Փետրվարի 14-ին իրականություն դարձավ Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի աշակերտական խորհրդի ամենասիրած նախագիծը` ինքնակառավարումը: Ավանդույթ դարձած ամենամյա այս գործընթացը սովորաբար համընկեցվում է որևէ նշանավոր օրվա հետ: Այս անգամ աշակերտները նախընտրեցին «Սիրո տոնը» որպեսզի, ինչպես իրենք են մեկնաբանել, ընդգծեն իրենց սիրո արտահայտությունն առ ուսուցիչ և առ մանկավարժություն:
- Մեր դպրոցում ինքնավարության սկզբունքների պահպանումը և կարծիքի ազատ արտահայտման հնարավորությունները կացութաձև է,- ասաց Բելան և օրվա ժապավենը կտրեց սիրո թռուցկահանդեսով:
Յուրաքանչյուրն անցավ պաշտոնային իր պարտականություններին. դռնապահից մինչև դպրոցի տնօրեն, բուժքույրից մինչև զինղեկ ամենայն լրջությամբ գործի անցան: Օրն անցավ ռեժիմի և նախատեսված պլանի համաձայն: Ուշագրավ էր, որ աշակերտները լիարժեք պատրաստվել էին դասերին, որի պատճառով համատարած կարգապահություն էր, ներդաշնակ մթնոլորտ, հաստիքային ուսուցիչների ժպիտներ:
Դասերից հետո կայացավ մանկավարժական խորհրդի լիակազմ նիստ, որտեղ ինքնավարները ներկայացրին կատարված աշխատանքները, որն իրապես մասնագիտական կողմնորոշման գործուն մոտիվացիա էր:
Օրվա սերն ու ուրախությունը բազմապատկեց 9-րդ «բ» դասարանի աշակերտուհի Նոննա Ավանեսյանի հաղթական լուրը, որը ստացվել էր ՆԶՊ առարկայից մարզային օլիմպիադայում պատվավոր 2-րդ տեղ գրավելու և «Մեղու – հայերենը բոլորի համար» մրցույթում հատուկ մրցանակ ստանալու առիթով: Այո, օրը տոնական էր և հանդիսավորության պակաս չզգացվեց: Դպրոցի ուսմասվար Ալինա Մկրտչյանը և տբնօրեն Սիրանուշ Հարությունյանը բարձր գնահատեցին սաների աշխատանքային, ստեղծագործական ընդունակությունները, նրանց կազմակերպական ձիրքը, և հարգանքն ու սերը ուսուցչի մասնագիտության նկատմամբ:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոց
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան