ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Պոլիտեխնիկական համալսարանի ՀԱՃԼ թիմերը «Մանկական ինժեներական թիմերի «Կվանտորիադա» միջազգային մրցույթ»-ի «Бесшовный навигатор» և «Умная энергетика» ուղղությունների հաղթողներ

Դեկտեմբերի 27, 2019
Լուրեր կազմակերպություններից

Դեկտեմբերի 18-ից 21-ը Ռուսաստանի Դաշնության Մոսկվա քաղաքում տեղի ունեցավ «Կվանտորիադա» մանկական ինժեներական թիմերի միջազգային մրցույթի եզրափակիչ փուլը, որտեղ Հայաստանի Հանրապետությունը ներկայացնում էին Հայաստանի ազգային  պոլիտեխնիկական համալսարանի (ՀԱՊՀ), Հայաստանի ազգային ճարտարագիտական լաբորատորիաների (ՀԱՃԼ) «ThreeSmart» և «Error404» թիմերը:

425 դպրոցականներ Ռուսաստանից և արտերկրից՝ այդ թվում նաև Հայաստանից, Իսպանիայից, Ռումինիայից, Էստոնիայից և Ղազախստանից Մոսկվայի «Մանեժ» ցուցասրահում երեք օր շարունակ ցուցադրեցին իրենց ինժեներական գիտելիքները և ներուժը՝ լուծելով իրենց առաջադրված ինժեներական խնդիրները հետևյալ 10 ուղղություններով՝ «Гибкая электроника», «Инструменты редактирования генов», «Оптимальный захват», «Психоэмоциональный тренажер», «Бесшовный навигатор», «Умная энергетика», «Трансформируемый модуль космической станции», «Аэротакси», «Канатная дорога», Low Cost High Tech.

Մանկական ինժեներական թիմերի «Կվանտորիադա» միջազգային մրցույթը, թիմային մրցույթ է բոլոր այն երեխաների և պատանիների համար, ովքեր հետաքրքրվում են ստեղծագործ ինժեներությամբ և գյուտարարությամբ Ռուսաստանում և այլ երկրներում: Առաջանդրանքների կատարումը մասնակիցներից պահանջում է իրական ինժեներական և գիտահետազոտական հմտություններ, լայն միջառարկայական գիտելիքներ և ստեղծագործ մոտեցում:

Սա ոչ ավանդական օլիմպիադա կամ մրցույթ է. աշխատանքն իրականացվում է նախագծային ֆորմատով, իսկ հաղթող են ճանաչվում, բոլոր այն թիմերը, որոնք կարողանում են լուծել ուղղություններում առաջադրված խնդիրները:

Նշենք, որ ընտրական փուլին մասնակցության հայտ ներկայացրած ավելի քան 60000 երեխաներից  (Ռուսաստանի դաշնության բոլոր շրջաններ և 15 արտասահմանյան երկրներ), եզրափակիչ փուլին մասնակցելու հնարավորություն ստացել էին ընդամենը 450-ը, որից 18-ը՝ Հայաստանից:

Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանի, Հայաստանի ազգային ճարտարագիտական լաբորատորիաների (ՀԱՊՀ, ՀԱՃԼ) «Threesmart» և «Error404» թիմեր լավագույնս հաղթահարելով հեռավար ընտրական փուլը, առաջատարի կարգավիճակով մասնակցեցին միջազգային մրցույթի եզրափակիչ փուլին՝ ներկայացնելով իրենց նախագծերը «Бесшовный навигатор» և «Умная энергетика» ուղղություններում:

«Threesmart» թիմը ստեղծել է տարածքներում տեղակողմնորաշման «NAVIO» բազմաֆունկցիոնալ համակարգը: Մշակել բջջային հեռախոսների համար ծրագրային հավելված, որը պետք է ապահովվի օգտատիրոջ  անընդհատ տեղորոշումն բաց և փակ տարածքներում:

«Error404» թիմի կողմից ստեղծվել է 40 Վտ մինիմալ հզորությամբ խելացի, այլընտրանքային էներգիայի սնման աղբյուրով էլեկտրակայանի մոդել:

Հայաստանյան թիմերը լավագույնս հանդես գալով հաջողությամբ հաղթահարել են եզրափակիչ փուլի առաջադրանքները և ճանաչվել են հաղթող «Умная энергетика» և «Бесшовный навигатор» անվանակարգերում:

 «ThreeSmart» թիմը Երիտասարդ ժյուրիի կողմից արժանացել է նաև լավագույն թիմ մրցանակին:

Նյութի աղբյուրը. https://polytech.am/

  • Ես և շրջակա աշխարհը 4-րդ դասարան

     Ես  և շրջակա աշխարհը առարկան  պարտադիր է 2-4-րդ դասարաններում սովորողների համար։ Քանի որ 7-10 տարեկան հասակը լավագույն տարիքն է համագործակցության, փոխըմբռնման, մարդու իրավունքների հիմնախնդիրները հասկանալու համար։ Դա մարդու կյանքում սոցիալական ինքնագիտակցության աճի ժամանակաշրջանն է, և անհրաժեշտ է ,որ հենց այս տարիքում ուսումնական գործընթացում քննարկման հիմնական թեմա  է դառնում յուրաքանչյուրի նկատմամբ արդարացի վերաբերմունքի, սեփական արժանապատվության զգացումի, հանդուրժողականության, շրջապատի մարդկանց նկատմամբ բարյացակամության ձևավորմանն ուղղված հարցերը։ Երեխայի համար շատ կարևոր է հենց այս տարիքում ընդունված լինել կոլեկտիվի կողմից,լինել նրա լիիրավ անդամը։ Հանրակրթության նպատակների և կրթական բարեփոխումների խնդիրների տեսանկյունից կարևոր է առարկայի բովանդակության մեջ այնպիսի թեմաների ներառումը,որոնք կապահովեն երեխայի ՝ որպես աճող անհատականության սոցիալականացմանը,ինչպես նաև աշխարհաճանաչման և մարդկային հասարակության նկատմամբ սեփական դիրքորոշումը և հարաբերությունները ճշտելու, դրա միջոցով դեպի իրավական պետություն տանող ճանապարհի առաջին քայլերը անելու,իր երկրի արժանավոր քաղաքացի դառնալու համար անհրաժեշտ պայմանների ստեղծումը։4-րդ դասարանում ԲՆՈՒԹՅՈՒՆ, մԱՐՄԻՆՆԵՐ, նՅՈՒԹԵՐ, ՄԱՍՆԻԿՆԵՐ, մԵՐ ՀԱՅՐԵՆԻՔԸ, ՃԱՆԱՊԱՐՀՈՐԴՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ և ԱՇԽԱՐՀԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՅՏՆԱԳՈՐԾՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ, ԵՍ և ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆԸ թեմաների ուսուցման միջոցով անհրաժեշտ է սովորողներին ծանոթացնել Երկիր մոլորակի բազմազանությանը, հասարակական կյանքին, տարրական պատկերացում տալ ժողովրդավար հասարակության, իրավունքների և պարտականությունների,իրավունքների շուրջ ծագած հակամարտությունների, ինչպես նաև արդյունաբերության, տարբեր մասնագիտությունների, մշակույթի և կրթության մասին՝ ցույց տալով բնության և հասարակության կապը, նպաստել երեխաների արժեքային համակարգի ձևավորմանն ու սոցիալական հմտությունների զարգացմանը։4-րդ դասարան շաբաթական 2 ժամ,տարեկան ՝68 ժամ

  • ԻՆՖՈՐՄԱՏԻԿԱ VIII ԴԱՍ.

  • Reading rules of sound C

     Սովորել կարդալ անգլերենի C c տառը։Անգլերենում   C տառը կարդացվում է [s]  e, i, y տառերից  հետո,մնացած դեպքերում [k]

  • ԻՆՖՈՐՄԱՏԻԿԱ VII ԴԱՍԱՐԱՆ

  • Բնական թվեր և զրո

    այս դասընթացում դուք կիմանաք,թե ինչ է թվանշանը, քանի թվանշան է գործածվում թվերի գրառման համար,ինչպես և որտեղ են ստեղծվել թվանշանները,այժմ գործող թվանշաններից բացի ՝ ուրիշ ինչ թվանշաններ գոյություն ունեն:

  • Բնական թվեր և զրո

    Այս դասընթացում դուք կիմանաք , թե ինչ է թվանշանը, քանի թվանշան է գործածվում թվերի գրառման համար, որտեղ են ստեղծվել թվանշանները,այժմ գործածվող թվանշաններից բացի ուրիշ ինչ թվանշաններ կան:

  • Կիսամյակային ամփոփիչ աշխատանք

  • Moodle համակարգի ուսուցում3_2

     «Հեռավար ուսուցում կազմակերպելու հմտություններ» . о   «Մուդլ» համակարգի  հնարավորություններо   հեռավար դասընթացների ստեղծում о   ուսանողների ներգրավումо   հարցաշարի կազմում о   դասընթացի վարում

  • Moodle համակարգի ուսուցում3_1

     «Հեռավար ուսուցում կազմակերպելու հմտություններ» . о   «Մուդլ» համակարգի  հնարավորություններо   հեռավար դասընթացների ստեղծում о   ուսանողների ներգրավումо   հարցաշարի կազմում о   դասընթացի վարում

  • Կիսամյակային ամփոփիչ աշխատանք