Ուսուցման այլընտրանքային տարբերակի փնտրտուքի արդյունքում Արամ Քոչարյանը, Տիգրան Թոփչյանն ու Բաբկեն Մեսրոպյանը ստեղծեցին TopLabs ծրագրավորման դասընթացները: Նախաձեռնողները աշխատում են ծրագրավորման ընկերությունում ու համարում են, որ կրթություն տալու տարածված մեթոդներն այնքան էլ արդյունավետ չեն:
Խնդրի լուծման առաջին քայլը ուսուցումն անվճար կազմակերպելն էր: Դասախոսը չի վճարվում իր աշխատանքի համար, հետևաբար նրա նպատակը ոչ թե կուրսը կարդալ, վերջացնել, գլուխն ազատելն է, այլ իսկապես սովորեցնելը, գիտելիք տալը, տարածելը: Միաժամանակ աշակերտը եթե չի վճարում, ապա իր մոտիվացիան փողի դիմաց ստանալիքը չէ, այլ հենց գիտելիք ստանալը, սովորելը: Եթե դու գալիս ես այս դասերին, ուրեմն հետաքրքված ես, այլ ոչ թե պարտավորված:
TopLabs-ը չունի ֆինանսավորում, աշակերտները չեն վճարում, դասախոսները չեն վճարվում, այն լրիվ անվճար է: Էնտուզիաստ նախաձեռնողների առաջնային նպատակը Հայաստանում տեղեկատվական տեխնոլոգիաների զարգացմանը նպաստելն է: Նրանք հավատում են, որ հետագայում այլ ընկերությունների մասնագետներն էլ իրենց փորձով անշահախնդիր կկիսվեն ծրագրավորող դառնալ ցանկացողների հետ՝ աստիճանաբար ստեղծելով community-driven կրթական համակարգ:
TopLabs-ը չի տալու սերտիֆիկատներ, տալու է գիտելիք, որը աշակերտներին հնարավորություն կտա դառնալ մասնագետ՝ համալրելով ՏՏ ոլորտի մասնագետների շարքը: Դասընթացները չունեն հստակ ժամանակացույց. տևելու են այնքան, ինչքան պետք է մասնագետ դառնալու համար:
Դասընթացին մասնակցել ցանկացողների պակաս TopLabs-ը չունեցով: Դասերն արդեն մեկնարկել են, որոնց մասնակցում է 100 ուսանող՝ բաշխված 4 խմբերում: Հետագայում ուսանողներից կստեղծվեն թիմեր, որոնք նախաձեռնողների օգնությամբ կփորձեն իրականացնել սեփական մտահղացմամբ նախագծեր:
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան