Աղվերանում տեղի է ունեցել «Ձեռնարկատիրական կրթության քաղաքականության երկխոսություն» թեմայով երկօրյա աշխատաժողով, որտեղ քննարկվել են ձեռնարկատիրական կրթության զարգացմանը, մասնավորապես բուհերում դիզայն մտածելակերպի ներդրման արդյունավետությանը նվիրված խնդիրներ:
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Լուսինե Առաքելյանը քննարկման ընթացքում ներկայացրել է կրթական ծրագրերում ձեռնարկատիրական և ֆինանսական կրթության ներդրման ուղղությամբ նախարարության կատարած աշխատանքները: Նախարարի տեղակալի տեղեկացմամբ` հանրակրթական ծրագրերում ներառված են ֆինանսական և ձեռնարկատիրական կրթության թեմաներ, որոնք ինտեգրված են տարբեր առարկաների ծրագրերում և դասավանդվում են դպրոցներում: ԿԳՄՍ նախարարությունը ֆինանսական կրթության ծրագրի ներդրման նպատակով համագործակցում է ՀՀ կենտրոնական բանկի հետ, մասնավորապես, դասավանդող ուսուցիչների համար իրականացվել են համատեղ վերապատրաստման դասընթացներ: Նախարարի տեղակալ Լ. Առաքելյանը նշել է, որ ֆինանսական կրթություն է իրականացվում մոտ 750 հանրակրթական դպրոցներում, և արդեն վերապատրաստվել է մոտ 4000 ուսուցիչ:
«Ֆինանսական կրթության դասավանդումը սկսվել է Երևանից, սակայն այժմ ծրագիրն իրականացվում է նաև բազմաթիվ մարզային դպրոցներում: Ձեռնարկատիրական կրթության դասավանդումն իրականացվում է ՀՀ բոլոր հանրակրթական դպրոցներում` երկրորդ դասարանից սկսած` «Ես և շրջակա աշխարհը», «Մաթեմատիկա», «Հանրահաշիվ», «Հասարակագիտություն», «Տեխնոլոգիա» առարկաների շրջանակում: Նշված առարկաների կրթական ծրագրերում ներառված են ձեռնարկատիրական գործունեությանն առնչվող թեմաներ և այս ծրագրի շրջանակում մինչ այժմ վերապատրաստվել է 8000-ից ավել ուսուցիչ»,- նշել է Լ. Առաքելյանը` հավելելով, որ կատարվածին զուգահեռ մշակվում են նաև նոր ծրագրեր` ձեռնարկատիրական և ֆինանսական կրթության զարգացման նպատակով: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության 2020 թվականի պետական բյուջեի հատկացումներում, ինչպես իր խոսքում նշել է նախարարի տեղակալը, մոտ 134 մլն դրամ գումար է նախատեսվել ֆինանսական և ձեռնարկատիրական կրթության թեմաներով՝ հեռուստաֆիլմերի և հաղորդումների պատրաստման համար: Դրանք իրականացվելու են մրցութային եղանակով:
«Ձեռնարկատիրական կրթության քաղաքականության երկխոսություն» աշխատաժողովը կազմակերպել է Հայաստանում Բրիտանական խորհրդի գրասենյակը` համագործակցելով Ամերիկյան համալսարանի հետ «Ստեղծարար միտք. պատրաստվի´ր նորարարության, Հայաստա´ն» ծրագրի շրջանակում: Ծրագրի ղեկավար Արման Առաքելյանի տեղեկացմամբ 18-35 տարեկան երիտասարդների համար 2019 թ. ընթացքում իրականացվում են մի շարք սեմինարներ` նպատակ ունենալով աջակցել ստեղծագործ ու նորարար երիտասարդներին ձեռնարկատիրական նախաձեռնություններում:
Նյութի աղբյուրը. Հայաստանի Հանրապետության վարչապետ․ Մամլո հաղորդագրություններ
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան