ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ավարտվեց ԿԱՊԳԱՀ–ի շահագործման վերապատրաստումը

Փետրվարի 25, 2020
Լուրեր կազմակերպություններից

2017թ․ ստեղծված «Կրթության առանռանձնահատուկ պայմանների կարիքի գնահատման և արձանագրման համակարգը» (ԿԱՊԳԱՀ)՝ 2018–2019-ին հաշմանդամության գնահատման գործիքների և մեթոդաբանության բարելավման և հաշմանդամություն ունեցող երեխաների մասին տեղեկատվության փոխանակման և միջգերատեսչական տվյալների կառավարման նպատակով ընդլայվել և արդիականացվել է, որի արդյունքում հնարավոր կլինի համակարգել ՀՀ ԱՍՀՆ, ՀՀ ԲՍՓ գործակալության և մանկավարժահոգեբանական աջակցության կենտրոնի միջև տվյալների փոխանակման գործընթացի ապահովման համար անհրաժեշտ հետագա աշխատանքները:

Ս․թ․ փետրվարի 13-ին Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնում մեկնարկեց ԿԱՊԳԱՀ–ի շահագործման վերապատրաստումը՝ ՀՀ ԿԳՄՍՆ հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի համապատասխան մասնագետների համար։ Վերապատրաստումը իրականացվեց 2 փուլով՝ փետրվար 13-ին և 24-ին։ 15 գնահատող-վերապատրաստողները ծանոթացան ԿԱՊԳԱՀ–ում տեղեկատվության մուտքագրման, արձանագրությունների, վինետի և ՄԱԾԱՊ–ի ձևավորման, երեխայի կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիքի աստիճանի հաշվարկման և ֆունկցիոնալ նկարագրի ստացման, ինչպես նաև, որպես հանրապետական կենտրոնի մասնագետներ ունենալով օգտոգործողի համապատասխան թույտվությունը (user permission), ձեռք բերեցին գիտելիքներ համակարգում անհրաժեշտ փոփոխությունների իրականացման համար (բառարանների ձևավորում և խմբագրում, նոր արժեքների ավելացում, առկա արժեքներ խմբագրում, օգտագործողների ավելացում և այլն )։

Ձեռք բերվեց պայմանավորվածություն իրականացնել համակարգի փորձարկում (պիլոտ)` Ապարանի և Կոտայքի մարզերի տարածքային կենտրոններում։

Նյութի աղբյուրը. Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…