ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հայաստան-Գերմանիա․ համագործակցության նոր փուլի սկիզբ

Փետրվարի 3, 2020
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արևիկ Անափիոսյանն ընդունել է Հայաստանում Գերմանիայի Դաշնային Հանրապետության արտակարգ և լիազոր դեսան Միխայել Յոհաննես Բանցհաֆի գլխավորած պատվիրակությանը, որի կազմում էին ԳԴՀ Սաքսոնիա-Անհալթ երկրամասի կրթության նախարարության և «Partizipation» ծրագրի ներկայացուցիչները։

Կողմերը կարևորել են կրթության բնագավառում հայ-գերմանական համագործակցությունը՝ արձանագրելով արդեն իրականացված ծրագրերի արդյունավետությունը։ Նախարարի տեղակալ Ա․Անափիոսյանը ներկայացրել է Հայաստանում կրթական բարեփոխումների ընթացքն ու ժամանակացույցը։ Նա նշել է, որ Հանրակրթության պետական չափորոշիչի վերանայման գործընթացում Հայաստանի համար օգտակար կլինի գերմանական կողմի աջակցությունը, մասնավորապես, զարգացնել ուսումնական հաստատությունների հմտությունները ծրագրերի մշակման, ինչպես նաև տվյալ համայնքի կարիքներին համապատասխան նախագծեր մշակելու հարցում։

Հանդիպման մասնակիցներն անդրադարձել են նաև երկկողմ փոխըմբռնման հուշագրի ստորագրման հնարավորությանը՝ համոզմունք հայտնելով, որ այն կարող է դառնալ փոխգործակցության որակապես նոր փուլի սկիզբ։ Գործընկերները վերահաստատել են «Բազմակարծիք կրթական համակարգի ձևավորում» ծրագրի շրջանակում համագործակցությունը շարունակելու պատրաստակամությունը։ «Մասնակցային դպրոց» նախաձեռնության շրջանակում հմտությունների, գիտելիքների, մեթոդաբանության և փորձի փոխանակման նպատակով հայկական հանրակրթական դպրոցների տնօրենների, ուսուցիչների և կրթական փորձագետները հնարավոր է կրկին այցելեն գերմանական դպրոցներ։

Հանդիպման ընթացքում պայմանավորվածություն է ձեռք բերվել նաև ուսուցիչների համար համատեղ ուղեցույց-շտեմարանի ձևավորման վերաբերյալ։ Բացի այդ, քննարկել է նաև բարձրաստիճան պաշտոնյաների փոխայցերի, ինչպես նաև ԳԴՀ-ում հայ մասնագետների վերապատրաստման և փորձի փոխանակման հնարավորությունը։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…