ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Ս. Ներսէս Շնորհալի» գրադարանի նախաձեռնութեամբ՝ Յովհաննէս Թումանեանի ծննդեան 150-ամեակին նւիրւած մրցոյթ-փառատօն

Դեկտեմբերի 24, 2019
Մշակութային լուրեր Սփյուռքի լրատու

Սպահանի հայոց թեմի Թեմական խորհրդի հովանաւորութեամբ եւ Ս. Ամենափրկիչ վանքի «Ս. Ներսէս Շնորհալի» գրադարանի նախաձեռնութեամբ, Յովհաննէս Թումանեանի ծննդեան 150-ամեակի առիթով տեղի ունեցաւ մրցոյթ-փառատօն, որտեղ հեքիաթասաց մասնակիցները ելոյթ ունենցան Թումանեանի ցանկացած ստեղծագործութեամբ:

Սոյն միջոցառման կազմակերպման նպատակն էր՝ վերակենդանացնել  հեքիաթասացութեան արւեստը՝ որպէս բանահիւսական նիւթի մատուցման  կարեւորագոյն միջոց եւ զարգացնել բանաւոր խօսքի մշակոյթը:

Մրցոյթ-փառատօի առաջին փուլին մասնակցելու համար հեքիաթասացները պատրաստեցին իրենց ելոյթից տեսանիւթ, որոնք տեղադրւեցին «Ս. Ներսէս Շնորհալի» գրադարանի ինստագրամեան եւ ֆէյսբուքեան էջերում: Այս փուլի առաւելագոյն նիշը 10-ն էր, որից 7-ը տրւում էր իրաւարար կազմի միջոցով, իսկ 3-ը՝ սոցցանցերում հաւաքած լայքերի համեմատութեամբ: Որպէս իրաւարար կազմ անդամներ կազմակերպիչների հետ համագործակցեցին Երեւանի Խաչատուր Աբովեանի անւան պետական մանկավարժական համալսարանի մայրենի լեզւի եւ դասաւանդման մեթոդիկայի դասախօս, մանկավարժական գիտութիւնների թեկնածու, դոցենտ Աստղիկ Բալայեանը, Յովհաննէս Թումանեանի անւան թանգարանի տնօրէն, գրականագէտ Անի Եղիազարեանը եւ Խնկօ Ապէր անւան ազգային մանկական գրադարանի գիտական քարտուղար, մասնագէտ գրադարանավար Մադլէն Յովսէփեանը:

Առաջին փուլին մասնակցել էին թւով 9 հեքիաթասացներ, 5-ից մինչեւ 15 տարեկան՝ Արփինէ Մովսիսեանը, Արթուր Քամարզարեանը, Անայիս Բաբայեանը, Տեսիլ Գալստանեանը, Անի Քրիստին Աղաբաբայեանը, Անիա Յովսէփեանը, Քաջայր Գալստանեանը, Մենուա Մարկոսեանն ու Արենի Աղաբաբայեանը:

Արդիւնքում Արփինէ Մովսիսեանը, Արթուր Քամարզարեանը, Անայիս Բաբայեանը, Մենուա Մարկոսեանը եւ Քաջայր Գալստանեանը յաջողեցին թեւակոխել եզրափակիչ փուլ, իսկ մինչեւ եզրափակչի իրականացումը, պատասխանատուները հանդիպում ունեցան մասնակիցների հետ եւ լսելով նրանց տեսակէտներն ու առաջարկները, նրանց փոխանցեցին իրաւարար կազմի խորհուրդները: Հանդիպման աւարտին հինգ յաղթողներին փոխանցւեցին եզրափակիչ փուլի կանոնները:

Մրցոյթ-փառատօնի եզրափկիչ փուլը տեղի ունեցաւ հինգշաբթի՝ 2019 թւականի դեկտեմբերի 12-ի երեկոյեան, «Ս. Ներսէս Շնորհալի» գրադարանում: Այս փուլի համար  դարձեալ մասնակիցներն առիթ ունեցան ներկայացնելու Թումանեանի ցանկացած ստեղծագործութիւն. երեկոյի ելոյթներն էին՝ Արթուր Քամարզարեան՝ «Սուտլիկ որսկանը», Անայիս Բաբայեան՝ «Անբան հուռին», Արփինէ Մովսիսեան՝ «Ախթամար», Քաջայր Գալստանեան՝ «Ծիտը» եւ Մենուա Մարկոսեան՝ «Անխելք մարդը»:

Եզրափակիչ փուլը հաղորդավարեց Կարին Տէր-Մարտիրոսեանը, իսկ Կոմիտաս վարդապետի ծննդեան 150-ամեակի առիթով իւրաքանչիւր հեքիաթից յետոյ Տեսիլ Գալստանեանը ֆլէյտաով կատարեց Կոմիտասի մանկական երգերի երաժշտութիւններից: Վերջում մասնակիցները հանդիսատեսի կողմից գնահատւեցին 1-ից մինչեւ 5 նիշերով  եւ յաղթող ճանաչւեց Արթուր Քամարզարեանը: Պարգեւատրւեցին եզրափակիչ փուլ թեւակոխաց բոլոր հինգ մասնակիցները եւ ի հարկէ յատուկ մրցանակ շնորհւեց յաղթողին:

Ծրագրին ներկայ էին՝ թեմի Կրթական խորհրդի ներկայացուցիչ Մինաս Թահմազեանը, մասնակիցների հարազատներն ու հեքիաթասէր փոքրիկներ ու մեծահասակներ:

Թղթակից (Նոր Ջուղա)

Նյութի աղբյուրը. Նոր Ջուղա

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…