ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Ս. Ներսէս Շնորհալի» գրադարանի նախաձեռնութեամբ՝ Յովհաննէս Թումանեանի ծննդեան 150-ամեակին նւիրւած մրցոյթ-փառատօն

Դեկտեմբերի 24, 2019
Մշակութային լուրեր Սփյուռքի լրատու

Սպահանի հայոց թեմի Թեմական խորհրդի հովանաւորութեամբ եւ Ս. Ամենափրկիչ վանքի «Ս. Ներսէս Շնորհալի» գրադարանի նախաձեռնութեամբ, Յովհաննէս Թումանեանի ծննդեան 150-ամեակի առիթով տեղի ունեցաւ մրցոյթ-փառատօն, որտեղ հեքիաթասաց մասնակիցները ելոյթ ունենցան Թումանեանի ցանկացած ստեղծագործութեամբ:

Սոյն միջոցառման կազմակերպման նպատակն էր՝ վերակենդանացնել  հեքիաթասացութեան արւեստը՝ որպէս բանահիւսական նիւթի մատուցման  կարեւորագոյն միջոց եւ զարգացնել բանաւոր խօսքի մշակոյթը:

Մրցոյթ-փառատօի առաջին փուլին մասնակցելու համար հեքիաթասացները պատրաստեցին իրենց ելոյթից տեսանիւթ, որոնք տեղադրւեցին «Ս. Ներսէս Շնորհալի» գրադարանի ինստագրամեան եւ ֆէյսբուքեան էջերում: Այս փուլի առաւելագոյն նիշը 10-ն էր, որից 7-ը տրւում էր իրաւարար կազմի միջոցով, իսկ 3-ը՝ սոցցանցերում հաւաքած լայքերի համեմատութեամբ: Որպէս իրաւարար կազմ անդամներ կազմակերպիչների հետ համագործակցեցին Երեւանի Խաչատուր Աբովեանի անւան պետական մանկավարժական համալսարանի մայրենի լեզւի եւ դասաւանդման մեթոդիկայի դասախօս, մանկավարժական գիտութիւնների թեկնածու, դոցենտ Աստղիկ Բալայեանը, Յովհաննէս Թումանեանի անւան թանգարանի տնօրէն, գրականագէտ Անի Եղիազարեանը եւ Խնկօ Ապէր անւան ազգային մանկական գրադարանի գիտական քարտուղար, մասնագէտ գրադարանավար Մադլէն Յովսէփեանը:

Առաջին փուլին մասնակցել էին թւով 9 հեքիաթասացներ, 5-ից մինչեւ 15 տարեկան՝ Արփինէ Մովսիսեանը, Արթուր Քամարզարեանը, Անայիս Բաբայեանը, Տեսիլ Գալստանեանը, Անի Քրիստին Աղաբաբայեանը, Անիա Յովսէփեանը, Քաջայր Գալստանեանը, Մենուա Մարկոսեանն ու Արենի Աղաբաբայեանը:

Արդիւնքում Արփինէ Մովսիսեանը, Արթուր Քամարզարեանը, Անայիս Բաբայեանը, Մենուա Մարկոսեանը եւ Քաջայր Գալստանեանը յաջողեցին թեւակոխել եզրափակիչ փուլ, իսկ մինչեւ եզրափակչի իրականացումը, պատասխանատուները հանդիպում ունեցան մասնակիցների հետ եւ լսելով նրանց տեսակէտներն ու առաջարկները, նրանց փոխանցեցին իրաւարար կազմի խորհուրդները: Հանդիպման աւարտին հինգ յաղթողներին փոխանցւեցին եզրափակիչ փուլի կանոնները:

Մրցոյթ-փառատօնի եզրափկիչ փուլը տեղի ունեցաւ հինգշաբթի՝ 2019 թւականի դեկտեմբերի 12-ի երեկոյեան, «Ս. Ներսէս Շնորհալի» գրադարանում: Այս փուլի համար  դարձեալ մասնակիցներն առիթ ունեցան ներկայացնելու Թումանեանի ցանկացած ստեղծագործութիւն. երեկոյի ելոյթներն էին՝ Արթուր Քամարզարեան՝ «Սուտլիկ որսկանը», Անայիս Բաբայեան՝ «Անբան հուռին», Արփինէ Մովսիսեան՝ «Ախթամար», Քաջայր Գալստանեան՝ «Ծիտը» եւ Մենուա Մարկոսեան՝ «Անխելք մարդը»:

Եզրափակիչ փուլը հաղորդավարեց Կարին Տէր-Մարտիրոսեանը, իսկ Կոմիտաս վարդապետի ծննդեան 150-ամեակի առիթով իւրաքանչիւր հեքիաթից յետոյ Տեսիլ Գալստանեանը ֆլէյտաով կատարեց Կոմիտասի մանկական երգերի երաժշտութիւններից: Վերջում մասնակիցները հանդիսատեսի կողմից գնահատւեցին 1-ից մինչեւ 5 նիշերով  եւ յաղթող ճանաչւեց Արթուր Քամարզարեանը: Պարգեւատրւեցին եզրափակիչ փուլ թեւակոխաց բոլոր հինգ մասնակիցները եւ ի հարկէ յատուկ մրցանակ շնորհւեց յաղթողին:

Ծրագրին ներկայ էին՝ թեմի Կրթական խորհրդի ներկայացուցիչ Մինաս Թահմազեանը, մասնակիցների հարազատներն ու հեքիաթասէր փոքրիկներ ու մեծահասակներ:

Թղթակից (Նոր Ջուղա)

Նյութի աղբյուրը. Նոր Ջուղա

  • Classroom Management Techniques

  • READING STRATEGIES AND TYPES OF READING

    Ընթերցանության ռազմավարությունը և տեսակները       Ողջույն։ Դասընթացը նախատեսված է 9-րդ դասարանի աշակերտների համար։ նպատակն է ներկայացնել ընթերցանության ուսուցման գործընթացը: Ընթերցանությունը արդյունավետ իրականացնելու նպատակով,  ներկայացվում է եղանակներ և դրանք իրականացնելու համար ուսուցչին առաջարկվում է տիրապետել որոշ հասկացությունների, կիրառի դրանք, ինչպես նաև կարգավորի այն խնդիրները, որոնք կարող են ծագել դասավանդման գործընթացում։ Ընթերցանության դասավանդման վերը նշված եղանակը կարող է արդյունավետ լինել, եթե ուսուցիչը հետամուտ լինի ուսուցման բազմամակարդակ գործընթացին և կարողանա այն իրագործել։

  • 8-րդ դասարան.

    Դասընթացը  Գաբրիել Սունդուկյանի և գրականության մեջ նրա  բերած մեծ դերի մասին է: Ըստ Դերենիկ Դեմիրճյանի`  Սունդուկյանը հայ դրամատուրգիայի Աբովյանն  է: Նա հեղաշրջեց հայ դրամատուրգիան, նրան տվեց մասշտաբայնություն, ժամանակի այրող խնդիրները առաջադրելու կարողություն: Նա առաջինն է հայ դրամատուրգիայում պատկերել քաղաքային կյանքն ու կենցաղը, խորությամբ արծարծել ընտանիքի և ամուսնության, կնոջ անիրավահավասարության, երիտասարդության, հայրերի ու որդիների միջև փոխհարաբերությունները: 

  • ԱՄԱՌԱՅԻՆ ԸՆԹԵՐՑԱՆՈՒԹՅՈՒՆ 1-ԻՆ ԴԱՍԱՐԱՆ

       Ողջույն:Եթե ուզում ես ամառային ընթերցանությունը հետաքրքիր , ժամանցային և արդյունավետ կազմակերպել, ապա այս  դասընթացը հենց քեզ համար է:Դե՛ ինչ,պատրա՞ստ  ես, ուրեմն գնացինք: 

  • Ինֆորմատիկա 7: Ինֆորմացիայի աղբյուրներ: Ինֆորմացիայի քանակի չափում

    Թեմայի ուսումնասիրությունը սովորողին հնարավորություն է ընձեռում. Գիտենալ տեղեկատվության չափման միավորները: Ճանաչել տեղեկատվությունը պահպանող ժամանակակից սարքավորումները: Գիտենալ դրանց թվային բնութագրերը: Կարողանալ հաշվել տեքստի տեղեկատվական ծավալը: Կարողանալ համեմատել տեղեկատվական աղբյուրների և կրիչների ծավալները:

  • Հովհաննես Թումանյանի կյանքը ,ստեղծագործությունը։

    Դասի թեման  Հովհաննես Թումանյանի կյանքը,ստեղծագործությունը և հասարակական գործունեությունը:     Դասի նպատակները  ․       Թումանյանի որպես ազգի կենսագրի նկատմամբ վերաբերմունքի ձևավորում ·        Բանաստեղծը որպես հայրենիքի և՛ հայր,և՛ զավակ ·        Արժևորել Թումանյանի ստեղծագործությունը որպես ազգային արժեք  Անհրաժեշտ պարագաներ՝ դասագրքեր,տետրեր,պաստառներ,համակարգիչ,բնագրեր: Կիրառվող մեթոդներ՝ Համագործակցային,խառը,մտագրոհ,վենի դիագրամ/պոեմ,բալլադ/,խաչբառ Միջառարկայական կապ՝ երաժշտություն,աշխարհագրություն,ՏՀՏ Դասի ընթացքը՝ Հիմնական հասկացություններ՝ Ամենայն հայոց բանաստեղծ,Հանճարեղ լոռեցի,Ամենայն հայոց թամադաԹԵՄԱ 1Թումանյանի կյանքը և հանրային գործունեությունը: .Ասույթներ Թումանյանի մասին՝ Եղ.Չարենց, Ավ.Իսահակյան, Վ.Տերյան .Երբ և որտեղ է ծնվել Հովհ.Թումանյանը, ովքեր են եղել նրա ծնողները,ինչ կրթություն է ստացել: .Թումանյանը՝ իբրև հայ գրողների  ընկերության նախագահ .Թումանյանի գործունեությունը հայ ժողովրդի քաղաքական, հասարակական և մշակութային  կյանքի ասպարեզներում /պետական գործիչ՝ պետություն չունեցող ժողովրդի/ .Թումանյանի դերը անդրկովկասյան ժողովուրդների  միջև բարեկամություն ու փոխըմբռնում հաստատելու ասպարեզում .Թումանյանը՝ իբրև Հայաստանի օգնության կոմիտեի /ՀՕԿ/ նախագահԹԵՄԱ2 Թումանյանի ստեղծագործության ընդհանուր բնութագիրը: .Թումանյանի ստեղծագործության ժանրային առանձնահատկությունները .Ինչ ժանրերով է ստեղծագործել Թումանյանը Չափածո՝ պոեմ, բանաստեղծություն, քառյակ, բալլադ, լեգենդ Արձակ՝ պատմվածք, հեքիաթ, հրապարակախոսական հոդվածներ, նամակներ @@PLUGINFILE@@/%D5%80%D5%B8%D5%BE%D5%B0%D5%A1%D5%B6%D5%B6%D5%A5%D5%BD%20%D4%B9%D5%B8%D6%82%D5%B4%D5%A1%D5%B6%D5%B5%D5%A1%D5%B6%C2%AB%D4%B1%D5%B6%D5%B8%D6%82%D5%B7%C2%BB.mp4   ԹԵՄԱ 3 Թումանյանի քառյակները:https://hy.wikisource.org/wiki. ,,Քառյակները իմ կյանքի կարևոր ,,շտրիխներն,, են: ,,Քառյակը գոհար է,, : Հովհ.Թումանյան .Ինչ  է քառյակը.գաղափար քառյակի՝ որպես գրական ժանրի մասին .Մինչև Թումանյանը և նրանից հետո ովքեր են անդրադարձել քառյակի ժանրին .Քառյակների մոտիվները և թեմատիկան՝ բնության, խոհախրատական, փիլիսոփայական, անձնական վիճակի ու ապրումների, կորուստների, վերելքների և վայրէջքների, մարդու ագահության և անկշտության, աշխարհավեր պատերազմների մասին:

  • Քիմիական տարրերի պարբերական համակարգը: Ատոմի կառուցվածքը

     <<Ատումի կառուցվածքը>>Քիմ. տարրերի պարբերական օրենքը (Քիմիա 7, էջ 84, դաս 3.1)Քիմ. տարրերի պարբերական համակարգըԱտոմի կառուցվածքը: Էլեկտրոն և միջուկԱտոմի միջուկի կառուցվածքը: ԻզոտոպներԱտոմի էլեկտրոնային թաղանթի կառուցվածքը 

  • ՄԱՅՐԵՆԻ 4_ՐԴ ԴԱՍԱՐԱՆ

  • Focus 4 B2

    Course book- Focus 4Course designer - Ruzanna AsatryanWho is the course designed for? - This course is meant for 9th grade students of "Vardanank" private school. Course description- Focus 4 is a rich, varied, carefully levelled course for upper secondary students. Specially designed to motivate older teens, it helps them to track their level and achieve the needed results.   @@PLUGINFILE@@/Voice%20005%20%282%29.m4a 

  • Տատանումնե և ալիքներ

    Նյութը  յուրացնելով դուք պետք  է պատասխանեք այս հարցերին:Ինչ է ալնիքըԻնչու ծովը և օվկիանոսները չեն տեղափոխվումՈրոնք են լայնական և երկայնական ալիքներըԱլիքի ֆիզիկական բնութագիր` ալիքի արագություն,երկարությունՍեյսմական ալիքներ`երկրաշարժեր,ցնցումներ: