ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Պոլիտեխնիկական համալսարանի ՀԱՃԼ թիմերը «Մանկական ինժեներական թիմերի «Կվանտորիադա» միջազգային մրցույթ»-ի «Бесшовный навигатор» և «Умная энергетика» ուղղությունների հաղթողներ

Դեկտեմբերի 27, 2019
Լուրեր կազմակերպություններից

Դեկտեմբերի 18-ից 21-ը Ռուսաստանի Դաշնության Մոսկվա քաղաքում տեղի ունեցավ «Կվանտորիադա» մանկական ինժեներական թիմերի միջազգային մրցույթի եզրափակիչ փուլը, որտեղ Հայաստանի Հանրապետությունը ներկայացնում էին Հայաստանի ազգային  պոլիտեխնիկական համալսարանի (ՀԱՊՀ), Հայաստանի ազգային ճարտարագիտական լաբորատորիաների (ՀԱՃԼ) «ThreeSmart» և «Error404» թիմերը:

425 դպրոցականներ Ռուսաստանից և արտերկրից՝ այդ թվում նաև Հայաստանից, Իսպանիայից, Ռումինիայից, Էստոնիայից և Ղազախստանից Մոսկվայի «Մանեժ» ցուցասրահում երեք օր շարունակ ցուցադրեցին իրենց ինժեներական գիտելիքները և ներուժը՝ լուծելով իրենց առաջադրված ինժեներական խնդիրները հետևյալ 10 ուղղություններով՝ «Гибкая электроника», «Инструменты редактирования генов», «Оптимальный захват», «Психоэмоциональный тренажер», «Бесшовный навигатор», «Умная энергетика», «Трансформируемый модуль космической станции», «Аэротакси», «Канатная дорога», Low Cost High Tech.

Մանկական ինժեներական թիմերի «Կվանտորիադա» միջազգային մրցույթը, թիմային մրցույթ է բոլոր այն երեխաների և պատանիների համար, ովքեր հետաքրքրվում են ստեղծագործ ինժեներությամբ և գյուտարարությամբ Ռուսաստանում և այլ երկրներում: Առաջանդրանքների կատարումը մասնակիցներից պահանջում է իրական ինժեներական և գիտահետազոտական հմտություններ, լայն միջառարկայական գիտելիքներ և ստեղծագործ մոտեցում:

Սա ոչ ավանդական օլիմպիադա կամ մրցույթ է. աշխատանքն իրականացվում է նախագծային ֆորմատով, իսկ հաղթող են ճանաչվում, բոլոր այն թիմերը, որոնք կարողանում են լուծել ուղղություններում առաջադրված խնդիրները:

Նշենք, որ ընտրական փուլին մասնակցության հայտ ներկայացրած ավելի քան 60000 երեխաներից  (Ռուսաստանի դաշնության բոլոր շրջաններ և 15 արտասահմանյան երկրներ), եզրափակիչ փուլին մասնակցելու հնարավորություն ստացել էին ընդամենը 450-ը, որից 18-ը՝ Հայաստանից:

Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանի, Հայաստանի ազգային ճարտարագիտական լաբորատորիաների (ՀԱՊՀ, ՀԱՃԼ) «Threesmart» և «Error404» թիմեր լավագույնս հաղթահարելով հեռավար ընտրական փուլը, առաջատարի կարգավիճակով մասնակցեցին միջազգային մրցույթի եզրափակիչ փուլին՝ ներկայացնելով իրենց նախագծերը «Бесшовный навигатор» և «Умная энергетика» ուղղություններում:

«Threesmart» թիմը ստեղծել է տարածքներում տեղակողմնորաշման «NAVIO» բազմաֆունկցիոնալ համակարգը: Մշակել բջջային հեռախոսների համար ծրագրային հավելված, որը պետք է ապահովվի օգտատիրոջ  անընդհատ տեղորոշումն բաց և փակ տարածքներում:

«Error404» թիմի կողմից ստեղծվել է 40 Վտ մինիմալ հզորությամբ խելացի, այլընտրանքային էներգիայի սնման աղբյուրով էլեկտրակայանի մոդել:

Հայաստանյան թիմերը լավագույնս հանդես գալով հաջողությամբ հաղթահարել են եզրափակիչ փուլի առաջադրանքները և ճանաչվել են հաղթող «Умная энергетика» և «Бесшовный навигатор» անվանակարգերում:

 «ThreeSmart» թիմը Երիտասարդ ժյուրիի կողմից արժանացել է նաև լավագույն թիմ մրցանակին:

Նյութի աղբյուրը. https://polytech.am/

  • Երևույթների և նյութերի ճանաչումը

    Բնությունն ուսումնասիրում են ֆիզիկան, կենսաբանությունը, աշխարհագրությունը, քիմիան և այլ գիտություններ: Բնությունն ուսումնասիրող գիտություններն ունեն ընդհանուր անվանում՝ բնական գիտություններ: Բնական գիտությունների ուսումնասիրությունների արդյունքներն օգնում են մարդուն բնությունից ստանալ այն, ինչ անհրաժեշտ է մարդուն՝ կյանքի որակը բարձրացնելու, ճիշտ և լավ ապրելու համար՝ հնարավորինս քիչ վնաս հասցնելով նրան:

  • Ճնշում: Ճնշման ուժ

  • Ճնշում։ Ճնշման ուժ։

  • Կրիայ ծրագրի ուսուցում

    Այս  դասընթացը նկարագրում է «Կրիայ» ծրագրի դասավանդման ուղեցույցը։ Այստեղ քայլ առ քայլ նկարագրվում է յուրաքանչյուր դասի ընթացքը և հանձնարարվում առաջադրանքներ։

  • Հայոց լեզու

    Դասընթացը ստեղծվել է Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնի հեռավար ուսուցման հարթակում՝ կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող սովորողների համար տնային ուսուցում կազմակերպելու նպատակով։ 

  • Մաթեմատիկա

    Այս դասը ստեղծվել է հեռավար ուսուցման հարթակում կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող տնային ուսուցման ենթակա սովորողների համար հեռավար ուսուցում կազմակերպելու նպատակով։Դասընթացը կազմված է հանրակրթական դպրոցի չափորոշչային և ծրագրային պահանջներին համապատասխան՝ հաշվի առնելով նաև սովորողի անհատական ուսումնական պլանի պահանջները։ 

  • Կիսամյակային ամփոփիչ աշխատանք

  • Թեմատիկ աշխատանք քիմիա առարկայից

  • Մարմնի կշիռ

  • ՈՒժաչափ: Մարմնի կշիռ: