ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հեռավար կրթության հեռուստատեսային նոր հավելվածներ

Մարտի 20, 2020
ՏՀՏ նորություններ Պաշտոնական

Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը, համագործակցելով Ucom և «Ռոստելեկոմ» բջջային կապի օպերատորների հետ, թողարկում են հեռավար կրթության հեռուստատեսային նոր հավելվածներ:

  • Այսուհետ ԿԳՄՍ նախարարության կողմից պատրաստված դասընթացների տեսանյութերը՝ դասակարգված ըստ դասարանի, ամսաթվի և առարկայի կտեղադրվեն Ucom-ի ու TV-ի տեսավարձույթի (VoD) հեռավար ուսուցման բաժնում: Ucom-ի ու TV ծառայության բոլոր բաժանորդները, անկախ սակագնային պլանից, հնարավորություն կունենան դիտել տեսավարձույթ բաժնում տեղադրված հեռավար ուսուցման բաժնի տեսանյութերը` առանց հավելյալ վճարի:
  • ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը «Ռոստելեկոմ» ՝ «ՀԻԲՐԻԴ ՍՈԼՅՈՒՇՆԶ» ընկերության հետ համատեղ ներկայացնում է նոր կրթական հեռուստաալիք՝ Hybrid Edu(ch121), որը կհեռարձակվի ընկերության ՍՄԱՐԹ hեռուստատեսության միջոցով։
    Hybrid Edu հեռուստաալիքի ծրագիրը ներառում է հանրակրթական դպրոցների մի շարք առարկաների վերաբերյալ տեսանյութեր, որոնք հնարավոր է դիտել 7 օր catch-up-ի հնարավորությամբ։ Տեսանյութերը պարբերաբար համալրվում են և տեղադրվում յութուբյան հատուկ ալիքում armeduchannel։ Հեռուստաալիքի եթերում հեռարձակվող բոլոր ուսումնական տեսանյութերը հասանելի կլինեն նաև ՍՄԱՐԹ հեռուստատեսության Ֆիլմադարանի Սերիալներ բաժնի ուսուցողական հարթակում՝ ԿԳՄՍ առանձին ենթաբաժիններով: «Ռոստելեկոմ» Հայաստանի գլխավոր տնօրեն Հայկ Ֆարամազյանը նշել է, որ ընկերությունն իր տեխնոլոգիական պատրաստվածությամբ ամբողջովին պատրաստ է սպասարկել ցանկացած տեսակի էլեկտրոնային ծառայություն, որը կիրառվում է կրթության և այլ ոլորտներում։
  • ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարությունը գործարկել է նաև հեռավար ուուցման ռեսուրսների հարթակ՝ heravar.armedu.am, որտեղ հավաքված են հեռավար կրթության գործիքների հղումներ։ Յուրաքանչյուր օրվա դասացուցակ նախապես հրապարակվում է ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության ֆեյսբուքյան պաշտոնական էջում։ Այն ևս հասանելի է վերոնշյալ հեռուստահավելվածներում:
  • ԿԳՄՍ նախարարությունը կարևորում է առաջատար ընկերությունների սոցիալական պատասխանատվությունն ու կոչ անում բոլորին տրամադրել հեռավար կրթության գործիքներ՝ տեսակապեր, սոցիալական մեդիաների հարթակներ, էլեկտրոնային փոստեր, հեռուստաեթեր և այլն՝ գործընթացն ավելի արդյունավետ դարձնելու համար։

 

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գրականության դասընթաց 9-րդ դասարանի համար

  • ԻՆՖՈՐՄԱՏԻԿԱ X ԴԱՍԱՐԱՆ

  • Ինֆորմատիկա 9-րդ դասարան

    Ո ղ ջ ու´յ ն,   հ ա ր գ ե լ ի   մ ա ս ն ա կ ի ց .  .  .   Այս դասընթացը հնարավորություն է ընձեռելու ուսումնասիրված թեմաների ամրապնդման (փուլ առ փուլ շարունակելու ենք համակարգչային հմտությունների ուսուցանումն ու ամրապնդումը):Ծրագիրը բազմազան է լինելու. տվյալների հենքերի հետ աշխատելու նոր մեթոդներ, հարցումների և ձևերի հետ աշխատանք, համացանցում աշխատելու որոշ նոր հնարավորություններ, ալգորիթմներ նկարագրելու եղանակներ, համակարգչով նկարելու և տեքստեր հավաքելու նորանոր հնարավորություններ, ինչպես նաև կիրառելու ենք էլեկտրոնային աղյուսակների օգնությամբ կառուցված դիագրամների խմբագրելու եղանակներ:

  • ԻՆՖՈՐՄԱՏԻԿԱ IX ԴԱՍԱՐԱՆ

  • Տեղեկատվության փոխանցումը կենդանի օրգանիզմներում

  • Խառը թվերի գաղափարը ևթվաբանական գործողություններ խառը թվերով

    Դասընթացը ստեղծել է Կոտայքի մարզի գ.Գեղաշենի Ռազմիկ ստեփանյանի անվան միջնակարգ դպրոցի ուսուցչուհի Սարգսյան Արմենուհին:Դասընթացը վերաբերվում է խառը թվերին:Աշակերտը պետք է իմանա ,ո՞ր թիվն է կոչվում խառը թիվը,ի՞նչպես են գրի առնվում խառը թվերը,ի՞նչ է խառը թվի ամողջ մասը,և ի՞նչ է նրա կոտորակային մասը:Ի՞նչպես են կարդացվոմ խառը թվերը:Ի՞նչպես կարելի է համեմատել Խառը թվերը և ի՞նչպես են պատկերում թվային ուղղի վրա:Ինչպես նաև իմանալ,թե ի՞նչպես կարելի է կատարել թվաանական գործողություններ խառը թվերով:

  • Դասը, որպես ուսումնադաստիարակչական գործընթացի առանցքային բաղադրիչ։ ՏՀՏ գործիքների դերը և նշանակությունը դասընթացին

    Լավ ուսուցիչը կարող է սովորեցնել ուրիշներին նույնիսկ այն, ինչ ինքը չի կարող անել: ՏԱԴԵՈՒՇ ԿՈՏԱՐԲԻՆՍԿԻ Ուսումնադաստիարակչական գործունեություն, որի ընթացքում իրագործում են արդի ժամանակաշրջանում մանկավարժ-գիտնականների կամ վարպետ ուսուցիչների գիտական հետազոտությունների արդյունքում կատարած եզրահանգումները, նորարարությունները, կիրառվում են նոր մանկավարժական տևխնոլոգիաներ և ՏՀՏ գործիքներ,ինչպես նաև ստեղծագործական որոնումների ինքնատիպ, նորարարական տարրեր պարանակող գործունեություն: Մանկավարժական փորձի առաջավոր համարվելու չափանիշներն են արդիականությունը և հեռանկարային նպատակները, ՄԱՓ-ի միջոցով լուծվող ուսումնադաստիարակչական խնդիրների հասարակական նշանակությանը:

  • «Երաժշտությունը եւ գրականությունը»

  • ՄԱՅՐԵՆԻ 4-ՐԴ ԴԱՍԱՐԱՆ

  • Հայոց հայրենիքը