ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ուսումնական գործընթացի շարունակականությունն ապահովելու նպատակով

Մարտի 17, 2020

Հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների կրթական գործընթացի շարունակականությունը հեռավար ուսուցման և ՏՀՏ առցանց գործիքների կիրառման միջոցով հնարավորինս ապահովելու նպատակով իրականացվում են աշխատանքներ հետևյալ ուղղություններով։

Հեռավար ուսուցման համալիր էջի գործարկում

մարտի 16-ից գործարկվում է https://heravar.armedu.am/ համալիր էջը, որում կրթության ոլորտի կազմակերպիչներին և շահառուներին կտրամադրվի․

  • ուսումնական կայքերի օգտակար հղումներ՝ կից համառոտ նկարագրությամբ,
  • ՏՀՏ կրթական գործիքների և դրանց կիրառության մասին համառոտ ուղեցույցներ,
  • հեռավար, առցանց ուսումնական գործընթացի ուղղությամբ իրականացվող միջոցառումների մասին տեղեկատվություն (լուրեր, նորություններ, հայտարարություններ),
  • դպրոցների, կրթական կազմակերպությունների հետ հետադարձ կապ՝ heravar@ktak.am էլեկտրոնային փոստով։

Խորհրդատվություն Հայկական կրթական միջավայր ֆորումում

ստեղծվել է «ՀԵՌԱՎԱՐ ՈւՍՈւՑՈւՄ և ՏՀՏ» ենթաբաժինը ․

  • տեղեկատվություն և խորհրդատվություն տրամադրելու,
  • մասնագիտական քննարկումներ կազմակերպելու,
  • առաջավոր փորձը ներկայացնելու և փոխանակելու նպատակով։

Հեռավար ուսուցման հմտություններ ունեցող ուսուցիչների աշխատանքի համակարգում

  • հեռավար ուսուցման հմտություններին տիրապետող ուսուցիչներին առաջարկվում է ուսումնական պլանին համապատասխան մշակել հեռավար առարկայական դասընթացներ
  • տեղադրել ԿՏԱԿ-ի հեռավար ուսուցման համակարգում  (կտրամադրվի խորհրդատվական աջակցություն)։

Հայկական կրթական միջավայրի հեռավար ուսուցման համակարգի աշխատանքի վերակազմակերպում

  • նախկինում կազմակերպված օգտակար հեռավար դասընթացները տեղափոխվել են  https://dlc.armedu.am/ նոր համակարգ և բաց են բոլոր այցելուների համար (որպես հյուր),
  • կմշակվեն հեռավար ուսուցման և ՏՀՏ գործիքների կիրառման արագացված նոր դասընթացներ ուսուցիչների համար և կտեղադրվեն նշված համակարգում։

Իթվիննինգ եվրոպական պորտալի հնարավորությունների օգտագործում

  • կօգտագործվի Իթվիննինգ եվրոպական պորտալի լայն հնարավորությունը՝ դպրոցների ներգրավման և նախագծային մեթոդով  դասեր կազմակերպելու համար,
  • կստեղծվեն առարկայական պրոյեկտներ, տարբեր առակաների և դասարանների համար, որոնց ցանկը կտեղադրվի https://etwinningplus.armedu.am/?page_id=2110 էջում։

 

Նյութի աղբյուրը. Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոն (ԿՏԱԿ)

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Արդյո՞ք խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…