Փետրվարի 14-ին իրականություն դարձավ Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի աշակերտական խորհրդի ամենասիրած նախագիծը` ինքնակառավարումը: Ավանդույթ դարձած ամենամյա այս գործընթացը սովորաբար համընկեցվում է որևէ նշանավոր օրվա հետ: Այս անգամ աշակերտները նախընտրեցին «Սիրո տոնը» որպեսզի, ինչպես իրենք են մեկնաբանել, ընդգծեն իրենց սիրո արտահայտությունն առ ուսուցիչ և առ մանկավարժություն:
- Մեր դպրոցում ինքնավարության սկզբունքների պահպանումը և կարծիքի ազատ արտահայտման հնարավորությունները կացութաձև է,- ասաց Բելան և օրվա ժապավենը կտրեց սիրո թռուցկահանդեսով:
Յուրաքանչյուրն անցավ պաշտոնային իր պարտականություններին. դռնապահից մինչև դպրոցի տնօրեն, բուժքույրից մինչև զինղեկ ամենայն լրջությամբ գործի անցան: Օրն անցավ ռեժիմի և նախատեսված պլանի համաձայն: Ուշագրավ էր, որ աշակերտները լիարժեք պատրաստվել էին դասերին, որի պատճառով համատարած կարգապահություն էր, ներդաշնակ մթնոլորտ, հաստիքային ուսուցիչների ժպիտներ:
Դասերից հետո կայացավ մանկավարժական խորհրդի լիակազմ նիստ, որտեղ ինքնավարները ներկայացրին կատարված աշխատանքները, որն իրապես մասնագիտական կողմնորոշման գործուն մոտիվացիա էր:
Օրվա սերն ու ուրախությունը բազմապատկեց 9-րդ «բ» դասարանի աշակերտուհի Նոննա Ավանեսյանի հաղթական լուրը, որը ստացվել էր ՆԶՊ առարկայից մարզային օլիմպիադայում պատվավոր 2-րդ տեղ գրավելու և «Մեղու – հայերենը բոլորի համար» մրցույթում հատուկ մրցանակ ստանալու առիթով: Այո, օրը տոնական էր և հանդիսավորության պակաս չզգացվեց: Դպրոցի ուսմասվար Ալինա Մկրտչյանը և տբնօրեն Սիրանուշ Հարությունյանը բարձր գնահատեցին սաների աշխատանքային, ստեղծագործական ընդունակությունները, նրանց կազմակերպական ձիրքը, և հարգանքն ու սերը ուսուցչի մասնագիտության նկատմամբ:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոց
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…
Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF
Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…
Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ