ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Մասնակցային դպրոց» ծրագրի մասնակիցները այցելել են ԳԴՀ Սաքսոնիա-Անհալթ երկրամաս

Դեկտեմբերի 18, 2019
Պաշտոնական

«Բազմակարծիք կրթական համակարգի ձևավորում» ծրագրի շրջանակում մասնակցային մշակույթի դասավանդման մասին գիտելիքի և փորձի փոխանակման նպատակով հայկական հանրակրթական դպրոցների 11 տնօրեն, 8 ուսուցիչ և 6 հայ փորձագետ դեկտեմբերի 8-ից 13-ը այցելել են ԳԴՀ Սաքսոնիա-Անհալթ երկրամաս։

Հայ մասնագետները Գերմանիա են մեկնել ԳԴՀ Սաքսոնիա-Անհալթի կրթության նախարար Թուլների հրավերով։ Ուսումնական այցի ընթացքում հայ պատվիրակները դասալսումներ են կատարել երեք հանրակրթական դպրոցում, ծանոթացել «LISA» ուսուցիչների վերապատրաստման և որակի ապահովման ինստիտուտի աշխատանքին, ինչպես նաև Գերմանիայի հանրակրթական համակարգին, մասնակցել են «Կենտրոնացված քննություններ և դպրոցների որակի ապահովում» համագերմանական կոնգրեսին, այցելել Ֆրանկեի հիմնադրամ և այլ մշակութային հաստատություններ։

Այս փուլը հաջորդել է Երևանում և Վանաձորում կայացած աշխատաժողովներին, որոնց միջև ընկած ժամանակահատվածում մասնակիցները փորձարկել են կոմպետենցիաների ձևավորմանն ուղղված դասի տարրերը, մեթոդները, առաջադրական բայերի և նկարագրիչների կիրառումը։ Տնօրեններն իրենց հերթին ուրվագծել են կոմպետենցիոն դասավանդման խրախուսման եղանակները, առկա խոչընդոտներն ու մասնակցային խորհուրդների աշխատանքի և առանցքային կոմպետենցիաների ձևավորման միջև կապ ստեղծելու հնարավորությունները։

Սաքսոնիա-Անհալթ երկրամասի կրթության նախարար Մարկո Թուլները բարձր է գնահատել հայ և գերմանացի փորձագետների համագործակցությունը և նշել, որ Սաքսոնիա-Անհալթն այսուհետ ևս պատրաստ է կիսվել կրթական բարեփոխումների փորձով հայ գործընկերների հետ։ Գարնանը սպասվում է Սաքսոնիա-Անհալթ երկրամասի կրթության նախարար Մարկո Թուլների այցը Հայաստան։

Տեղեկացնենք նաև, որ ծրագրային գործընկերները մտադիր են շարունակական դարձնել «Մասնակցային դպրոց» նախաձեռնությունը, ինչը թույլ կտա ՀՀ կրթական չափորոշիչների վերանայման փուլում դպրոցներում գործնականում փորձարկել կոմպետենցիաների ձևավորմանն ուղղված ուսուցումը և կատարել փորձի փոխանակում հայաստանյան մյուս դպրոցների հետ։

«Բազմակարծիք կրթական համակարգի ձևավորում» ծրագրի գործընկերներն են ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը և ԳԴՀ Սաքսոնիա-Անհալթ երկրամասի կրթության նախարարությունը, ինչպես նաև «Դասավանդի՛ր, Հայաստան» հիմնադրամն ու Կրթական քաղաքացիական նախաձեռնությունը։ Նախագիծն իրականացվում է ԳԴՀ ԱԳՆ Արևելյան գործընկերության ծրագրի միջոցներով և Սաքսոնիա-Անհալթի Դրոյսիգի դպրոցի հիմնադրամի հետ։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…