Գիտելիքի գրի և դպրության տոնը մեծ խանդավառությամբ նշվեց Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցում:
«Բարի առավոտն» օրհնություն դարձած` հնչել է բոլոր մարդկանց շուրթերից...
-Ողջու՜յն սեպտեմբերի 1... Բարի վերադարձ սիրելի սաներ, ուսուցիչներ...,- այս խոսքերով մեկնարկվեց 2016-2017 ուստարին:
Դպրոցի բակը ողողված էր տոնական տրամադրությամբ:
- Թող այս բարին որպես հուռութք, զարդարի առաջին օրն աշնանային... Սիրելի առաջին դասարանցիներ, դուք ոտք եք դնում մի դպրոց, որն ունի 55 ամյա պատմություն և այդ պատմության էջերը հարուստ են ձեռքբերումներով: Դուք կլինեք 55-րդ տարվա փառավոր էջի խոսուն վկաները,- բացման և ընդունելության խոսքն այսպես ավարտեց դպրոցի տնօրեն Սիրանուշ Հարությունյանը:
Հանդիսավոր արարողակարգում հնչեցին ամենայն Հայոց Կաթողիկոս Տեր-տեր Գարեգին Բ-ի, ՀՀ Սյունիքի մարզպետ Սուրիկ Խաչատրյանի, Կապանի քաղաքապետ Աշոտ Հայրապետյանի շնորհավորական ուղերձները:
Միջոցառումն իրենց ներկայությամբ պատվել էին ՀՀ Սյունիքի մարզպետարանի կրթության, մշակույթի և սպորտի վարչության կրթության բաժնի գլխավոր մասնագետ Երջանիկ Սարգսյանը, քաղաքապետարանի ծրագրերի և արտաքին կապերի աշխատող Անի Մելիքյանը, ՀՀ արտակարգ իրավիճակների նախարարության Սյունիքի մարզի փրկարար վարչության պետ, փրկարար ծառայության փոխգնդապետ Բագրատ Զաքարյանը, N զորամասի հետախուզական վաշտի հրամանատար կապիտան Արթուր Հակոբի Զուռնաչյանը, աշխատանքային և պատերազմի վետերաններ:
Վերջում համերգային ծրագրով հանդես եկան դպրոցի սաները և առաջին զանգի ղողանջների ներքո ազդարարվեց դասարանների դպրոցամուտը:
Կապանի 5 հիմնական դպրոց
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը: Ձևավորել վերլուծելու և գնահատելու հմտություններ: Ձևավորել հետազոտական աշխատանք կատարելու
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: