնյո քաղաքում, որտեղ ուսուցիչները շարունակում են լավ տրամադրություն պահպանել

Մարտի 30, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Լուիսա Լենտան, ով ունի 25-ամյա դասավանդման փորձ տարրական դպրոցում, պատմում է այն մասին, թե ինչպես է Իթվինինգն օգնում Կոդոնյո քաղաքի աշակերտներին և նրանց ընտանիքներին զբաղված և մոտիվացված մնալ:

Մինչև 2020 թվականի փետրվարի կեսերը ոչ ոք չէր կարող նշել Իտալիայի քարտեզի վրա՝ որտեղ է գտնվում է Կոդոնյոն: Ոչ ոք մինչ այդ չէր լսել նրա անունը և դա զարմանալի չէ: Լոդի նահանգը Լոմբարդիայում վարչական շրջան է, որի բնակչությունն ամենամեծ խտությունն ունի Իտալիայում: Կոդոնյոն այդ շրջանի փոքրիկ գյուղերից մեկն է, որն ունի ամուր փոխկապակցված համայնք, և որտեղ բոլոր բնակիչները ճանաչում են միմյանց:

Սակայն չճանաչված լինելը երկար չտևեց: Ուրբաթ օրը՝ 2020թ. փետրվարի 21-ին, կառնավալի արձակուրդներից անմիջապես առաջ, Կոդոնյոյի առօրյան ցնցեց մի երևույթ, ինչ մեզ այսօր բոլորիս հայտնի է  Covid-19 անվանմամբ: Կոդոնյոն, անկախ իր կամքի, դարձավ վիրուսի էպիկենտրոնը, ինչը նրան հայտնի դարձրեց, ցավոք, ոչ լավ իմաստով ոչ միայն Իտալիայում, այլև ամբողջ Եվրոպայում և Եվրոպայի սահմաններից դուրս: 

Արդարության համար, սակայն, Իթվինինգը ցանկանում է Կոդոնյոն հայտնի դարձնել մեկ այլ պատճառի համար. այն բանի, թե ինչպես ուսուցիչները կարողացան հակահարված տալ այդ կրիտիկական իրավիճակին, դպրոցները շատ արագ փակվեցին և քաղաքն ամբողջությամբ մեկուսացվեց, և ինչպես նրանք իրենց գործողությունների և համառության շնորհիվ կարողացան պահպանել ուսումնական գործընթացը և ապահովել համայնքի բարեկեցությունը:

Այս ընթացքում ուսուցիչներին հաջողվեց բարձր պահել աշակերտների և նրանց ընտանիքների ոգին ՝ գործնական և հանգստի համար նախատեսված աշխատանքների կազմակերպմամբ: Սա կարողացավ համայնքի միտքն ու ձեռքերը զբաղված պահել, ինչն օգնեց նրանց քաջությամբ և դրական ձևով դիմակայել իրավիճակին:

Լուիզա Լենտան, ով ունի 25 տարվա աշխատանքային փորձ, նկարագրում է իր փորձը: 

«Եթե մտածելու կամ անելու դրական ոչինչ չունես, ապա շատ դժվար է սպասել, քանի որ չգիտես, թե երբ դա կավարտվի»:

Կոդոնյոյի դպրոցը միջնակարգ դպրոց է, որը զարգացնում է ուսուցիչների և աշակերտների 21-րդ դարի հմտությունները: Ես նորարարական ուսուցման բաժնի համակարգողն եմ, ով պատասխամատու է Իթվինինգ, Էրազմուս և Կոդավորում ծրագրերի համար: Մենք նաև հպարտ ենք, որ Յունիսեֆի և Իթվինինգի դպրոցներ ենք ճանաչվել: 

Ամեն օր ես արթնանում եմ ժամը 08:00-ին, նախաճաշում եմ և զբաղվում առցանց դասերի և նյութերի՝ հիմնականում իմ դասարանի համար տեսանյութերի պատրաստմամբ: Մասնակցում եմ օրական 2-3 վեբինարի, պատասխանում եմ բազմաթիվ նամակների, ունենում եմ նամակագրություն և տեսազանգեր ընկերների և գործընկերների հետ, ովքեր մտահոգված են ստեղծված իրավիճակով ինչպես այստեղ, այնպես էլ Եվրոպայում: 

Մեր դպրոցը սկզբից պատրաստ չէր: Վերջիվերջո մեզ հաջողվեց օգտագործել առկա տեխնոլոգիաները և դասավանդել առցանց: Մենք փորձում ենք հնարավոր ամեն ինչ անել, որպեսզի ներգրավենք ծնողներին և երեխաներին ուսումնական գործընթացում. հաղորդագրություններ և տեսանյութեր WhatsApp- ում, Google Meets- ում և էլ. նամակագրություն ենք պահպանում:

Ես կցանկանայի կիսվել մի քանի խորհրդով, որոնք, ըստ իս, շատ արդյունավետ են և ինձ օգնեցին սկզբում. 

  • Որպես միջնորդ՝ կապ հաստատել ծնողներից մեկի հետ WhatsApp-ի միջոցով, ով կկապվի նաև մնացած ծնողների հետ, որպեսզի ծանոթացնի նորություններին:
  • Թարմացնել էլեկտրոնային մատյանը, որպեսզի հասանելի դարձնեք ամենօրյա դասերն ու հանձնարարությունները և կիսվեք դրանով WhatsApp-ում (մենք պետք է հաշվի առնեինք, որ ոչ բոլորն ունեն համակարգիչներ տանը և փորձեցինք կիրառել հեռախոսները հնարավորինս շատ):
  • Google Drive ստեղծեք և խնդրեք ծնողներին օրվա վերջում նկարել տնային աշխատանքները և տեղադրել այնտեղ: Մի օրինակ բերեմ. ես առցանց համակարգում մաթեմատիկայի օր կազմակերպեցի, որի ընթացքում բոլորը պետք է պատրաստեին թեմային վերաբերող թվեր, դիմակներ, տորթ կամ այլ թխվածքաբլիթներ: Այնուհետև մենք հանդիպեցինք առցանց և ցույց տվեցինք այն, ինչ պատրաստել էինք և խոսեցինք դրա մասին: 

Մենք, իհարկե, կարոտում ենք իրական հանդիպումները և օրվա վերջում մենք մեզ շատ հոգնած և սպառված ենք զգում, սակայն հավատում ենք տանը մնալու կարևորությանը` նվազեցնելու վարակման ցանկացած հավանականություն և կանխարգելելու վարակի հետագա տարածումը:

Մեր քաղաքի մեկուսամից հետո Իթվինինգի իմ ընկերները Իտալիայից և Եվրոպայի այլ երկրներից հարցնում էին իրավիճակի մասին, նկարներ, տեսանյութեր և նամակներ էին ուղարկում, և ես որոշեցի նախագիծ ստեղծեմ, որպեսզի միացնեմ բոլոր նրանց, ովքեր գտնվում են «Կարմիր գոտում». մեկուսացած, բայց փոխկապացված:

Այս նախագիծը նպատակ ունի միացնելու իտալացի և ոչ իտալացի աշակերտներին, ստեղծելու մի հարթակ, որտեղ նրանք կկարողանան կիսվել իրենց զգացածով, գործունեությամբ, նկարներով, ստեղծագործություններով, երգերով, խաղերով, նամակներով, փորձով և մտքերով, որոնք հատկապես կապված են տվյալ իրավիճակի հետ: 

«Մենք միայնակ չենք, նույնիսկ եթե մեկուսացած ենք: Իթվինինգի միջոցով մենք կարող ենք ճանապարհորդել ամբողջ Եվրոպայով և նոր ընկերներ ձեռք բերել»: 

Ընտանիքները շատ են օգնում ուսուցիչներին: Մեք շատ ուրախ ենք, քանի որ ծնողները հասկանում են, որ դպրոցը փոխվել է և աջակցում են մեզ: Ես նաև խնդրել եմ իմ աշակերտներին ծնողներին ցույց տալ, թե ինչպես ենք մենք աշխատում և այժմ ամբողջ ընտանիքներով նրանք ներգրավված են ուսումնական գործընթացում:

Հարկադրված մեկուսացման ընթացքում, որն անհրաժեշտ է, որպեսզի պահպանենք բոլորիս առողջությունը, մենք փորձում ենք հասկանալ ներկայիս իրավիճակը: Բայց, ինչպես և Լուիզան, մենք պետք է չհանձնվենք:Այս արտակարգ իրավիճակը մեզ հիանալի դասեր է տալիս, որոնք մենք պետք է պահպանենք և կիրառենք: Այն ամենը, ինչին մենք սովոր ենք եղել՝ կապված ընտանիքի, դպրոցների, սոցիալական կյանքի և աշխատանքային հարաբերությունների հետ, այժմ խախտված է. այն վերահաստատվելու և վերակառուցվելու է՝ հարգանքով, խնամքով և հանդուրժողականությամբ:

Լուիզան աշակերտներին հանձնարարել է տնկել որոշ սերմեր և գրանցել դրանց աճը: Դա կօգնի նրա աշակերտներին մնալ լավատես և հեռանկարներ ունենալ:

Կոդոնյոյի երեխաները, այն վախը, որն այժմ նրանց շրջապատում է, կվերածեն էներգիայի` իրենց աշխարհն ավելի լավը դարձնելու համար: Իսկ ի՞նչ կասեք ձեր աշակերտների մասին:

Նյութի աղբյուրը. etwinning.net

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան