ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հայ դպրոցականները՝ Ժաուտիկովյան միջազգային 16-րդ օլիմպիադայի մեդալակիրներ

Հունվարի 15, 2020
Դպրոցական անցուդարձ Պաշտոնական

Ա. Շահինյանի անվան ֆիզմաթ հատուկ դպրոցի և «Քվանտ» վարժարանի սաները 2020թ. հունվարի 8-14-ը մասնակցել են Ղազախստանի Ալմաթի քաղաքում տեղի ունեցած Ժաուտիկովյան միջազգային 16-րդ օլիմպիադային:
Օլիմպիադան կազմակերպվում է «Մաթեմատիկա», «Ֆիզիկա» և «Ինֆորմատիկա» առարկաներից:

«Ինֆորմատիկա» առարկայից ոսկե մեդալի է արժանացել «Քվանտ» վարժարանի 11-րդ դասարանի սան Ալեքսանդրը Աբելյանը:

Արծաթե մեդալների են արժանացել՝
Ռուբեն Համբարձումյան -10-րդ դասարան, մաթեմատիկա /Ֆիզմաթ դպրոց/
Լորետա Արզումանյան- 11-րդ դասարան, մաթեմատիկա /«Քվանտ» վարժարան/
Եվա Հունանյան - 12-րդ դասարան, ֆիզիկա /Ֆիզմաթ դպրոց/
Կարեն Բաղդասարյան - 12-րդ դասարան, ֆիզիկա/ Ֆիզմաթ դպրոց/
Կարեն Մոսոյան -11-րդ դասարան, ֆիզիկա /«Քվանտ» վարժարան/
Էմիլ Կոստանյան - 11-րդ դասարան, ինֆորմատիկա /Ֆիզմաթ դպրոց/
Սամվել Անդրեասյան -12-րդ դասարան, ինֆորմատիկա /«Քվանտ» վարժարան/
      
Բրոնզե մեդալների են արժանացել՝
Վաչագան Դիլանյան - 12-րդ դասարան, մաթեմատիկա /Ֆիզմաթ դպրոց/
Տիգրան Չթչյան - 12-րդ դասարան, մաթեմատիկա /Ֆիզմաթ դպրոց/
Վահրամ Ասատրյան - 10-րդ դասարան, մաթեմատիկա /Ֆիզմաթ դպրոց/
Էրիկ Բաբասյան - 11-րդ դասարան, մաթեմատիկա /Ֆիզմաթ դպրոց/
Էլեն Պետիկյան - 12-րդ դասարան, մաթեմատիկա /Ֆիզմաթ դպրոց/
Նորայր Գևորգյան - 12-րդ դասարան, ֆիզիկա /Ֆիզմաթ դպրոց/
Դավիթ Կիրակոսյան - 12-րդ դասարան, ֆիզիկա /Ֆիզմաթ դպրոց/
Դավիթ Գյուլամիրյան- 11-րդ դասարան, ֆիզիկա /«Քվանտ» վարժարան/
Դավիթ Մարգարյան - 12-րդ դասարան, ինֆորմատիկա /Ֆիզմաթ դպրոց/
Ռոբերտ Քոչարյան- 12-րդ դասարան, ինֆորմատիկա /«Քվանտ» վարժարան/

ԵՊՀ-ին առընթեր Ա. Շահինյանի անվան ֆիզմաթ հատուկ դպրոցը, որն օլիմպիադային մասնակցում է արդեն 16 տարի, օլիմպիադայում ունեցել է 16 մասնակից, որոնցից 12-ն արժանացել է մեդալների:
«Քվանտ» վարժարանի թիմն ունեցել է 10 մասնակից. մեդալների է արժանացել 6-ը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Հեռուստադասեր, տեսադասեր

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ամեն օր աշակերտների համար եթերում կազմակերպվում են հեռավար դասեր: Նախագծերը համարվում են հեռավար կրթության միջոցով դպրոցականներին ուումնական գործընթացին մոտ պահելու, կրթության

  • Նոր մրցույթ մաթեմատիկայից IV - V դասարանի աշակերտների համար

    Թեմայի հեղինակ՝ davidnik

    Mathematics համակարգում Գարուն - 2020 մրցույթը (http://mathematics.am/contests.php) կկայանա ապրիլի 4-ին, ժամը 12:00: Մրցույթը տևելու է 1 ժամ, ունենալու է 10 խնդիր: Մրցույթը նախատեսված է IV - V դասարանի աշակերտների

  • Դասի արդյունավետությունը բարձրացնող մեթոդներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարի Գասպարյան

    Հարգելի Ա․ Բարսեղյան Նախ թույլ տվեք շնորհակալություն հայտնել ֆորումին Ձեր մասնակցության և ցուցաբերած ակտիվության վերաբերյալ: Ձեր կողմից ներկայացված թեման <<Դասի արդյունավետÕ

  • Գարուն - 2020 մրցույթը կկայանա մարտի 28-ին:

    Թեմայի հեղինակ՝ davidnik

    Mathematics (http://mathematics.am) համակարգում Գարուն - 2020 մրցույթը կկայանա մարտի 28-ին, ժամը 12:00: Մրցույթը տևելու է 1 ժամ, ունենալու է 10 խնդիր: Մրցույթը նախատեսված է III - IV դասարանի աշակերտների համար,

  • Ուսուցիչների արձագանքը

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Տեղադրում եմ մեր նամակագրությունը, Էմմա Կիրակոսյանի հետ նախապես համաձայնեցնելուց հետո: Էմմա Կիրակոսյան, 17.03.2020թ․

  • Խոսքի մասերի ուսուցում

    Խոսքի մասերն են.Գոյական անունԲայԱծական անունԹվականԴերանունՇաղկապՁայնարկությունՏարրական նախագիտելիքների հաղորդում, խոսքի մասերի իմացության մակարդակի բարձրացում և խորացում:

  • Շարահյուսություն

       Շարահյուսություն բառը պատճենված է sintacsis (կազմել, հյուսել) բառից և ուսումնասիրում է բառերի ու նախադասությունների կապակցման միջոցներն ու եղանակները, բառերի դերը բառակապակցություններում և նախադասություններում:Հոմանշությունը լեզվական այն իրողությունն է, որի դեպքում լեզվական մեկից ավելի միավորներ արտահայտում են մոտ կամ նույն իմաստը: Բառային հոմանիշները իմաստով մոտ կամ նույն  բառերն են, ինչպես` մազ-հեր-ծամ-վարս-գեղմ-բուրդ, լուսամուտ-պատուհան:Շարահյուսական հոմանիշները շարահյուսական այն կապակցություններն են, որոնք տարբեր կամզություններ ունեն, սակայն գերեթե նույն իմաստն են արտահայտում: Նրանք միմյանցից տարբերվում են ոճական արժեքով, կառուցվածքով ու ծավալով, իմաստային նրբերանգներով: Շարահյուսական հոմանիշների ճիշտ և տեղին գործածությունը օգնում է խուսափել խոսքի միօրինակությունից և հնարավրություն է ստեղծում միտքը տաբեր ձևերով արտահայտելու:Շարահյուսական հոմանիշները ունեն տարբեր դրսևորումներ, ինչպես`ա) Բարդ բառ և բառակապակցություն, օրինակ` խաղադաշտ-խաղալու դաշտ, տուֆակերտ-տուֆից կերտված, երախտամոռ-երախտիքը մոռացող և այլն: Իհարկե միշտ չէ, որ հնարավոր է նման շարքեր ստեղծել, օրինակ` փայտփորիկ թռչունը փայտ փորողը չէ, մեծամիտը մեծ միտք ունեցողը չէ և այլն:բ) Հոլովաձև և կապական կառույց, օրինակ` զրուցել գործից-զրուցել գործերի մասին, փորագրել քարին-փորագրել քարի վրա, դասավորել պահարանում-դասավոր պահարանի մեջ և այլն:գ) Դերբայական դարձված և երկրորդական նախադասություն, օրինակ` Հանդիպման էին եկել ցուցահանդեսին մասնակցած նկարիչները: Հանդիպման էին եկել այն մասնակիցները, որոնք մասնակցել էին ցուցահանդեսին:դ) Ուրիշի ուղղակի և անուղղակի խոսքերով կառուցված նախադասություններ, օրինակ`-Մենք այդ ամենը կարող ենք կատարել, -պատասխանեց վարպետը:Վարպետը պատասխանեց, որ իրենք այդ ամենը կարող են կատարել:ե) Ներգործական և կրավորական կառույցներ, օրինակ` Ուժգին քամին թեքել էր երկաթե դարպասը: Երկաթե դարպասը թեքվել էր ուժգին քամուց:Շարահյուսություն բաժինը ուսումնասիրվում է ավագ դպրոցի 11-րդ դասարանի <<Հայոց լեզու>> առարկայի ծրագրում, ուստի դասընթացը կանցկացնենք 11-րդ դասարանի սովորողների հետ:Շարահյուսություն բառը պատճենված է sintacsis (կազմել, հյուսել) բառից և ուսումնասիրում է բառերի ու նախադասությունների կապակցման միջոցներն ու եղանակները, բառերի դերը բառակապակցություններում և նախադասություններում:Հոմանշությունը լեզվական այն իրողությունն է, որի դեպքում լեզվական մեկից ավելի միավորներ արտահայտում են մոտ կամ նույն իմաստը: Բառային հոմանիշները իմաստով մոտ կամ նույն  բառերն են, ինչպես` մազ-հեր-ծամ-վարս-գեղմ-բուրդ, լուսամուտ-պատուհան:Շարահյուսական հոմանիշները շարահյուսական այն կապակցություններն են, որոնք տարբեր կամզություններ ունեն, սակայն գերեթե նույն իմաստն են արտահայտում: Նրանք միմյանցից տարբերվում են ոճական արժեքով, կառուցվածքով ու ծավալով, իմաստային նրբերանգներով: Շարահյուսական հոմանիշների ճիշտ և տեղին գործածությունը օգնում է խուսափել խոսքի միօրինակությունից և հնարավրություն է ստեղծում միտքը տաբեր ձևերով արտահայտելու:Շարահյուսական հոմանիշները ունեն տարբեր դրսևորումներ, ինչպես`ա) Բարդ բառ և բառակապակցություն, օրինակ` խաղադաշտ-խաղալու դաշտ, տուֆակերտ-տուֆից կերտված, երախտամոռ-երախտիքը մոռացող և այլն: Իհարկե միշտ չէ, որ հնարավոր է նման շարքեր ստեղծել, օրինակ` փայտփորիկ թռչունը փայտ փորողը չէ, մեծամիտը մեծ միտք ունեցողը չէ և այլն:բ) Հոլովաձև և կապական կառույց, օրինակ` զրուցել գործից-զրուցել գործերի մասին, փորագրել քարին-փորագրել քարի վրա, դասավորել պահարանում-դասավոր պահարանի մեջ և այլն:գ) Դերբայական դարձված և երկրորդական նախադասություն, օրինակ` Հանդիպման էին եկել ցուցահանդեսին մասնակցած նկարիչները: Հանդիպման էին եկել այն մասնակիցները, որոնք մասնակցել էին ցուցահանդեսին:դ) Ուրիշի ուղղակի և անուղղակի խոսքերով կառուցված նախադասություններ, օրինակ`-Մենք այդ ամենը կարող ենք կատարել, -պատասխանեց վարպետը:Վարպետը պատասխանեց, որ իրենք այդ ամենը կարող են կատարել:ե) Ներգործական և կրավորական կառույցներ, օրինակ` Ուժգին քամին թեքել էր երկաթե դարպասը: Երկաթե դարպասը թեքվել էր ուժգին քամուց:Շարահյուսություն բաժինը ուսումնասիրվում է ավագ դպրոցի 11-րդ դասարանի <<Հայոց լեզու>> առարկայի ծրագրում, ուստի դասընթացը կանցկացնենք 11-րդ դասարանի սովորողների հետ:

  • Թվաբանական պրոգրեսիայի հասկացությունը և նրա հատկությունները

    Թվաբանական պրոգրեսիայի սահմանումը, n-րդ անդամի բանաձևը, 1-ին n անդամների գումարի բանձևը, հատկությունները։ 

  • Երկրաչափական պրոգրեսիան

  • Տասնորդական կոտորակներ

  • 9-րդ դասարան, Ռուսաց լեզու

    Изучение жизни и творчества А. И. КупринаРассказ"Гранатовый браслет" 

  • Թվային արգումենտի եռանկյունաչափական ֆունկցիաներ և եռանկյունաչափական հավասարումներ

    Այս դասընթացի շրջանակներում մենք կծանոթանանք եռանկյունաչափական ֆունկցիաների հետ:Եռանկյունաչափական ֆունկցիաները,  որոնք պատմականորեն առաջացել են ուղղանկյուն եռանկյունների ուսումնասիրման ժամանակ և արտահայտել են եռանկյան էջերի կախվածությունը սուր անկյուններից և ներքնաձիգից։ Այս ֆունկցիաները լայն տարածում են գտել գիտության ամենատարբեր բնագավառներում, ինչի արդյունքում ընդլայնվել է եռանկյունաչափական ֆունկցիաների սահմանումը։Դասընթացում կուսումնասիրենքփոխհակադարձ ֆունկցիաները, թվի արկսինուսը և արկկոսինուսը,թվի արկտանգեսը և արկկոտանգեսը,պարզագույն եռանկյունաչափական հավասարումների լուծման բանաձևերը:

  • Շարահյուսություն: Բարդ ստորադասական նախադասություն

    Այս դասընթացը 9-րդ դասարանի 2-րդ կիսամյակի համար է նախատեսված և նպատակ ունի կրկնության միջոցով աշակերտներին նախապատրաստել տարեվերջյան ավարտական քննություններին:

  • Շարահյուսություն: Բարդ ստորադասական նախադասություն

    Այս դասընթացը 9-րդ դասարանի 2-րդ կիսամյակի համար է նախատեսված և նպատակ ունի կրկնության միջոցով աշակերտներին նախապատրաստել տարեվերջյան ավարտական քննություններին:

  • Ատոմի կառուցվածքը