ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Ս. Ներսէս Շնորհալի» գրադարանի նախաձեռնութեամբ՝ Յովհաննէս Թումանեանի ծննդեան 150-ամեակին նւիրւած մրցոյթ-փառատօն

Դեկտեմբերի 24, 2019
Մշակութային լուրեր Սփյուռքի լրատու

Սպահանի հայոց թեմի Թեմական խորհրդի հովանաւորութեամբ եւ Ս. Ամենափրկիչ վանքի «Ս. Ներսէս Շնորհալի» գրադարանի նախաձեռնութեամբ, Յովհաննէս Թումանեանի ծննդեան 150-ամեակի առիթով տեղի ունեցաւ մրցոյթ-փառատօն, որտեղ հեքիաթասաց մասնակիցները ելոյթ ունենցան Թումանեանի ցանկացած ստեղծագործութեամբ:

Սոյն միջոցառման կազմակերպման նպատակն էր՝ վերակենդանացնել  հեքիաթասացութեան արւեստը՝ որպէս բանահիւսական նիւթի մատուցման  կարեւորագոյն միջոց եւ զարգացնել բանաւոր խօսքի մշակոյթը:

Մրցոյթ-փառատօի առաջին փուլին մասնակցելու համար հեքիաթասացները պատրաստեցին իրենց ելոյթից տեսանիւթ, որոնք տեղադրւեցին «Ս. Ներսէս Շնորհալի» գրադարանի ինստագրամեան եւ ֆէյսբուքեան էջերում: Այս փուլի առաւելագոյն նիշը 10-ն էր, որից 7-ը տրւում էր իրաւարար կազմի միջոցով, իսկ 3-ը՝ սոցցանցերում հաւաքած լայքերի համեմատութեամբ: Որպէս իրաւարար կազմ անդամներ կազմակերպիչների հետ համագործակցեցին Երեւանի Խաչատուր Աբովեանի անւան պետական մանկավարժական համալսարանի մայրենի լեզւի եւ դասաւանդման մեթոդիկայի դասախօս, մանկավարժական գիտութիւնների թեկնածու, դոցենտ Աստղիկ Բալայեանը, Յովհաննէս Թումանեանի անւան թանգարանի տնօրէն, գրականագէտ Անի Եղիազարեանը եւ Խնկօ Ապէր անւան ազգային մանկական գրադարանի գիտական քարտուղար, մասնագէտ գրադարանավար Մադլէն Յովսէփեանը:

Առաջին փուլին մասնակցել էին թւով 9 հեքիաթասացներ, 5-ից մինչեւ 15 տարեկան՝ Արփինէ Մովսիսեանը, Արթուր Քամարզարեանը, Անայիս Բաբայեանը, Տեսիլ Գալստանեանը, Անի Քրիստին Աղաբաբայեանը, Անիա Յովսէփեանը, Քաջայր Գալստանեանը, Մենուա Մարկոսեանն ու Արենի Աղաբաբայեանը:

Արդիւնքում Արփինէ Մովսիսեանը, Արթուր Քամարզարեանը, Անայիս Բաբայեանը, Մենուա Մարկոսեանը եւ Քաջայր Գալստանեանը յաջողեցին թեւակոխել եզրափակիչ փուլ, իսկ մինչեւ եզրափակչի իրականացումը, պատասխանատուները հանդիպում ունեցան մասնակիցների հետ եւ լսելով նրանց տեսակէտներն ու առաջարկները, նրանց փոխանցեցին իրաւարար կազմի խորհուրդները: Հանդիպման աւարտին հինգ յաղթողներին փոխանցւեցին եզրափակիչ փուլի կանոնները:

Մրցոյթ-փառատօնի եզրափկիչ փուլը տեղի ունեցաւ հինգշաբթի՝ 2019 թւականի դեկտեմբերի 12-ի երեկոյեան, «Ս. Ներսէս Շնորհալի» գրադարանում: Այս փուլի համար  դարձեալ մասնակիցներն առիթ ունեցան ներկայացնելու Թումանեանի ցանկացած ստեղծագործութիւն. երեկոյի ելոյթներն էին՝ Արթուր Քամարզարեան՝ «Սուտլիկ որսկանը», Անայիս Բաբայեան՝ «Անբան հուռին», Արփինէ Մովսիսեան՝ «Ախթամար», Քաջայր Գալստանեան՝ «Ծիտը» եւ Մենուա Մարկոսեան՝ «Անխելք մարդը»:

Եզրափակիչ փուլը հաղորդավարեց Կարին Տէր-Մարտիրոսեանը, իսկ Կոմիտաս վարդապետի ծննդեան 150-ամեակի առիթով իւրաքանչիւր հեքիաթից յետոյ Տեսիլ Գալստանեանը ֆլէյտաով կատարեց Կոմիտասի մանկական երգերի երաժշտութիւններից: Վերջում մասնակիցները հանդիսատեսի կողմից գնահատւեցին 1-ից մինչեւ 5 նիշերով  եւ յաղթող ճանաչւեց Արթուր Քամարզարեանը: Պարգեւատրւեցին եզրափակիչ փուլ թեւակոխաց բոլոր հինգ մասնակիցները եւ ի հարկէ յատուկ մրցանակ շնորհւեց յաղթողին:

Ծրագրին ներկայ էին՝ թեմի Կրթական խորհրդի ներկայացուցիչ Մինաս Թահմազեանը, մասնակիցների հարազատներն ու հեքիաթասէր փոքրիկներ ու մեծահասակներ:

Թղթակից (Նոր Ջուղա)

Նյութի աղբյուրը. Նոր Ջուղա

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: