ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության Գյումրու «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնը` ընդլայնելով իր գործունեության շրջանակները, Շիրակի մարզի յոթ գյուղական համայնքներում ստեղծել է արհեստի և արվեստի մասնագիտական ուսուցողական խմբակներ և կազմակերպում է տարաբնույթ միջոցառումներ:
Նոյեմբերի 9-ին և 10-ին Շիրակի մարզի բարձր լեռնային երկու գյուղական համայնքներում` Ցողամարգում և Թորոսգյուղում հերթական անգամ անցկացվեց «Ընտանիք» կենտրոնի գեղանկարչության խմբակի սաների աշխատանքների ցուցահանդես` «Մենք ենք մեր սարերը» խորագրով:
Դեռահասներն իրենց ձեռք բերած նկարչական գիտելիքները, կարողություններն ու հմտություններն արտահայտել էին ներկայացված թեմատիկ աշխատանքների միջոցով:
Ցուցահանդեսին ներկա էին «Ընտանիք» կենտրոնի տնօրեն Արթուր Մինասյանը, Ցողամարգի դպրոցի տնօրեն Արշակ Արշակյանը, Թորոսգյուղի դպրոցի տնօրեն Գարիկ Հակոբյանը, գեղանկարիչներ, մանկավարժներ, համայնքների բնակիչներ և աշակերտներ:
Ցուցադրված աշխատանքներն առանձնանում էին սաների ուրույն մոտեցմամբ և արտահայտված ասելիքով: Ստեղծագործական աշխատանքներում արտացոլված էր հայրենի բնաշխարհի գեղեցկությունն ու ազգային արժեքները, սարյանական գունեղ ու պայծառ երանգները, դեռահասների սեփական պատկերացումներն ու զգացողությունները թեմայի վերաբերյալ:
Ներկաները ելույթներում իրենց հիացմունքն ու գնահատանքն արտահայտեցին սաների ինքնատիպ ստեղծագործությունների վերաբերյալ:
Կենտրոնի տնօրեն Արթուր Մինասյանը բարձր գնահատեց սաների աշխատանքները, մաղթեց նրանց ստեղծագործական վերելքներ, հորդորեց զարգացնել իրենց ինտելեկտուալ մակարդակը, զբաղվել ինքնակրթությամբ և շարունակել արարել արվեստի նոր գործեր:
Կենտրոնի տնօրինությանը շնորհակալական և երախտիքի խոսքեր հղեցին ծնողներն ու կրթօջախների տնօրենները: Նրանք իրենց գոհունակությունը հայտնեցին արտադպրոցական կրթությունը գյուղաբնակ դեռահասների համար հասանելի դարձնելու, համայնքներում մշակութային կյանքի աշխուժացմանը նպաստելու, երեխաների ազատ ժամանակն արդյունավետ կազմակերպելու, ինքնադրսևորվելու և սեփական կարողությունները գնահատելու հնարավորություն ընձեռելու համար:
Հ. Սարգսյան
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան