ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Աշխարհի հայտնի տեսարժան վայրեր, որոնք կարելի է այցելել տանից

Դեկտեմբերի 13, 2019
ՏՀՏ նորություններ Մշակութային լուրեր

Մեր տեխնոլոգիական դարաշրջանում կարելի է այցելել ցանկացած ցուցահանդես՝ առանց տանից դուրս գալու: Օրինակ՝ Նյու Յորքի թանգարան այցելել, այնուհետև լինել Մադրիդում: Կամ կազմակերպել առցանց շրջագայություն աշխարհի բոլոր պատմական վայրերում, այդ թվում՝ թանգարաններ, հայտնի ամրոցներ, ճարտարապետական հուշարձաններ և կրոնական վայրեր:

AdMe.ru - ն հրավիրում է վիրտուալ զբոսանքների․

Պետական ​​Տրետյակովյան պատկերասրահ (Մոսկվա) - այստեղ հավաքված են ռուս նկարիչների նշանավոր գործերը:

Բնության պատմության ազգային թանգարանը (Վաշինգտոն) - աշխարհի ամենաշատ այցելվող թանգարաններից մեկն է:

Մադամ Տյուսոյի թանգարան (Լոնդոն) - այստեղ կարող եք մոտիկից դիտել հայտնի մարդկանց մոմե կրկնօրինակներին:

Էրմիտաժ (Սանկտ Պետերբուրգ) - համարվում է Ռուսաստանի ամենամեծ և ամենահայտնի թանգարաններից մեկը:

Ուիթնիի ամերիկյան արվեստի թանգարան (Նյու Յորք) - կարելի է տեսնել ժամանակակից արվեստի (և ոչ միայն) ստեղծագործությունների առավել ընդարձակ հավաքածուներից մեկը:

Արվեստի պատմության թանգարան (Վիեննա) - կարելի է ծանոթանալ Ռաֆայելի, Բրյուգելի, ​​Ռուբենսի և այլ հայտնի նկարիչների աշխատանքներին:

Նոր Զելանդիայի ազգային թանգարան (Ուելինգթոն) - թանգարանի հիմնական ուղղվածությունը բնական պատմությունն է:

Սպիտակ տուն (Վաշինգտոն) - առցանց շրջագայություն Ամերիկայի ամենահայտնի շենքում:

Վան Գոգի թանգարան (Ամստերդամ) - ցուցադրված են մեծ նկարչի աշխատանքները:

Կորեայի ազգային թանգարանը (Սեուլ) - Կորեայի Հանրապետության ամենակարևոր թանգարանն է, որտեղ կարելի է իմանալ ամեն ինչ երկրի մշակույթի մասին:

Չիկագոյի արվեստի ինստիտուտ (Չիկագո) - միաժամանակ կարելի է այցելել արվեստի թանգարան և բարձրագույն ուսումնական հաստատություն:

Կանանց արվեստի ազգային թանգարան (Վաշինգտոն)աշխարհում եզակի թանգարան է, որը հավաքում է միայն արվեստի կանանց գործեր:

Ն.Վ.Գոգոլի տունը (Մոսկվա) - մեծ գրողի հուշահամալիր-թանգարան և գիտական ​​գրադարան:

Կոբե Յուկարիի արվեստի թանգարան (Կոբե) - այստեղ կարելի է ավելին իմանալ Ճապոնիայի արվեստի մասին:

Ջութակի թանգարան (Կրեմոնա) - իտալական թանգարան՝ նվիրված այս երաժշտական ​​գործիքին:

Գոնսալես Մարտիի անվան ազգային կերամիկայի թանգարան (Վալենսիա) - այն հնարավորություն է տալիս ուսումնասիրել արվեստի կերամիկական ստեղծագործությունների ամբողջ պատմությունը վաղ ժամանակներից մինչև մեր օրերը:

Սուրբ Պետրոս և Պողոս եկեղեցի (Վիլնյուս) - կարելի է վիրտուալ շրջայց կատարել և ծանոթանալ 17-րդ դարի ճարտարապետական ​​հուշարձանին:

Կապիտոլիական թանգարան (Հռոմ) - աշխարհի ամենահին թանգարանը:

Վերսալյան պալատ (Վերսալ) - ֆրանսիական ճարտարապետության հայտնի հուշարձան:

Բելվեդերե պատկերասրահ (Վիեննա) - թանգարան, որը հայտնի է Գուստավ Կլիմտի «Ոսկե Ադել» կտավի շուրջ ստեղծված սկանդալով:

Լուվր (Փարիզ)առցանց կարելի է թափառել պալատի որոշ պատկերասրահներում:

Դալիի թատրոն-թանգարան (Ֆիգերաս) - հնարավոր է ծանոթանալ հայտնի նկարչի բոլոր աշխատանքներին:

Արվեստի ազգային պատկերասրահ (Վաշինգտոն) - համաշխարհային արվեստի լավագույն հավաքածուներից մեկը:

Հին ազգային պատկերասրահ (Բեռլին) - կարելի է ծանոթանալ XIX դարի արվեստին Պրուսիայի մշակութային ժառանգության հիմնադրամի հավաքածուից:

Ուֆիզիի պատկերասրահ (Ֆլորենցիա) - Իտալիայի ամենահայտնի թանգարանն է, որտեղ պահվում է Բոտիչելիի «Վեներայի ծնունդը» կտավը:

Մետրոպոլիտենի արվեստի թանգարան (Նյու Յորք) - Վիրտուալ շրջայցեր՝ Վան Գոգի, Ջեքսոն Պոլոկի և Օոտո դի Բոնդոնի տպավորիչ գործերով:

Սիքստինյան կապելա (Վատիկան) - հայտնի է Միքելանջելոյի, Բոտիչելիի, Պերուգինոյի որմնանկարներով, առցանց տարածքում կարելի է մանրամասն դիտել դրանք:

Պրամբանանի տաճար (Ջավա կղզի) - վաղ միջնադարյան հինդու տաճարների համալիր, որը կառուցվել է X դարի սկզբին, ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի կողմից ճանաչվել է որպես համաշխարհային ժառանգության տարածք:

Սողոմոն Գուգենհայմի թանգարան (Նյու Յորք) - այստեղ կարելի է ծանոթանալ Պաբլո Պիկասոյի, Ֆրանց Մարկսի, Փիթ Մոնդրիանի և այլ հայտնի նկարիչների գործերին:

Սթոունհենջ (Ուիլթշիր) - թերևս Միացյալ Թագավորության ամենաճանաչված հուշարձանն է:

Կինոյի կոնցեռն «Մոսֆիլմ» (Մոսկվա) - կարելի է դիտել նախընտրած ֆիլմերի ստեղծման համար օգտագործված հավաքածուները:

Նոր Հարավային Ուելսի արվեստի պատկերասրահ (Սիդնեյ) - Ավստրալիայի ամենամեծ թանգարանն է:

Ֆրիկի հավաքածու (Նյու Յորք) - սա արևմտաեվրոպական նկարչության մասնավոր հավաքածու է։

Մաուրցիուսհեյսի արվեստի թագավորական պատկերասրահ (Հաագա) - արվեստի պատկերասրահն է, որտեղ կարելի է տեսնել հոլանդական Ոսկե դարաշրջանի նկարիչների կտավները:

Ակրոպոլիսի թանգարան (Աթենք) - հնարավոր է վիրտուալ շրջայց կատարել ճարտարապետական ​​արվեստի այս հուշարձանի տարածքում:

Athenaeum (Հելսինկի) - Ֆինլանդիայի ազգային պատկերասրահ:

ԱՄՆ-ի Ազգային օդուժի թանգարան (Դեյթոն) - թանգարանի վիրտուալ շրջայցերի ընթացքում կարելի է տեսնել ցանկացած զենք և տեխնիկա:

Բրիտանական թանգարան (Լոնդոն) - մոտ 8 միլիոն ցուցանմուշ է պահվում այս թանգարանում:

Միխայիլ Բուլգակովի թանգարան (Մոսկվա) - այստեղ ոչ միայն կարելի է «Վարպետը և Մարգարիտան» վեպը դիտել, այլև կարելի է լինել գրողի աշխատասենյակում:

Նյութի աղբյուրը. adme.ru

  • Ինտերակտիվ գրատախտակների կիրառումը դասապրոցեսում

    Հեռավար  դասընթացներ   իրականացնելիս  հաճախ անհրաժեշտ է լինում  առցանց գրատախտակներ կիրառել: Ներկառուցված գրատախտակներն առանձնանում են իրենց հատկություններով ու հնարավորություններով: Գիտական հետազոտությունը ցույց է տվել սովորողի հետաքրքրության և իրական ուսուցման միջև եղած կապը․  դա  ուշադրության   կենտրոնացումն  է,  անակնկալ   զգացումը ։  Դրանք բոլորը սովորողի սովորելու նկատմամբ հետաքրքրության  կարևոր ցուցանիշներ են: Երբ մանկական հետաքրքրասիրությունը մեծանում է, նրանք ցանկանում են իմանալ առավել շատ տեղեկություններ, որպեսզի պատասխանեն իրենց ինչուներին: Ապացուցված է, որ տեխնոլոգիան նպաստում է երեխաների հետաքրքրությունները բավարարելուն։  Համացանցում կան բազմաթիվ բազմաֆունկցիոնալ առցանց գրատախտակներ, որոնք  նախատեսված են   պատկերները արագ փոխանակելու համար։

  • ՏԵՔՍՏԱՅԻՆ ԽՄԲԱԳՐԻՉՆԵՐ

    Թեմայի շրջանակում պետք է ներկայացնենք թե ի՞նչ է տեքստային խմբագրիչը,ի՞նչ հնարավորություններ ունի,ինֆորմացիայի մշակման ի՞նչ գործառույթներ կարող ենք կիրառել,բացի տեքստ ներմուծելը, էլ ի՞նչ միջոցներ  կարող ենք օգտագործել,տեքստի մշակման ի՞նչ ձևաչափեր կարող ենք ներմուծել և այլն

  • ՏՀՏ գործիքներ

  • ՀԱՅՈՑ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆ VI_ՐԴ ԴԱՍԱՐԱՆ

    ՀԱՅՈՑ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆ VI_ՐԴ ԴԱՍԱՐԱՆ /68 ԺԱՄ/Դասընթացը կազմեց Աբովյան քաղաքի թիվ 2 հիմնական դպրոցի՝պատմության և հասարակագիտության ուսուցիչ՝ Լիլիթ Մայիլյանը                                                                                                                     Դասընթացի ընդհանուր նկարագիրը                                                                     Հայոց պատմության հանրակրթական առարկայի գլխավոր նպատակը պատմական գիտելիքներով զինված, ազգային ինքնագիտակցությամբ օժտված, ազգային և համամարդկային արժեքներով առաջնորդվող, ազգային նկարագիր ունեցող հայ մարդու և քաղաքացու ձևավորումն է: Այս առաջնահերթ նպատակից բխում են հետևյալ հիմնական խնդիրները. - սովորողին հաղորդակից դարձնել նախորդ սերունդների ստեղծած հոգևոր-մշակութային արժեքներին, - ցույց տալ Հայաստանի և հայ ժողովրդի պատմամշակութային ժառանգության տեղը և դերը համաշխարհային քաղաքակրթության մեջ, - ծանոթանալ և իմանալ սեփական ակունքները, ժողովրդի պատմական ընթացքը ժամանակի հոլովույթում, - օգնել հասկանալու պատմական իրադարձությունները, երևույթները և դասեր քաղել պատմությունից, - ցույց տալ սերունդների կապը պատմության մեջ, ինչը կնպաստի պատմական ժառանգականության ընկալմանը և պատմական փորձի յուրացմանը ու հաջորդ սերունդներին դրանց փոխանցմանը, - ամբողջացնել և համակարգել հայագիտական առարկաներից սովորողների ստացած գիտելիքները:

  • Ես և շրջակա աշխարհը 4-րդ դասարան

     Ես  և շրջակա աշխարհը առարկան  պարտադիր է 2-4-րդ դասարաններում սովորողների համար։ Քանի որ 7-10 տարեկան հասակը լավագույն տարիքն է համագործակցության, փոխըմբռնման, մարդու իրավունքների հիմնախնդիրները հասկանալու համար։ Դա մարդու կյանքում սոցիալական ինքնագիտակցության աճի ժամանակաշրջանն է, և անհրաժեշտ է ,որ հենց այս տարիքում ուսումնական գործընթացում քննարկման հիմնական թեմա  է դառնում յուրաքանչյուրի նկատմամբ արդարացի վերաբերմունքի, սեփական արժանապատվության զգացումի, հանդուրժողականության, շրջապատի մարդկանց նկատմամբ բարյացակամության ձևավորմանն ուղղված հարցերը։ Երեխայի համար շատ կարևոր է հենց այս տարիքում ընդունված լինել կոլեկտիվի կողմից,լինել նրա լիիրավ անդամը։ Հանրակրթության նպատակների և կրթական բարեփոխումների խնդիրների տեսանկյունից կարևոր է առարկայի բովանդակության մեջ այնպիսի թեմաների ներառումը,որոնք կապահովեն երեխայի ՝ որպես աճող անհատականության սոցիալականացմանը,ինչպես նաև աշխարհաճանաչման և մարդկային հասարակության նկատմամբ սեփական դիրքորոշումը և հարաբերությունները ճշտելու, դրա միջոցով դեպի իրավական պետություն տանող ճանապարհի առաջին քայլերը անելու,իր երկրի արժանավոր քաղաքացի դառնալու համար անհրաժեշտ պայմանների ստեղծումը։4-րդ դասարանում ԲՆՈՒԹՅՈՒՆ, մԱՐՄԻՆՆԵՐ, նՅՈՒԹԵՐ, ՄԱՍՆԻԿՆԵՐ, մԵՐ ՀԱՅՐԵՆԻՔԸ, ՃԱՆԱՊԱՐՀՈՐԴՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ և ԱՇԽԱՐՀԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՅՏՆԱԳՈՐԾՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ, ԵՍ և ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆԸ թեմաների ուսուցման միջոցով անհրաժեշտ է սովորողներին ծանոթացնել Երկիր մոլորակի բազմազանությանը, հասարակական կյանքին, տարրական պատկերացում տալ ժողովրդավար հասարակության, իրավունքների և պարտականությունների,իրավունքների շուրջ ծագած հակամարտությունների, ինչպես նաև արդյունաբերության, տարբեր մասնագիտությունների, մշակույթի և կրթության մասին՝ ցույց տալով բնության և հասարակության կապը, նպաստել երեխաների արժեքային համակարգի ձևավորմանն ու սոցիալական հմտությունների զարգացմանը։4-րդ դասարան շաբաթական 2 ժամ,տարեկան ՝68 ժամ

  • ԻՆՖՈՐՄԱՏԻԿԱ VIII ԴԱՍ.

  • Reading rules of sound C

     Սովորել կարդալ անգլերենի C c տառը։Անգլերենում   C տառը կարդացվում է [s]  e, i, y տառերից  հետո,մնացած դեպքերում [k]

  • ԻՆՖՈՐՄԱՏԻԿԱ VII ԴԱՍԱՐԱՆ

  • Բնական թվեր և զրո

    այս դասընթացում դուք կիմանաք,թե ինչ է թվանշանը, քանի թվանշան է գործածվում թվերի գրառման համար,ինչպես և որտեղ են ստեղծվել թվանշանները,այժմ գործող թվանշաններից բացի ՝ ուրիշ ինչ թվանշաններ գոյություն ունեն:

  • Բնական թվեր և զրո

    Այս դասընթացում դուք կիմանաք , թե ինչ է թվանշանը, քանի թվանշան է գործածվում թվերի գրառման համար, որտեղ են ստեղծվել թվանշանները,այժմ գործածվող թվանշաններից բացի ուրիշ ինչ թվանշաններ կան: