Նոյեմբերի 11-ին Վանաձորի Ղ. Ալիշանի անվան հ.27 դպրոցի 3-րդ «ա» դասարանում տեղի ունեցավ բաց դաս «Կերպարվեստ» առարկայից (դասվար՝ Շուշան Մայիլյան): Դասի թեման «Բնանկարչություն»-ն էր, իսկ գործնական աշխատանքը՝ «Իմ սիրած եղանակը»: Դասարանը կահավորված էր գեղագիտական ճաշակով: Դասի նպատակն էր ներկայացնել ստացած գիտելիքները կերպարվեստի տեսակների, ժանրերի ու գույների բազմազանության մասին: Աշակերտները պատկերացում ունեին քանդակագործության, դեկորատիվ-կիրառական արվեստի, գրաֆիկայի և գեղանկարչության մասին, կարողանում էին առանց դժվարության կողմնորոշվել ու նշել ցուցադրված կոմպոզիցիաների տեսակները: Նրանցից երկուսը դարձել էին փոքրիկ նկարիչներ Մ. Սարյանի և Հ. Այվազովսկու կերպարով: Հյուրերին ողջունելուց հետո ողջ դասի ընթացքում նրանք նկարեցին և դասի ավարտին ցուցադրեցին իրենց աշխատանքները: Նշեցին պատմական, կրոնական, դիցաբանական, անիմալիստական ժանրերի մասին: Գիտեին, որ գեղանկարչության մեջ գերիշխող ժանրը բնանկարչությունն է և, որ այն գեղեցիկ համադրությամբ ներկայանում է նաև այլ ժանրերի հետ: Երեխաները թվարկեցին հիմնական գույները, իսկ ուսուցչուհու գործադրած Վեննի դիագրամի ու Պրիզմա մեթոդների օգնությամբ կարողացան ստանալ նաև բաղադրյալ գույները: Օգտագործելով իրենց գիտելիքները գույների վերաբերյալ՝ նրանք կարողացան նկարել գունավորել մուլտիպլիկացիոն հերոս թութակին: Աշխատանքն ավելի հետաքրքիր դարձավ, երբ տեղափոխվեց դպրոցամերձ տարածք: Փոքրիկներն առաջին անգամ աշխատեցին մոլբերտների վրա և ջրաներկով, յուղամատիտներով պատկերեցին իրենց ամենասիրելի տարվա եղանակը:
Դասի ավարտից հետո, ամփոփելով օրվա թեման, խանդավառված փոքրիկները դասվարի և ծնողների ուղեկցությամբ այցելեցին Վանաձորի ազգային պատկերասրահ, որտեղ դիտեցին արվեստի բարձրարժեք նմուշօրինակներ: Նրանք հասկացան, որ կերպարվեստի գեղեցիկ աշխարհում ամեն ինչ գունագեղ է ու պայծառ, որ գույները ճիշտ օգտագործելով` կտիրապետեն նկարչության գաղտնիքներին: Այն կօգնի պատկերել գեղեցիկը, ինչպես նաև կօգնի հասկանալ, որ յուրաքանչյուրը պետք է ճանաչի ու պահպանի այդ գեղեցկությունը, շրջակա միջավայրը, աշխարհը: Դասվար Մայիլյանի կազմակերպած միջոցառումը բարձր գնահատանքի արժանացավ դպրոցի ողջ անձնակազմի և տնօրենության կողմից:
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը: Ձևավորել վերլուծելու և գնահատելու հմտություններ: Ձևավորել հետազոտական աշխատանք կատարելու
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: