ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ինչպե՞ս են Ջիորջիա նահանգի Ֆորսիթի դպրոցի ուսուցիչները դիմակայում մեկուսացմանը. հեռավար ուսուցման նրանց փորձը

Ապրիլի 15, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Դպրոցի փակվելուց ի վեր Ֆորսիթի ուսուցիչներն ունեին ընդամենը 3 օր, որպեսզի պլանավորեին իրենց աշխատանքը՝ տնից իրենց աշակերտների համար հեռավար ուսուցում կազմակերպելու և այս սթրեսային իրավիճակում դասավանդելու համար:

Սակայն 4 շաբաթ անց ուսուցիչներն արդեն հանդես եկան ուսուցման հանդեպ նորարար մոտեցմամբ՝ ներգրավելով կորոնավիրուսին նվիրված թեմայով պարեր

կամ  մեղվաբուծություն՝ ուսումնական գործընթացում:

Չնայած նրանք օգտագործում են ամենատարբեր ուսուցման հարթակներ և մեթոդներ՝ Zoom- ից մինչև Loom և YouTube-ի փորձված և իրական հղումներ, միևնույն է խնդիր է առաջացել. առցանց ուսուցումը դժվար է, և ոչ միայն տեխնոլոգիական մարտահրավերների պատճառով: Այն հուզական և հոգեկան մարտահրավեր է նաև:

Ինչպես նշում է Ռեգանի ավագ դպրոցի պարի ուսուցիչը. «Մենք կարոտում ենք մեր աշակերտներին, ում հետ կապված ենք արդեն տարիներ շարունակ և մեր ամենօրյա աշխատանքը դպրոցում»:

Տարրական դպրոցի ուսուցիչներն ունեն նույն խնդիրները, ինչ Հայաստանի ուսուցիչները: Նրանք ստիպված են աշխատել իրենց սովորական գրաֆիկից (7: 30-ից մինչև 3: 30-) ավելի շատ, քանի որ ծնողներ կան, ովքեր աշխատում են և երեխաները տանն են մնում տատիկ-պապիկների կամ մեծ քույր-եղբայրների հետ և ստիպված են առցանց հանդիպումներ կազմակերպել ավելի ուշ ժամերի: «Անկեղծ ասած, մենք երբեք ավելի շատ չենք աշխատել, քան հիմա ենք աշխատում», - նշում է տարրական դպրոցի ուսուցիչ Մորիսը:

Մեկուսացման շրջանում կյանքն ավելի հետաքրքիր դարձնելու համար օրինակ շրջակա միջավայր առարկայի ուսուցչուհին տեսանյութեր է պատրաստում իր մեղվանոցից՝ աշակերտներին ծանոթացնելով մեղվաբուծության հետ, թե ինչպե՞ս են նրանք ընտանիքներ կազմում, ինչպե՞ս տարբերել արու և էգ մեղուներին և այլն:

Ինչպես նաև պարերի տեսանյութեր են պատրաստում, որոնք նվիրված են համաճարակի ընթացքում հայնի դարձած բարևելու ձևերին, հեռավորությունը պահելու, լվացվելու և այլ շարժումներին:

Քրուս անունով ուսուցչուհին նշում է, որ ինքն էլ երեխաներ ունի և հասկանում է տանից աշխատելու բոլոր դժվարությունները, հատկապես, երբ տանը երեխաներ կան: Այդ իսկ պատճառով նա նվազեցրել է աշակերտներից իր սպասելիքները և ասում է. «Եթե ես չեմ կարող կատարյալ լինել իմ աշխատանքում, ապա ինչպե՞ս աշակերտներից դա պահանջեմ»:

Ուսուցիչները մտածում են աշակերտների ուսուցման մասին, սակայն դրանից առավել նրանք մտահոգված են աշակերտների բարեկեցությամբ և առողջությամբ և փորձում են անել հնարավորինս՝ աշակերտներին օգնելու համար:

Հեռավար ուսուցման նրանց փորձի մասին պատմող հոդվածն ամբողջությամբ՝ նյութի անգլերեն էջում։

  • Հայոց պատմություն 8-րդ դասարան

    Սասունի ինքնապաշտպանություն (1915)Վանի ինքնապաշտպանությունըՇապին-Գարահիսարի հերոսամարտըՍուետիայի հայության գոյամարտըՈՒրֆա (Եդեսիա) քաղաքի հերոսամարտը

  • Գոյականական անդամի լրացումներ

    1:36 / 15:00Գոյականական անդամի լրացումներ: Որոշիչ:

  • Մեծ Հայքում Արտաշեսյան արքայատոհմի հաստատումը

  • Տարվա եղանակներ

    Տարվա  եղանակների՝  Գարնան,Ամռան,Աշնան և Ձմռան  նկարագրությունները։

  • Ձևաբանություն

        Ձևաբանությունը  քերականության  ճյուղ  է,  որն  ուսումնասիրում  է  բառերի  այն  բոլոր  ձևափոխությունները,  որոնցով  դրանք  կապակցվում  են  միմյանց  հետ  ու  կազմում  նախադասություններ։  Այս  բաժինն  ուսումնասիրում  է  նաև  բառերի  տեսակները՝  խոսքի  մասերը,  սրանց  ձևային  և  իմաստային  հատկանիշները։   Այս  դասընթացում  դուք  կսովորեք  և  կամ  կվերհիշեք  նյութական  խոսքի  մասերը,  կծանոթանաք  դրանց  առանձնահատկություններին,  հոլովման  և  խոնարհման  համակարգերին,   կկարողանաք   նյութական  խոսքի  մասերը  ձևաբանորեն  վերլուծել,  կընդլայնեք  և  կհարստացնեք  ձեր մտահորիզոնը,  գիտելիքները,  ձեռք  կբերեք  նոր  կարողություններ  ու  հմտություններ։  Մաղթում  եմ  հաջողություն  և  անսահման  ձեռքբերումներ։

  • Բառագիտություն, բառ, բառակապակցություն, պարզ և բարդ բառեր:

    Դասընթացը   նախատեսված   է  երկրորդ  դասարանի   աշակերտների   համար:

  • Շրջված դասարան

  • Քարոլորտ

    դասընթացի նպատակը՝Թեմայի ուսումնասիրության 

  • Գոյականական անդամի լրացումներ

  • ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԱՌԱՋԻՆ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆԸ

    Մենք կուսումնասիրենք Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմությունը։Կծանոթանանք, թե պատմական ինչ պայմաններում հռչակվեց Հայաստանի Հանրաապետությունը,ինչ քայլեր կատավեցին պետականաշինության բնագավառում,կփորձենք պատկերացում կազմել տիրող սոցիալ-տնտեսական և հասրակական-քաղաքական իրավիճակի մասին,և իհարկե՝մշակութային կյանքում տեղի ունեցած իրադարձությունների մասին։                                                                         Այս թեման բաղկացած է հետևյալ դասերից․                                                                                             1․Հայկական պետականության ձևավորումն ու ամրապնդումը                                                           2․Սոցիալ-տնտեսական և քաղաքական կյանքը                                                                                     3.Երկրի կայունությանը սպառնացող վտանգները                                                                                 4.Առաջին Հանրապետության մշակութային կյանքը։                                                                                Ձեզ մաղթում եմ հաջողություն։