Հարգելի ուսուցիչներ, Educatorstechnology կայքը ներկայացնում է վեբ գործիքներ, որոնք կարող եք օգտագործել տեսադասեր ստեղծելու համար: Տեսադասի բնույթը պայմանավորված է դասի նպատակով, որի համար ստեղծվում է այն. դա կարող է լինել բացատրական տեսանյութ, քայլ առ քայլ ձեռնարկ, ակնարկ, ցուցադրություն, ձայնագրված տեսանյութերի ներկայացում և այլն: Տեսադասերը իդեալական են ինչպես շրջված դասարանում, այնպես էլ գրեթե ցանկացած ուսումնական իրավիճակում կիրառվելու համար: Այն գործիքները, որոնք կներկայացվեն ձեզ, պարզ ու հեշտ են օգտագործման համար և որևէ կիրառական ծրագրի տեղադրում չեն պահանջում:
YouTube Video Editor
YouTube Video Editor-ը ներառում է բոլոր հնարքները, որոնք անհրաժեշտ են գրավիչ տեսադասեր ստեղծելու համար: Դուք կարող եք օգտագործել դրանք տեսանյութերը կտրելու, հիպերհղումներ, պատկերազարդ տեքստեր ձայնաերիզներ և մի քանի այլ մուլտիմեդիա նյութեր ավելացնելու համար: Որպեսզի կարողանաք օգտագործել YouTube Video Editor, դուք պետք է Google ձեր հաշվի միջոցով մուտք գործեք ձեր ալիք: Ուղեցույցը՝ https://www.educatorstechnology.com/2015/11/5-annotation-tips-for-teachers.html։
Snagit-ը պարզ միջոց է բարդ գործընթացը բացատրելու նպատակով սքրինշոթեր, տեսանյութեր ստեղծելու, մանրամասն արձագանքներ տրամադրելու կամ կարևոր տեղեկություններ փոխանակելու համար ... Նկարահանեք այն պատկերը կամ տեսանյութը, ինչ տեսնում եք ձեր համակարգչի էկրանին: Ձայնագրեք Skype զանգերը կամ Google Hangouts-ը: Ճանապարհորդելու ընթացքում տեսաձայնագրեք հանդիպումներ և հարցազրույցներ, որոնք կարող եք ավելի ուշ դիտել ու դիտել:
Սա ևս մեկ հիանալի գործիք է, որը կարող եք օգտագործել ձեր էկրանի տեսանյութը ձայնագրելու համար: Camtasia- ն ունի զարգացած տեսախմբագիր, որը հնարավորություն է տալիս ստեղծել մասնագիտական տեսանյութեր. դուք կարող եք ավելացնել շարժում, երաժշտություն, անցումներ կամ նույնիսկ ներառել ձեր խցիկի կադրերը և այն վերածել հրահանգներ պարունակող տեղեկատու-տեսանյութի:
Նրանց համար, ովքեր օգտագործում են Chromebook-ը, Explain Everything-ը հիանալի գործիք է տեսադասեր ստեղծելու համար: Այն առաջարկում է ձեզ ինտերակտիվ էկրան՝ սլայդներ ստեղծելու, ցանկացած գույնով նկարելու, տեքստային, ձայնային ֆայլեր, պատկերներ և տեսանյութեր ավելացնելու հնարավորություն՝ հիանալի տեսաձեռնարկներ մշակելու համար:
Playpoist-ը (նախկին Educannon) ևս մեկ հիանալի գործիք է, որն օգտագործվում է տեսադասեր ստեղծելու համար: Այն թույլ է տալիս ավելացնել ձեր տեսանյութերին հարցումների լայն տեսականի: Այդ հարցերից յուրաքանչյուրը որոշակի պահի կապվելու է տեսանյութի հետ, ինչը սովորողների ուշադրությունը կգրավի մինչև տեսանյութի ավարտը: Կարող եք ավելացնել աղյուսակներ, պատկերներ, ձայնագրություններ, հղումներ և նույնիսկ ներառել կոդավորումներ:
Եթե դուք դասարանում օգտագործում եք տեսանյութեր, ապա EDpuzzle-ի օգտագործումը պարտադիր է: Վերցրեք ցանկացած տեսանյութ YouTube-ից, Khan Academy-ից, Learn Zillion-ից և այն EDpuzzle-ի օգնությամբ կատարյալ դարձրեք ձեր դասի և առավել գրավիչ՝ ձեր ուսանողների համար: Ցանկացած տեսանյութ դարձրեք իսկական դաս՝ այն դարձնելով անհատական, գործուն և արդյունավետ, բացի այդ, ստացեք ձեր ուսանողների մասին այնպիսի տվյալներ, որոնք կօգնեն ձեզ ճշտել, արդյո՞ք նրանք իսկապես հասկանում են դասը:
VideoAnt-ը շարժական և աշխատասեղանի սարքերի համար վեբ-համառոտագրման գործիք է: Համացանցում տեղադրված տեսանյութերին համառոտագրություններ կամ մեկնաբանություններ ավելացնելու համար օգտագործեք VideoAnt-ը: VideoAnt-ի համառոտագրություններով տեսահոլովակները կոչվում են «Մրջյուններ»:
Screencast-O-Matic-ը անվճար է և հեշտ՝ էկրանի ձայնագրությունն օգտագործելու համար: Մեկ կտտոցով կարող եք սկսել ձայնագրել ձեր էկրանն ու ձեր զննարկիչն անմիջապես Windows-ում, Mac-ում, Linux-ում և դրա համար չի պահանջում որևէ ծրագրի տեղադրում:
Նյութի աղբյուրը. Educatorstechnology
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի: