Այս գիշեր
գաղտագողի պիտի մտնեմ
ձեր դռնէն ներս
կաղանդի ծառին վրայ
մոմի նման պլպլացող
լոյսը պիտի ըլլամ:
Դաւիթեան վարժարանի այս տարուան ամանորեայ տօնակատարութիւնը սպասուածէն աւելի մեծ խանդավառութեամբ եւ ոգեւորութեամբ տեղի ունեցաւ 21 Դեկտեմբերին 2019-ին, դպրոցիս մօտ 140 աշակերտներուն մասնակցութեամբ եւ կազմակերպութեամբ դպրոցիս Ծնողաց Յանձնախումբին։
Յայտագիրը սկսաւ աշակերտական Կաղանդի երգերով եւ արտասանութիւններով։ Այնուհետեւ «Մաղթանք Մեծասքանչ» խորագրին տակ աշակերտները լաւապէս ներկայացուցին հայոց մեծերու գրիչի ու տաղանդի զօրու-թեամբ հնչող Նոր տարուան բարեմաղթանքները, խօսքերը, ցանկութիւններն ու պատգամները, գալիք լաւ օրերու եւ պայծառ ապագայի մը պատրանքով։
Յատկանշական էր աշակերտական նամակներով պատրաստուած մաղթանքներու ծառը, որուն վրայ տեղադրուած էին աւելի քան 150 աշակերտական գրութիւններ, ցանկութիւններ եւ մաղթանքներ։
Տիտանական եւ լուրջ աշխատանք՝ աշակերտական այս մեծ թիւին հետ։ Դաւիթեան միօրեայ վարժարանէն ներս աշակերտները միայն հայերէնով գրել, կարդալն ու արտայայտուիլը չէ, որ կը սորվին, այլ նաեւ հայերէնով մտածել, հայերէնով ապրիլ ու հայերէնով շնչելը կը սորվին, ահա ա՛յս է մեր նպատակը։
Յայտագիրը համալրուած էր Կաղանդ Պապային ուղղուած ասմունքներով, երգերով, բազմաթիւ խաղերով, պարերով, հիւրասիրութիւններով, որոնց միջոցաւ տօնական մթնոլորտն ու խանդավառութիւնը առաւել կրկնապատկուեցան՝ մաքուր հայկական այս ջերմ յարկին տակ։
Առ այդ, շնորհակալութիւն կը յայտնենք դպրոցիս յարգարժան նուիրատուներ՝ տէր եւ տիկին Ժանօ եւ Արուսեակ Վեզիրեաններուն, Դաւիթեան վարժարանի ուսուցչուհիներուն եւ յայտապէս Ծնողաց Յանձնախումբի ժրաջան անդամներուն, որոնց համագործակցութեան եւ նուիրական աշխատանքին շնորհիւ է, որ միշտ վառ կը մնայ հայկական, ազգային եւ կրօնական ոգի ջամբող մեր հայկական այս տաքուկ օջախը։
Բարի տարի եւ բարի մաղթանք
ԲէԿԻ ԷՔՄԱՆԵԱՆ֊ՊԱՅՐԱՄԵԱՆ
21․12․2019
Նյութը ֆրանսերեն՝ https://www.armedu.am/index.php/en/news/view/3318
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան