Հարգելի ուսուցիչներ, Educatorstechnology կայքը ներկայացնում է վեբ գործիքներ, որոնք կարող եք օգտագործել տեսադասեր ստեղծելու համար: Տեսադասի բնույթը պայմանավորված է դասի նպատակով, որի համար ստեղծվում է այն. դա կարող է լինել բացատրական տեսանյութ, քայլ առ քայլ ձեռնարկ, ակնարկ, ցուցադրություն, ձայնագրված տեսանյութերի ներկայացում և այլն: Տեսադասերը իդեալական են ինչպես շրջված դասարանում, այնպես էլ գրեթե ցանկացած ուսումնական իրավիճակում կիրառվելու համար: Այն գործիքները, որոնք կներկայացվեն ձեզ, պարզ ու հեշտ են օգտագործման համար և որևէ կիրառական ծրագրի տեղադրում չեն պահանջում:
YouTube Video Editor
YouTube Video Editor-ը ներառում է բոլոր հնարքները, որոնք անհրաժեշտ են գրավիչ տեսադասեր ստեղծելու համար: Դուք կարող եք օգտագործել դրանք տեսանյութերը կտրելու, հիպերհղումներ, պատկերազարդ տեքստեր ձայնաերիզներ և մի քանի այլ մուլտիմեդիա նյութեր ավելացնելու համար: Որպեսզի կարողանաք օգտագործել YouTube Video Editor, դուք պետք է Google ձեր հաշվի միջոցով մուտք գործեք ձեր ալիք: Ուղեցույցը՝ https://www.educatorstechnology.com/2015/11/5-annotation-tips-for-teachers.html։
Snagit-ը պարզ միջոց է բարդ գործընթացը բացատրելու նպատակով սքրինշոթեր, տեսանյութեր ստեղծելու, մանրամասն արձագանքներ տրամադրելու կամ կարևոր տեղեկություններ փոխանակելու համար ... Նկարահանեք այն պատկերը կամ տեսանյութը, ինչ տեսնում եք ձեր համակարգչի էկրանին: Ձայնագրեք Skype զանգերը կամ Google Hangouts-ը: Ճանապարհորդելու ընթացքում տեսաձայնագրեք հանդիպումներ և հարցազրույցներ, որոնք կարող եք ավելի ուշ դիտել ու դիտել:
Սա ևս մեկ հիանալի գործիք է, որը կարող եք օգտագործել ձեր էկրանի տեսանյութը ձայնագրելու համար: Camtasia- ն ունի զարգացած տեսախմբագիր, որը հնարավորություն է տալիս ստեղծել մասնագիտական տեսանյութեր. դուք կարող եք ավելացնել շարժում, երաժշտություն, անցումներ կամ նույնիսկ ներառել ձեր խցիկի կադրերը և այն վերածել հրահանգներ պարունակող տեղեկատու-տեսանյութի:
Նրանց համար, ովքեր օգտագործում են Chromebook-ը, Explain Everything-ը հիանալի գործիք է տեսադասեր ստեղծելու համար: Այն առաջարկում է ձեզ ինտերակտիվ էկրան՝ սլայդներ ստեղծելու, ցանկացած գույնով նկարելու, տեքստային, ձայնային ֆայլեր, պատկերներ և տեսանյութեր ավելացնելու հնարավորություն՝ հիանալի տեսաձեռնարկներ մշակելու համար:
Playpoist-ը (նախկին Educannon) ևս մեկ հիանալի գործիք է, որն օգտագործվում է տեսադասեր ստեղծելու համար: Այն թույլ է տալիս ավելացնել ձեր տեսանյութերին հարցումների լայն տեսականի: Այդ հարցերից յուրաքանչյուրը որոշակի պահի կապվելու է տեսանյութի հետ, ինչը սովորողների ուշադրությունը կգրավի մինչև տեսանյութի ավարտը: Կարող եք ավելացնել աղյուսակներ, պատկերներ, ձայնագրություններ, հղումներ և նույնիսկ ներառել կոդավորումներ:
Եթե դուք դասարանում օգտագործում եք տեսանյութեր, ապա EDpuzzle-ի օգտագործումը պարտադիր է: Վերցրեք ցանկացած տեսանյութ YouTube-ից, Khan Academy-ից, Learn Zillion-ից և այն EDpuzzle-ի օգնությամբ կատարյալ դարձրեք ձեր դասի և առավել գրավիչ՝ ձեր ուսանողների համար: Ցանկացած տեսանյութ դարձրեք իսկական դաս՝ այն դարձնելով անհատական, գործուն և արդյունավետ, բացի այդ, ստացեք ձեր ուսանողների մասին այնպիսի տվյալներ, որոնք կօգնեն ձեզ ճշտել, արդյո՞ք նրանք իսկապես հասկանում են դասը:
VideoAnt-ը շարժական և աշխատասեղանի սարքերի համար վեբ-համառոտագրման գործիք է: Համացանցում տեղադրված տեսանյութերին համառոտագրություններ կամ մեկնաբանություններ ավելացնելու համար օգտագործեք VideoAnt-ը: VideoAnt-ի համառոտագրություններով տեսահոլովակները կոչվում են «Մրջյուններ»:
Screencast-O-Matic-ը անվճար է և հեշտ՝ էկրանի ձայնագրությունն օգտագործելու համար: Մեկ կտտոցով կարող եք սկսել ձայնագրել ձեր էկրանն ու ձեր զննարկիչն անմիջապես Windows-ում, Mac-ում, Linux-ում և դրա համար չի պահանջում որևէ ծրագրի տեղադրում:
Նյութի աղբյուրը. Educatorstechnology
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան