ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Microsoft Teams-ը` կրթության հեռավար ուսուցման կազմակերպման հարթակ

Մարտի 28, 2020
ՏՀՏ նորություններ

Microsoft-ի ներկայացուցչությունը Հայաստանում ԿՏԱԿ–ի հետ համագործակցության շրջանակներում առաջարկում է որպես հեռավար ուսուցման  աշխատանքի հարթակ օգտագործել Microsoft Teams-ը։ Այն համախմբում է հանդիպումների, վիդեոկոնֆերանսների, զրույցների, զանգերի հնարավորություններ, Office 365 հավելվածներ և այլ գործիքներ: Microsoft Teams-ը  ժամանակակից կրթության ճկուն էկոհամակարգ է, անվտանգ ու ապահով հարթակ՝ միմյանց հետ կապվելու, ֆայլեր փոխանակելու, զրուցելու, միասին աշխատելու համար:

Ստորև այն հիմնական ռեսուրսներն են, որոնք կիրառելի են կրթական համայնքի ներկայացուցիչների համար և կօգտագործվեն որպես հեռահար ուսուցման կարևոր ուղեցույցեր.

  • Հեռահար ուսուցում. Microsoft Teams-ի կարճ ներկայացում և հղում O365 A1-ին (կցված “Microsoft Teams Snapshot ARM” ֆայլ)
  • Office 365, ներառյալ Microsoft Teams, ներբեռնել այստեղ:
  • Ինչպես ստեղծել Office 365 Tenant և 7 րոպեի ընթացքում սկսել օգտագործել Microsoft Teams–ը՝ այս տեսանյութում:
  • Microsoft Teams-ով կրթության վերափոխման ուղեցույց (կցված, անգլերեն):
  • Հեռաhար ուսուցմանը և ուսմանը Office 365 Education-ում կարող  եք ծանոթանալ այստեղ։
  • Microsoft Teams-ի կրթական վեբինարները կարող եք գտնել այստեղ: Վեբինարների բովանդակությունը Microsoft Teams-ը որպես թվային հարթակ օգտագործելու լավագույն փորձի նկարագրությոնն է։ Յուրաքանչյուր օգտագործող կարող է ընտրել իր համար առավել նպատակահարմար և ինֆորմատիվ վեբինարները: 

Ուսուցիչների մասնագիտական ​​զարգացումը առաջնահերթ նշանակություն ունի և փորձի, ուսումնական գործընթացի բովանդակության փոխանակման նպատակով Microsoft-ը ստեղծել է Microsoft Educator Center անվճար, անհատականացված, մասնագիտական​​ զարգացման կենտրոնը, որը տրամադրում է մի շարք վեբ գործիքներ և ռեսուրսներ՝ ինչպես ինքնուրույն հմտությունների ձևավորման, այնպես էլ դպրոցում գործնական կիրառման համար: Microsoft Educator Center-ը օգտակար է  և՛ ՏՀՏ կիրառող սկսնակ, և՛ ՏՀՏ հմտություններն ու գործիքների բազմազանությունը իրենց դասավանդման գործընթացում մշտապես կիրառող առաջավոր ուսուցիչների համար: Microsoft Educator Center-ը 12-ամյա կրթության ծրագրով աշխատող ուսուցիչներին հնարավորություն է տալիս բարելավել ուսուցման արդյունավետությունը հետաքրքիր նյութերի և ուսումնական առաջադրանքների շնորհիվ: Microsoft Educator Center-ը կարող եք գտնել այստեղ՝ անգլերենով, որոշ դասընթացներ հասանելի են նաև ռուսերենով՝ այստեղ։

Microsoft թիմը խորհուրդ է տալիս ծանոթանալ նաև հետևյալ կարևոր հոդվածներին և դասընթացներին․

  • «Վերափոխեք ուսումը Microsoft Teams-ի օգնությամբ» դասընթացն՝ այստեղ։
  • Class Teams-ի օգնությամբ համագործակցային ուսումնական միջավայր ստեղծելու մասին նյութն՝ այստեղ
  • Դիտեք դասի բովանդակությունը և առաջադրանքներն առցանց․
    -Ինչպե՞ս մուտք գործել թվային դասարան Microsoft Teams-ում. տեսանյութը
    -Ինչպե՞ս ներկայացնել և ստուգել առաջադրանքներ Microsoft Teams-ում. տեսանյութը
    -Ինչպե՞ս դիտել ստուգված առաջադրանքները և ուսուցիչների գնահատականը. տեսանյութը:
  • Փոխգործակցեք ուսուցիչների և այլ աշակերտների հետ․
    -Ինչպե՞ս կառավարել դասարանային խոսակցությունները Microsoft Teams-ում. տեսանյութը
    -Ինչպե՞ս սկսել ձայնային կամ վիդեո զրույց ուսուցչի հետ. տեսանյութը
  • Microsoft Teams-ի ուղեցույցների վերաբերյալ հոդվածները կարող եք գտնել այստեղ։

application/pdf
All about MEC
(6788 kb)

Նյութի աղբյուրը. Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: