ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հառավար դաս

Նոյեմբերի 14, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Գյուղական դպրոցների զարգացման ծրագրի շրջանակներում 2016թ. նոյեմբերի 11-ին  ՀՀ չորս և ԼՂՀ  մեկ  դպրոցներում կազմակերպվել է հերթական հեռավար տեսադասը: Այս անգամ կապ է հաստատվել  ՀՀ  Սյունիքի մարզի Շաքիի, Լոռու մարզի Լեռնապատի, Տավուշի մարզի Բերդավանի   միջնակարգ դպրոցների, ինչպես նաև ԼՂՀ Մարտակերտի շրջանի Մատաղիսի  դպրոցի հետ:  Հեռավար դասը իրականացվել է  Հայաստանի կրթական ցանցի ընձեռած տեխնոլոգիական հնարավորություններով:

Դասը կազմակերպվել է  Երևանի թիվ 198  ավագ դպրոցում «Հասարակագիտություն» առարկայից, որը վարել է նույն  դպրոցի ուսուցչուհի  Լիլիթ Գրիգորյանը:

Մինչև դասի սկսվելը մասնակից դպրոցների աշակերտները ներկայացել և ողջունել են միմյանց: Հեռավար դասին մասնակցում էին 10-րդ դասարանի աշակերտները: Ընտրված թեման շատ արդիական էր: Դասի նպատակն էր աշակերտներին ծանոթացնել ՄԱԿ-ի կողմից առանձնացված աշխարհի 17 խնդիրներներին: Յուրաքանչյուր դպրոցի մասնակցող դասարան բաժանվեց  երկու խմբի և յուրաքանչյուր խումբ ստացավ  երկու խնդիր: Շաքիի միջնակարգ դպրոցի աշակերտներին հանձնարարվեց  հերևյալ խնդիրները՝

1. Հասնել գենդերային հավասարության և զորացնել բոլոր կանանց ու աղջիկներին:

2. Ապահովել հասանելիություն և կայուն ձեվով կառավարել ջուրն ու սանիտարական  պայմանները  բոլորի  համար:

Խմբերը քննարկեցին  իրենց  խնդիրները  և որոշեցին այն քայլերը, որ անհրաժեշտ է ձեռնարկել իրավիճակը բարելավելու համար: Այդ առաջադրանքը կատարելու համար աշակերտները ստացան  20  րոպե ժամանակ: Նրանք գրառեցին խմբի առաջարկությունները և դրա լուծման ուղիները, այնուհետև  ներկայացրեցին  բոլոր դպրոցներին:

Վերջում խմբերը համեմատեցին իրենց որոշումներն ու  ՄԱԿ-ի որոշումները և ներկայացրեցին  իրենց վերաբերմունքն ու կարծիքները: 

 

Սյունիքի մարզի Շաքիի միջնակարգ դպրոցի ուսուցչուհիներ` Ա.Առաքելյան և Ս.Գրիգորյան

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…