2019թ. դեկտեմբերի 18֊ին Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի պատմության ուսուցչուհի Հ. Ղազարյանի նախաձեռնությամբ 9ա դասարանում անցկացվեց բաց դաս՝ նվիրված Երկրորդ աշխարհամարտի 80-ամյային և Հայրենական մեծ պատերազմի 75-ամյակին։
Դասը սկսվեց 1 րոպե լռությամբ՝ հարգանքի տուրք մատուցելով զոհվածների հիշատակին։ Ուսուցիչը իր ներածական խոսքում անդրադարձավ Երկրորդ աշխարհամարտի պատճառներին ու հետևանքներին, հայ ժողովրդի մասնակցությանն ու սխրանքներին։ Այնուհետև երեխաները բաժանվեցին երեք խմբերի, յուրաքանչյուր խումբ ներկայացրեց իրենց հանձնարարված թեման՝ համապատասխան տեսասահիկի և երաժշտության ուղեկցությամբ։ Աշակերտները գրատախտակի մոտ «հասկացությունների քարտեզ» մեթոդով և քարտեզի վրա պատերազմի մասնակից երկրները նշելով կազմակերպեցին քննարկում և վերլուծություն։ Դիտեցին նաև տեսաֆիլմ՝ նվիրված Հայրենական մեծ պատերազմում հայ ժողովրդի սխրանքների, հայ մարշալների ու հերոսների մասին։ Դասի վերջում կատարվեց անդրադարձ, ամփոփում և գնահատում։ Դասի ավարտից հետո Հ. Ղազարյանը 9ա դասարանի աշակերտների հետ այցելեցին Մասիս քաղաքի Երկրորդ աշխարհամարտում զոհվածներին նվիրված հուշարձանին և ծաղիկներ խոնարհեցին՝ հարգելով նրանց հիշատակը։ Նրանք արտասանեցին նաև Ավ. Իսահակյանի «Ռազմակոչ» բանաստեղծությունը։ Բաց դասի նպատակը՝ երեխաների մեջ սերմանել հայրենիքի համար կռված մարտիկների նկատմամբ երախտագիտություն ու հարգանքի սերմանում։ Խիզախության, արիության ու հայրենասիրության վառ օրինակ, որ փոխանցել են մեզ մեր պապերը։
Օրը լի էր հպարտությամբ և հայրենասիրությամբ։
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը: Ձևավորել վերլուծելու և գնահատելու հմտություններ: Ձևավորել հետազոտական աշխատանք կատարելու
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: