«Իմ կենացը մի՛ խմեք, այլ իմ գո՛րծը շարունակեցեք»:
Մոնթե Մելքոնյան
Հունվարի 31-ին Գյումրու թիվ 4 արհեստագործական պետական ուսումնարանը «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնի հետ համատեղ կազմակերպել էր Հայոց բանակի կազմավորման 28-ամյակին և ՀՀ ազգային հերոս, լեգենդար հրամանատար Մոնթե Մելքոնյանին նվիրված «Խաղաղության արծիվներ» խորագրով միջոցառում։
Հանդիսության պատվավոր հյուրերն էին Գյումրու կայազորի N զորամասի հրամանատարական կազմը, մարզպետարանի զորահավաքային նախապատրաստության բաժնի ներկայացուցիչներ, ժամկետային զինծառայողների ծնողներ, արձակուրդում գտնվող ուսումնարանի զինծառայող սաներ։
Միջոցառման նպատակն էր արժևորել Հայոց բանակի դերը՝ որպես պետականության և անկախության պահպանման երաշխիք, նպաստել դեռահասների հայրենասիրական դաստիարակությանը, կարևորել հայրենիքի պաշպանության սրբազան գործը:
Ցերեկույթն ազդարարվեց ՀՀ պետական դրոշի հանդիսավոր ներսբերմամբ՝ զորամասի փողային նվագախմբի նվագակցությամբ:
Միջոցառման հանդիսավոր մասում Գյումրու թիվ 4 արհեստագործական պետական ուսումնարանի տնօրեն Քնարիկ Ահարոնյանը շնորհավորեց Հայկական բանակի կազմավորման 28-ամյակը: Օրվա առիթով շնորհակալագիր հանձնվեց Գյումրու կայազորի N զորամասին, ի դեմս հրամանատար գնդապետ Մասիս Հովսեփյանի` ուսումնական հաստատության հետ համագործակցելու, պատանիների ռազմահայրենասիրական դաստիարակությանը նպաստելու համար: Պարգևատրվեցին նաև կրթօջախների ժամկետային զինծառայող սաները` հաստատության պատիվը բարձր պահելու, օրինակելի զինվորական կարգապահության և մասնագիտական պատրաստվածության համար:
Միջոցառման երկրորդ մասում հնչեցին հզոր և մարտունակ հայկական բանակին նվիրված բազմաթիվ շնորհավորանքներ, ներկայացվեց զինված ուժերի դերն ու կարևորությունը, ազատագրական պայքարի գաղափարական ջահակիր Մոնթե Մելքոնյանի հերոսական կերպարը` որպես հաղթանակների ու հաջողությունների անվիճելի գրավական։ Սաները հանդես եկան ոգեշունչ պարերի, հայրենասիրական երգերի խրոխտ կատարումներով:
«Բանակում ծառայելը մեծ պարտք է, իսկ հայոց հաղթանակած բանակում ծառայելը` պատասխանատվություն ու պատիվ».-ահա այս պատրաստակամությամբ հայրենիքի պաշտպանության սուրբ գործը շարունակող ապագա զինվոր-սաները խոստացան հետևել հերոս մարտիկների օրինակին՝ աննահանջ պայքարել ազգի ու հայրենի սահմանների խաղաղության և անվտանգության համար:
Երկու կրթամշակութային հաստատություններում հասակ առնող փոքրիկ «Մոնթեները» ծաղիկներ նվիրեցին ծառայության մեջ գտնվող սաների ծնողներին և երախտագիտության խոսքն հղեցին նրանց, որ ծնել ու սնել են քաջարի հայորդիներ, ովքեր ծառայում են հայրենիքին անմնացորդ նվիրումով ու վեհությամբ:
Միջոցառումը եզրափակվեց կենտրոնի պարարվեստի խմբակի սաների հաղթական «Բերդ» պարով` որպես Հայոց բանակի անսասանության և հայ ժողովրդի միասնության խորհրդանիշ:
Հ․Սարգսյան
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը: Ձևավորել վերլուծելու և գնահատելու հմտություններ: Ձևավորել հետազոտական աշխատանք կատարելու
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: