ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

LearnY ստարտափը քիմիա սովորելը հեշտացնող կրթական խաղ է մշակում

Մարտի 2, 2020
ՏՀՏ նորություններ

Հայաստանի ամերիկյան համալսարանի Ձեռներեցության եւ նորարարական տեխնոլոգիաների կենտրոնի (EPIC) ստարտափ ինկուբատորի շրջանավարտ LearnY ստարտափը ստեղծում է կրթական խաղեր, որոնց շնորհիվ դպրոցականները կարող են ձեռք բերել տարբեր առարկաների մասին պրակտիկ գիտելիքներ:

Հիմնադիրներն են Արամ Սերոբյանը եւ Մարիամ Իսրաելյանը։ Արամը Հայաստանի ամերիկյան համալսարանի մագիստրատուրայի շրջանավարտ է եւ որոշ ժամանակ սովորել է Պորտուգալիայում՝ խաղերի ստեղծման կից ոլորտում։
Մարիամը Հայաստանի ամերիկյան համալսարանի բակալավրիատի շրջանավարտ է եւ ունի մարկետինգային փորձ մի շարք ընկերություններում:

Itel.am-ի հետ զրույցում Արամն ու Մարիամը նշել են, որ ներկայում ստարտափի թիրախում միջնակարգ դպրոցում սովորող աշակերտներն են։

«Աշխարհի զարգացած երկրներում արդեն օգտագործում են կրթական խաղեր, բայց Հայաստանում դեռ քիչ նմուշներ կան։ Մենք աշխատում ենք ուսուցիչների հետ, որպեսզի ստեղծենք հետաքրքիր եւ կրթող խաղեր»,- ընդգծել են LearnY-ում:

Ստարտափի թիմն առաջիկա տարում ծրագրում է ավարտին հասցնել մշակման փուլում գտնվող կրթական խաղը, որը կհեշտացնի քիմիա սովորելը, ինչպես նաեւ աշխատել եւս երկու նոր խաղի ստեղծման ուղղությամբ։

EPIC ինկուբատոր ծրագրին մասնակցությունն օգնել է թիմին ծանոթանալ մի շարք առաջադեմ մասնագետների հետ եւ ուսումնասիրել այնպիսի ոլորտներ, որտեղ թիմի անդամները դեռ փորձ չունեն։

Ստարտափի հիմնադիրները նաեւ խորհուրդներ են տալիս ինկուբատոր ծրագրին դիմել պատրաստվող ստարտափներին: «Մի վախեցեք դիմել, եւ լավ կազմակերպեք ձեր ժամանակը, քանզի որքան շուտ հայտնաբերեք դժվարությունները, այդքան շուտ EPIC-ը ձեզ կօգնի դրանց հաղթահարել»,- ընդգծել են նրանք:

Հիշեցնենք, որ փետրվարի 7-ին Հայաստանի ամերիկյան համալսարանում (ՀԱՀ) կայացավ EPIC ստարտափ ինկուբատորի հերթական շրջափուլի դեմո օրը, որի մասնակից ստարտափ թիմերը ներկայացան ներդրողների, ձեռներեցների եւ ՏՏ համայնքի առաջ:

Ծրագրի շրջանակում ստարտափները մասնակցել են 12 շաբաթյա դասընթացների, զարգացրել են իրենց ստարտափ գաղափարները, կառուցել եւ հաստատել բիզնես մոդելները՝ օգտվելով ՀԱՀ էկոհամակարգի առավելություններից:

Նարինե Դանեղյան

Նյութի աղբյուրը. itel.am

  • ԻՆՖՈՐՄԱՏԻԿԱ X ԴԱՍԱՐԱՆ

  • Ինֆորմատիկա 9-րդ դասարան

    Ո ղ ջ ու´յ ն,   հ ա ր գ ե լ ի   մ ա ս ն ա կ ի ց .  .  .   Այս դասընթացը հնարավորություն է ընձեռելու ուսումնասիրված թեմաների ամրապնդման (փուլ առ փուլ շարունակելու ենք համակարգչային հմտությունների ուսուցանումն ու ամրապնդումը):Ծրագիրը բազմազան է լինելու. տվյալների հենքերի հետ աշխատելու նոր մեթոդներ, հարցումների և ձևերի հետ աշխատանք, համացանցում աշխատելու որոշ նոր հնարավորություններ, ալգորիթմներ նկարագրելու եղանակներ, համակարգչով նկարելու և տեքստեր հավաքելու նորանոր հնարավորություններ, ինչպես նաև կիրառելու ենք էլեկտրոնային աղյուսակների օգնությամբ կառուցված դիագրամների խմբագրելու եղանակներ:

  • ԻՆՖՈՐՄԱՏԻԿԱ IX ԴԱՍԱՐԱՆ

  • Տեղեկատվության փոխանցումը կենդանի օրգանիզմներում

  • Խառը թվերի գաղափարը ևթվաբանական գործողություններ խառը թվերով

    Դասընթացը ստեղծել է Կոտայքի մարզի գ.Գեղաշենի Ռազմիկ ստեփանյանի անվան միջնակարգ դպրոցի ուսուցչուհի Սարգսյան Արմենուհին:Դասընթացը վերաբերվում է խառը թվերին:Աշակերտը պետք է իմանա ,ո՞ր թիվն է կոչվում խառը թիվը,ի՞նչպես են գրի առնվում խառը թվերը,ի՞նչ է խառը թվի ամողջ մասը,և ի՞նչ է նրա կոտորակային մասը:Ի՞նչպես են կարդացվոմ խառը թվերը:Ի՞նչպես կարելի է համեմատել Խառը թվերը և ի՞նչպես են պատկերում թվային ուղղի վրա:Ինչպես նաև իմանալ,թե ի՞նչպես կարելի է կատարել թվաանական գործողություններ խառը թվերով:

  • Դասը, որպես ուսումնադաստիարակչական գործընթացի առանցքային բաղադրիչ։ ՏՀՏ գործիքների դերը և նշանակությունը դասընթացին

    Լավ ուսուցիչը կարող է սովորեցնել ուրիշներին նույնիսկ այն, ինչ ինքը չի կարող անել: ՏԱԴԵՈՒՇ ԿՈՏԱՐԲԻՆՍԿԻ Ուսումնադաստիարակչական գործունեություն, որի ընթացքում իրագործում են արդի ժամանակաշրջանում մանկավարժ-գիտնականների կամ վարպետ ուսուցիչների գիտական հետազոտությունների արդյունքում կատարած եզրահանգումները, նորարարությունները, կիրառվում են նոր մանկավարժական տևխնոլոգիաներ և ՏՀՏ գործիքներ,ինչպես նաև ստեղծագործական որոնումների ինքնատիպ, նորարարական տարրեր պարանակող գործունեություն: Մանկավարժական փորձի առաջավոր համարվելու չափանիշներն են արդիականությունը և հեռանկարային նպատակները, ՄԱՓ-ի միջոցով լուծվող ուսումնադաստիարակչական խնդիրների հասարակական նշանակությանը:

  • «Երաժշտությունը եւ գրականությունը»

  • ՄԱՅՐԵՆԻ 4-ՐԴ ԴԱՍԱՐԱՆ

  • Հայոց հայրենիքը

  • Մայրենի 2 դասարան՝ Դու մեր դպրոց սիրելի

    Ողջու´յն, սիրելի մասնակիցներ:Ցանկացած  ուսուցչի  գլխավոր նպատակներից մեկը՝ հետաքրքիր դաս վարելն է : Դրա համար պետք է պայմաններ  ստեղծել սովորողների բազմակողմանի գործունեության (զարգացնող ,հետազոտական, գեղարվեստական, տեխնիկական )կազմակերպման համար, որի ընթացքում կարող են զարգանալ սովորողների ոչ միայն ճանաչողական հետաքրքրությունները, այլեւ նրանց հակումները և ընդունակությունները:Իսկ այդ պայմաններից մեկը կարող է հանդիսանալ հետաքրքիր դասապրոցեսը։Դասընթացը նախատեսված է 2-րդ դասարանների աշակերտների համար:Դասընթացի շրջանակներում հանրակրթական դպրոցների 2-րդ դասարանների աշակերտները հնարավորություն կունենան առցանց տարբերակով մասնակցելու մայրենիի դասերին։Դասընթացը տևելու է 3 շաբաթ, որի ընթացքում հաղորդակցվելու ենք դասընթացում տեղադրված ֆորումների օգնությամբ:Յուրաքանչյուր շաբաթ ձեզ համար հասանելի կլինի տվյալ շաբաթվա համար նախատեսված նյութերը :Հարգելի մասնակիցներ մուտք գործեք <<Ծանոթություն>> ֆորում, սեղմեք <<Ավելացնել քննարկման թեմա>> կոճակը և ներկայացեք՝ ավելի անմիջական ու մտերմիկ մթնոլորտ ստեղծելու և արդյունավետ աշխատելու համար:Դասընթացավար՝ Անահիտ Սարգսյան, Արարատի մարզի Ավշարի միջնակարգ դպրոց։