ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Արթուր Ալեքսանյանը և Գևորգ Ղարիբյանը՝ Եվրոպայի առաջնության չեմպիոններ, Կարեն Ասլանյանը՝ բրոնզե մեդալակիր

Փետրվարի 13, 2020
Սպորտային լուրեր

Հունահռոմեական ոճի ըմբիշներ Արթուր Ալեքսանյանը և Գևորգ Ղարիբյանը ոսկե մեդալ են նվաճել Հռոմում ընթացող Եվրոպայի առաջնությունում, իսկ Կարեն Ասլանյանը դարձել է բրոնզե մեդալակիր:

Արթուր Ալեքսանյանը (97 կգ քաշային կարգ) եզրափակիչ գոտեմարտում մրցել է Իտալիայի ներկայացուցիչ Նիկոլոս Կախելաշվիլիի հետ և 7։1 հաշվով հաղթանակ տոնել՝ դառնալով Եվրոպայի առաջնության հնգակի չեմպիոն։

Ռիոյի Օլիմպիական խաղերի չեմպիոնը պայքարը սկսել է 1/8 եզրափակչից, որտեղ 7:1 հաշվով հաղթել է թուրք Ջենկ Իլդեմին: Քառորդ եզրափակչում Ալեքսանյանը 9:0 հաշվով վստահ հաղթանակ է տոնել բուլղարացի Կիրիլ Միլենով Միլովի նկատմամբ, իսկ կիսաեզրափակչում պարտության է մատնել Ֆինլանդիայի ներկայացուցիչ Մատի Էլիաս Կուոսմանենին՝ 8:1:

60 կգ քաշային Գևորգ Ղարիբյանը ոսկե մեդալի համար մրցել է Թուրքիայի ներկայացուցիչ Քերեմ Քամալի հետ։ Գոտեմարտն ավարտվել է 5։5 հաշվով, սակայն հաղթանակը տրվել է Գևորգ Ղարիբյանին, քանի որ նա 4 միավորանոց հնարք է կատարել։ Ղարիբյանը պայքարը սկսել է 1/8 եզրափակչից, որտեղ 9:1 հաշով հաղթել է Բուլղարիայի ներկայացուցիչ Ավգուստին Բոյանով Սպասովին: Քառորդ եզրափակչում հայ ըմբիշը 8:0 հաշվով հաղթել է ադրբեջանցի Մուրադ Բազարովին, իսկ կիսաեզրափակչում նույն հաշվով առավելության է հասել Էստոնիայի ներկայացուցիչ Հիլարի Մայգիսալուի նկատմամբ:

Կարեն Ասլանյանը (67 կգ քաշային կարգ) բրոնզե մեդալ է նվաճել՝ երրորդ տեղի համար պայքարում 7։5 հաշվով հաղթելով Հունգարիայի ներկայացուցիչ Կրիստիան Իստվան Վանզային։ Ասլանյանը պայքարը սկսել է որակավորման փուլից, որտեղ 3:1 հաշվով հաղթել է շվեդ Օսկար Սիմոն Էրլանդսոնին: 1/8 եզրափակչում հայ ըմբիշը 9:0 հաշվով հաղթել է վրացի Գիորգի Շոտաձեին, քառորդ եզրափակչում 10:1 հաշվով առավելության է հասել սերբ Մատե Նեմեշի նկատմամբ, իսկ կիսաեզրափակչում զիջել է Ռուսաստանի ներկայացուցիչ Նազիր Աբդուլաևին՝ 3:4:

Ավելի վաղ բրոնզե մեդալակիր էր դարձել Կարապետ Չալյանը (77 կգ)։

Այսպիսով, հունահռոմեական ոճի ըմբշամարտի Հայաստանի հավաքականը Եվրոպայի առաջնությունում ելույթներն ավարտեց 4 մեդալով: Հավաքականի կազմում մրցավայր էին մեկնել նաև Ռուդիկ Մկրտչյանը (55 կգ), Սահակ Հովհաննիսյանը (63 կգ), Մալխաս Ամոյանը (72 կգ), Ռուբեն Ղարիբյանը (82 կգ), Մաքսիմ Մանուկյանը (87 կգ) և Դավիթ Օվասափյանը (130 կգ):

Փետրվարի 14-ից մեդալների համար պայքարը սկսելու են ազատ ոճի ըմբիշները: Ազատ ոճի ըմբշամարտի Հայաստանի հավաքականի մարզչական կազմի որոշմամբ՝ Եվրոպայի առաջնությանը մասնակցելու են Միհրան Ջաբուրյանը (57 կգ), Արսեն Հարությունյանը (61 կգ), Վալոդյա Ֆրանգուլյանը (65 կգ), Գևորգ Մխեյանը (70 կգ), Հրայր Ալիխանյանը (74 կգ), Արման Ավագյանը (79 կգ), Հովհաննես Մխիթարյանը (86 կգ), Մարզպետ Գալստյանը (92 կգ), Սարգիս Հովսեփյանը (97 կգ) և Լևան Բերիանիձեն (125 կգ):

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ինտերակտիվ գրատախտակների կիրառումը դասապրոցեսում

    Հեռավար  դասընթացներ   իրականացնելիս  հաճախ անհրաժեշտ է լինում  առցանց գրատախտակներ կիրառել: Ներկառուցված գրատախտակներն առանձնանում են իրենց հատկություններով ու հնարավորություններով: Գիտական հետազոտությունը ցույց է տվել սովորողի հետաքրքրության և իրական ուսուցման միջև եղած կապը․  դա  ուշադրության   կենտրոնացումն  է,  անակնկալ   զգացումը ։  Դրանք բոլորը սովորողի սովորելու նկատմամբ հետաքրքրության  կարևոր ցուցանիշներ են: Երբ մանկական հետաքրքրասիրությունը մեծանում է, նրանք ցանկանում են իմանալ առավել շատ տեղեկություններ, որպեսզի պատասխանեն իրենց ինչուներին: Ապացուցված է, որ տեխնոլոգիան նպաստում է երեխաների հետաքրքրությունները բավարարելուն։  Համացանցում կան բազմաթիվ բազմաֆունկցիոնալ առցանց գրատախտակներ, որոնք  նախատեսված են   պատկերները արագ փոխանակելու համար։

  • ՏԵՔՍՏԱՅԻՆ ԽՄԲԱԳՐԻՉՆԵՐ

    Թեմայի շրջանակում պետք է ներկայացնենք թե ի՞նչ է տեքստային խմբագրիչը,ի՞նչ հնարավորություններ ունի,ինֆորմացիայի մշակման ի՞նչ գործառույթներ կարող ենք կիրառել,բացի տեքստ ներմուծելը, էլ ի՞նչ միջոցներ  կարող ենք օգտագործել,տեքստի մշակման ի՞նչ ձևաչափեր կարող ենք ներմուծել և այլն

  • ՏՀՏ գործիքներ

  • ՀԱՅՈՑ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆ VI_ՐԴ ԴԱՍԱՐԱՆ

    ՀԱՅՈՑ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆ VI_ՐԴ ԴԱՍԱՐԱՆ /68 ԺԱՄ/Դասընթացը կազմեց Աբովյան քաղաքի թիվ 2 հիմնական դպրոցի՝պատմության և հասարակագիտության ուսուցիչ՝ Լիլիթ Մայիլյանը                                                                                                                     Դասընթացի ընդհանուր նկարագիրը                                                                     Հայոց պատմության հանրակրթական առարկայի գլխավոր նպատակը պատմական գիտելիքներով զինված, ազգային ինքնագիտակցությամբ օժտված, ազգային և համամարդկային արժեքներով առաջնորդվող, ազգային նկարագիր ունեցող հայ մարդու և քաղաքացու ձևավորումն է: Այս առաջնահերթ նպատակից բխում են հետևյալ հիմնական խնդիրները. - սովորողին հաղորդակից դարձնել նախորդ սերունդների ստեղծած հոգևոր-մշակութային արժեքներին, - ցույց տալ Հայաստանի և հայ ժողովրդի պատմամշակութային ժառանգության տեղը և դերը համաշխարհային քաղաքակրթության մեջ, - ծանոթանալ և իմանալ սեփական ակունքները, ժողովրդի պատմական ընթացքը ժամանակի հոլովույթում, - օգնել հասկանալու պատմական իրադարձությունները, երևույթները և դասեր քաղել պատմությունից, - ցույց տալ սերունդների կապը պատմության մեջ, ինչը կնպաստի պատմական ժառանգականության ընկալմանը և պատմական փորձի յուրացմանը ու հաջորդ սերունդներին դրանց փոխանցմանը, - ամբողջացնել և համակարգել հայագիտական առարկաներից սովորողների ստացած գիտելիքները:

  • Ես և շրջակա աշխարհը 4-րդ դասարան

     Ես  և շրջակա աշխարհը առարկան  պարտադիր է 2-4-րդ դասարաններում սովորողների համար։ Քանի որ 7-10 տարեկան հասակը լավագույն տարիքն է համագործակցության, փոխըմբռնման, մարդու իրավունքների հիմնախնդիրները հասկանալու համար։ Դա մարդու կյանքում սոցիալական ինքնագիտակցության աճի ժամանակաշրջանն է, և անհրաժեշտ է ,որ հենց այս տարիքում ուսումնական գործընթացում քննարկման հիմնական թեմա  է դառնում յուրաքանչյուրի նկատմամբ արդարացի վերաբերմունքի, սեփական արժանապատվության զգացումի, հանդուրժողականության, շրջապատի մարդկանց նկատմամբ բարյացակամության ձևավորմանն ուղղված հարցերը։ Երեխայի համար շատ կարևոր է հենց այս տարիքում ընդունված լինել կոլեկտիվի կողմից,լինել նրա լիիրավ անդամը։ Հանրակրթության նպատակների և կրթական բարեփոխումների խնդիրների տեսանկյունից կարևոր է առարկայի բովանդակության մեջ այնպիսի թեմաների ներառումը,որոնք կապահովեն երեխայի ՝ որպես աճող անհատականության սոցիալականացմանը,ինչպես նաև աշխարհաճանաչման և մարդկային հասարակության նկատմամբ սեփական դիրքորոշումը և հարաբերությունները ճշտելու, դրա միջոցով դեպի իրավական պետություն տանող ճանապարհի առաջին քայլերը անելու,իր երկրի արժանավոր քաղաքացի դառնալու համար անհրաժեշտ պայմանների ստեղծումը։4-րդ դասարանում ԲՆՈՒԹՅՈՒՆ, մԱՐՄԻՆՆԵՐ, նՅՈՒԹԵՐ, ՄԱՍՆԻԿՆԵՐ, մԵՐ ՀԱՅՐԵՆԻՔԸ, ՃԱՆԱՊԱՐՀՈՐԴՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ և ԱՇԽԱՐՀԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՅՏՆԱԳՈՐԾՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ, ԵՍ և ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆԸ թեմաների ուսուցման միջոցով անհրաժեշտ է սովորողներին ծանոթացնել Երկիր մոլորակի բազմազանությանը, հասարակական կյանքին, տարրական պատկերացում տալ ժողովրդավար հասարակության, իրավունքների և պարտականությունների,իրավունքների շուրջ ծագած հակամարտությունների, ինչպես նաև արդյունաբերության, տարբեր մասնագիտությունների, մշակույթի և կրթության մասին՝ ցույց տալով բնության և հասարակության կապը, նպաստել երեխաների արժեքային համակարգի ձևավորմանն ու սոցիալական հմտությունների զարգացմանը։4-րդ դասարան շաբաթական 2 ժամ,տարեկան ՝68 ժամ

  • ԻՆՖՈՐՄԱՏԻԿԱ VIII ԴԱՍ.

  • Reading rules of sound C

     Սովորել կարդալ անգլերենի C c տառը։Անգլերենում   C տառը կարդացվում է [s]  e, i, y տառերից  հետո,մնացած դեպքերում [k]

  • ԻՆՖՈՐՄԱՏԻԿԱ VII ԴԱՍԱՐԱՆ

  • Բնական թվեր և զրո

    այս դասընթացում դուք կիմանաք,թե ինչ է թվանշանը, քանի թվանշան է գործածվում թվերի գրառման համար,ինչպես և որտեղ են ստեղծվել թվանշանները,այժմ գործող թվանշաններից բացի ՝ ուրիշ ինչ թվանշաններ գոյություն ունեն:

  • Բնական թվեր և զրո

    Այս դասընթացում դուք կիմանաք , թե ինչ է թվանշանը, քանի թվանշան է գործածվում թվերի գրառման համար, որտեղ են ստեղծվել թվանշանները,այժմ գործածվող թվանշաններից բացի ուրիշ ինչ թվանշաններ կան: