ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Առաջին անգամ հայ դպրոցականները կմասնակցեն Գիտության համաշխարհային փառատոնին

Դեկտեմբերի 2, 2019
Պաշտոնական

Այս ուսումնական տարվա ընթացքում առաջին անգամ ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության նախաձեռնությամբ Հայաստանի ավագ դպրոցների աշակերտները հնարավորություն կունենան իրենց նորարարական գաղափարները ներկայացնել 2020 թվականի մայիսին ԱՄՆ-ում կազմակերպվող Intel միջազգային գիտատեխնիկական փառատոնին, որի մրցանակային ֆոնդը կազմում է 5 մլն. ԱՄՆ դոլար:

Աշխարհի ավելի քան 75 երկրների շուրջ 1800 աշակերտների համախմբող այս փառատոնին մասնակցելու համար հայ պատանիները կներկայացնեն իրենց հետազոտական ծրագրերը, որոնք հանրապետական փուլում կանցնեն միջազգային չափանիշներին համապատասխան գնահատում: Արդյունքում՝ հաղթող նախագիծը կներկայացնի Հայաստանը Գիտության համաշխարհային փառատոնին։

Այդ նպատակով ԿԳՄՍ նախարարությունում տեղի է ունեցել 80 ավագ և հիմնական դպրոցների ուսուցիչների վերապատրաստում, որի ընթացքում վերջիններիս են ներկայացվել հաջողված ծրագիր մշակելու հմտությունները: Նախարարի խորհրդական Գոհար Մամիկոնյանը նշել է, որ փառատոնի նպատակն է՝  դպրոցահասակ երիտասարդների շրջանում գիտական հետազոտությունների նկատմամբ հետաքրքրության սերմանումը, խմբային աշխատանքի, նորարարական ծրագրերի իրականացման և դրանց ներկայացման հմտությունների զարգացումը: «Այս նախագիծը գիտությունը երիտասարդացնելու մեր առաջին նախաձեռնությունն է՝ գիտությունը բերել դպրոց և աշակերտին հնարավորություն տալ զարգացնել իր համապատասխան հմտությունները, վաղ տարիքից սովորել հետազոտել ու ստեղծել նորը: Փառատոնի անցկացմամբ ոչ միայն փորձելու ենք բարձրացնել մեր երեխաների հետաքրքրությունը գիտության նկատմամբ, այլ նաև վեր հանելու դպրոցներում մեր ունեցած ներուժը: Բացի դա, «Քո արվեստը դպրոցում» նախագծի նմանությամբ նախարարությունը նախաձեռնել է «Գիտությունը դպրոցում» ծրագիրը, որը կմեկնարկի 2020 թվականին: Ծրագրի շրջանակում գիտնականները կայցելեն դպրոց և կներկայացնեն իրենց փորձը: Նախատեսվում է, որ աշակերտները ևս հնարավորություն կունենան այցելել գիտահետազոտական ընկերություններ և տեսնել՝ ինչպես են աշխատում գիտնականները և հասկանալ՝ արդյոք իրենց ապագան տեսնում են գիտության ոլորտում»,-նշել է Գոհար Մամիկոնյանը՝ ընդգծելով, որ մեր աշակերտները մեծ հետաքրքրություն ունեն գիտության նկատմամբ, պարզապես նրանց համար բավարար հնարավորություններ չեն ստեղծվել:

Կազմակերպչական հարցերում նախարարությանն աջակցում է Ամերիկահայ ճարտարագետների և գիտնականների ընկերակցությունը, որի ներկայացուցիչները ուսուցիչներին են ներկայացրել հաջողված ծրագրի մշակման հմտությունները:

Անհատական կամ հետազոտական խմբերը (մինչև 3 աշակերտ), գիտական ղեկավարի և խորհրդատուի աջակցությամբ, իրենց կողմից առաջադրված գիտահետազոտական ծրագրերով կմրցեն 22 բնագավառում, որոնց շարքում են՝ մաթեմատիկան, ֆիզիկան, աստղագիտությունը, կենսաքիմիան, ռոբոտիկան, բնապահպանական ճարտարագիտությունը, կենսաբժշկական և առողջապահական գիտությունները, համակարգերի ծրագրավորումը, կենսաինֆորմատիկան այլն:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Շրջված դասարան

    Թեմայի հեղինակ՝ Էռնա

    Շրջված ուսուցման ընթացքում դասավանդումը խմբային ուսուցման դաշտից տեղափոխվում է դեպի անհատական ուսուցման դաշտ և արդյունքում փոխակերպվում է դինամիկ, ինտերակտիվ միջավայրի, որտեղ

  • CCleaner Pro Crack + Serial Key 2020 Full Version 

    Թեմայի հեղինակ՝ khalidumar

    CCleaner Crack (https://crackpro.org/ccleaner-pro-crack-key/%20%C2%A0) is a helpful utility for PCs with MS Windows. That clears out every one of those garbage that collects after some time like broken easy routes, impermanent…

  • LOOM ԳՈՐԾԻՔ

    Թեմայի հեղինակ՝ Գայանե Վելիջանյան

    Ինչպես կարելի է Loom ծրագրի միջոցով համակարգչի էկրանը նկարել (https://www.youtube.com/watch?v=F28K5Vs-PfM) Ինչպես կարելի է տեսանյութը կտրել (https://www.loom.com/share/e756a375feb74040b3b12df047f72403) Ինչպես կարելի է տեսանյութի

  • windows 8.1 activator

    Թեմայի հեղինակ՝ touseef1212

    windows 8.1 activator (https://serialkeypremium.com/windows-8-1-activator/%20%C2%A0%20%C2%A0) Windows 8.1 Activator free for You to actuate Windows 8.1 2020 Windows 8.1 Activator 2020 is the most recent release for windows Activation that causes you…

  • Ինչպես ստեղծել թեստեր Plickers հարթակում

    Թեմայի հեղինակ՝ Գայանե Վելիջանյան

    https://www.youtube.com/watch?v=xpGWWuUHipg (https://www.youtube.com/watch?v=xpGWWuUHipg) https://www.youtube.com/watch?v=fsccGkkShF0

  • Золушка

    Золушка – одна из самых известных и самых романтичных сказок в этом мире, рассказанная Шарлем Перро. Читать сказку Золушка онлайн – это погрузиться вместе со своим ребенком в мир волшебства и грез, о которых мечтает каждая девушка на этой планете. Чуть ли не каждое юное создание мечтает потеряться и быть найденной прекрасным принцем. Вот только такие подарки судьбы можно получить только за доброту и усердие, за хорошее отношение к людям и окружающему миру.   Цель, задачи Цель:воспитание эмоционально-ценностного отношения к искусству через освоение новых произведений и знаний о музыке Задачи: Образовательные: 1) В доступной для детей форме преподнести сведения о французском сказочнике Шарле Перро, о композиторе С. С. Прокофьеве, о жанре балета, об инструментах симфонического оркестра (скрипка, ударные, духовые); 2) на основе эмоционально-нравственного восприятия музыки С. Прокофьева и сказки Ш. Перро помочь детям почувствовать состояние восторга, любви, утраты надежд на счастье; 3)при организации звучания музыкального оркестра использовать проблемную ситуацию для выбора инструментов, подходящих по тембру в передаче образа (фрагмент «Полночь»), умение вслушиваться в музыку, продолжить рассказ о событиях в сказке. Развивающие: 1) развивать в детях умение выразительно рассказывать придуманную историю, сочетать свой рассказ с музыкой, умение проанализировать свой рисунок, умение слушать речь другого человека и задавать вопросы; 2) развивать умение сравнивать контрастные образы, выделять отличительные черты и средства выразительности (инструменты, тембры звучания), умение выразить чувства, заложенные в этих фрагментах; 3) развивать умение петь легким, активным звуком, четко произнося слова в быстром темпе, выражать в своем исполнении игривое, праздничное настроение, сочетать пение с элементами танцевальных движений. Воспитательные: 1) воспитывать уважение к своему труду и труду другого человека, умение видеть в работах красивое. Планируемые результаты урока: Личностные • сформирована коммуникативная компетентность в общении и  сотрудничестве со сверстниками •сформировано уважительного отношения к иному мнению, истории? Предметные • воспринимают музыку различных жанров, размышлять о музыкальных произведениях как способе выражения чувств имыслей человека, эмоционально, эстетически откликаться на искусство; •узнаютмузыку и называют имена выдающихся композиторов  разных стран мира; •используют музыкальные образы при создании  музыкально-пластических композиций, исполнении инструментальной  импровизации Метапредметные •Познавательные: умеют соотносить свои действия с планируемыми результатами, осуществляют контроль своей деятельности в процессе достижения результата •Регулятивные: принимают учебную задачу, понимают план действий, планируют свое действие в соответствии с поставленной задачей и условиями ее реализации, в том числе во внутреннем плане; адекватно воспринимают оценку учителя; •Коммуникативные: умеют организовывать  учебное сотрудничество и совместную деятельность с учителем и сверстниками;   учитывают разные мнения и стремиться к координации различных позиций в сотрудничестве; • формулируют собственное мнение и позицию;

  • ներքին էներգիա

    Ջերմաքանակը ներքին էներգիայի փոփոխությունն է ջերմահաղորդման պրոցեսում :Այսինքն, էներգիայի այն մասն է , որը ջերմահաղորդման պրոցեսում մի մարմինը տալիս է մյուսին: Օրինակ.- Գազօջախին դնենք 1լ և 2լ տարողությամբ անոթներ, ջրով լցված, և տաքացնենք մինչև 70 աստիճան ցելսիուս և անջատենք գազօջախը: Բացատրել երևույթը: Ինչից է կախված ջերմաքանակը:Ջերմաքանակը , որպես ներքին էներգիայի փոփոխության չափ, արտահայտվում է էներգիայի չափման միավորով. ջոուլով:1կՋ  1000Ջ1ՄՋ  1000000ՋՋերմաքանակը նշանակում ենք     տառով:

  • Անգլերեն լեզու (տնտեսագիտական հոսք)

  • ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱ

              Հարգելի՛  բարեկամ , այս  դասընթացը ստեղծված է քեզ համար: Այն նախատեսված է 3-րդ դսարանում սովորող բոլոր հրաշամանուկների համար: Այս դասընթացը կաղմված է առանձին  թեմաներից, իսկ յուրաքանչյուր թեմա  ներառում  է  մեկ բաժին իր  համապտասխան  դասանյութերով:   Այս դասընթացը կազմելիս հիմք է վերցված 3-րդ դասարանի դասագիրքը, որի հեղինակներն են՝  Ս. ՄԿՐՏՉՅԱՆԸ, Ս. ԻՍԿԱՆԴԱՐՅԱՆԸ, Ա. ԱԲՐԱՀԱՄՅԱՆԸ:         Ես բարձր եմ գնահատում Ձեր աշխատանքը, Ձեր կամքը և անչափ շատ սիրում Ձեզ:

  • Գրականություն 7-րդ դասարան

  • ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱ 2-ՐԴ ԴԱՍԱՐԱՆ (128 ԴԱՍԱԺԱՄ)

    Կրթական ընդհանուր խնդիրներ Ուսումնասիրել 20– ից մեծ երկնիշ և եռանիշ թվերը, դրանց համեմատումը, գումարման և հանման գործողությունները 1000– ի սահմաններում, գաղափար տալ բազմապատկման և բաժանման գործողությունների մասին, սովորեցնել միանիշ թվերի բազմապատկման աղյուսակը, շարունակել ծանոթացումը երկրաչափական մարմինների, պատկերների, մեծությունների, դրանց չափման միավորների հետ, ձևավորել հարց ձևակերպելու կարողություն:

  • ՀՆՉՅՈՒՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ։ ԲԱՌ։ ԲԱՌԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ

        Դասընթացը նախատեսված է տարրական դասարաններում սովորողների համար։ Ուսուցանվող նյութը ներկայացված է պարզ և մատչելի ձևով։

  • Հայոց պատմություն 8-րդ դասարան

    Սասունի ինքնապաշտպանություն (1915)Վանի ինքնապաշտպանությունըՇապին-Գարահիսարի հերոսամարտըՍուետիայի հայության գոյամարտըՈՒրֆա (Եդեսիա) քաղաքի հերոսամարտը

  • Գոյականական անդամի լրացումներ

    1:36 / 15:00Գոյականական անդամի լրացումներ: Որոշիչ:

  • Մեծ Հայքում Արտաշեսյան արքայատոհմի հաստատումը