ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Միջին մասնագիտական կրթության ոլորտի խնդիրները՝ Թուրինի գործընթացի իրազեկման հանդիպման օրակարգում

Նոյեմբերի 27, 2019
Միջազգային լուրեր Պաշտոնական

Այսօր տեղի է ունեցել Թուրինի 2018-2020թթ. գործընթացի իրազեկման հանդիպումը, որի ժամանակ ներկայացվել են մասնագիտական կրթության և ուսուցման ոլորտում ազգային զեկույցի հիմնական եզրակացություններն ու առաջարկությունները, ինչպես նաև Եվրոպական կրթական հիմնադրամի /ԵԿՀ/ գնահատումը:

Միջոցառմանը մասնակցել են Եվրոպական հանձնաժողովի հարևանության և ընդլայնման բանակցությունների գլխավոր տնօրինության հարևանության հարցերով տնօրեն Լոուրենս Մերեդիթը, ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արևիկ Անափիոսյանը, ԵԿՀ քաղաքականության բաժնի ղեկավար Խավիեր Մատեու դե Կորտադան, դոնոր կազմակերպությունների և Գործատուների միության ներկայացուցիչներ:

Արևիկ Անափիոսյանը նշել է, որ մասնագիտական կրթության և ուսուցման ոլորտում Հայաստանը և ԵՄ-ն վաղեմի գործընկերներ են՝ արձանագրելով բավականին մեծ ձեռքբերումներ: «2010 թվականին միանալով Թուրինի գործընթացին՝ մեր երկիրն արդեն 5-րդ անգամ զեկույց է ներկայացնում, թե ինչ մեծ ձեռքբերումներ ունենք, և որքան է զարգացել ՄԿՈւ ոլորտը: Վերլուծություն ներկայացնելու նպատակով նախարարի հրամանով ստեղծվել էր աշխատանքային խումբ, որում ներգրավված էին ինչպես գործընկեր նախարարությունների, այնպես էլ Գործատուների միության և դոնոր կազմակերպությունների ներկայացուցիչներ: Կարևոր է համապարփակ վերլուծության միջոցով հասկանալ, թե կրթության, զբաղվածության և ֆինանսական ոլորտներում իրականացվող քաղաքականությունը և դրանց փոխազդեցությունն ինչպես են նպաստում տնտեսության զարգացմանը»,-նշել է Արևիկ Անափիոսյանը՝ ընդգծելով, որ Թուրինյան գործընթացը ենթադրում է որոշակի մեթոդաբանություն, որի միջոցով ուսումնասիրվում է կրթական դաշտն ու առաջարկություններ են արվում, թե ինչ քայլեր ու միջոցառումներ են անհրաժեշտ՝ նպաստելու կրթության միջոցով աշխատաշուկայի բարելավմանը: «Մենք պետք է փորձենք ճիշտ փաթեթավորմամբ ներկայացնել միջին մասնագիտական կրթությունը և այն դարձնել առավել գրավիչ մեր հանրության համար, որովհետև երբ ուսումնասիրում ենք աշխատաշուկան, մասնավորապես, զբաղվածության ոլորտը, տեսնում ենք, որ հաճախ աշխատանքն այս կամ այն բնագավառում տրվում է բարձրագույն կրթություն ունեցող մարդկանց, այնինչ այն կարող էր իրականացնել նախնական և միջին մասնագիտական կրթույթուն ունեցող անձը: ՄԿՈՒ ապագան բացառապես պայմանավորված է նրանով, որ կարողանանք հնարավորինս հմտություններ հաղորդել ուսանողներին, ուստի  աշխատանքի վրա հիմնված կրթության մոդելը` դուալ կրթությունը, մեծ նշանակություն է ստանում»,-նշել է Արևիկ Անափիոսյանը՝ այս հարցում կարևորելով գործընկերների և, մասնավորապես, Եվրոպական կրթական հիմնադրամի աջակցությունը: «Մենք անում ենք հնարավորը՝ հավուր պատշաճի իրականացնելու Թուրինի գործընթացի շրջանակում մեր ստանձնած պարտավորությունները և որակապես զարգացնելու տնտեսության համար այդքան կարևոր ՄԿՈՒ ոլորտը»,-ընդգծել է նախարարի տեղակալը:

Միջոցառման մասնակիցներին ողջունել է նաև Եվրոպական հանձնաժողովի հարևանության և ընդլայնման բանակցությունների գլխավոր տնօրինության հարևանության հարցերով  տնօրեն Լոուրենս Մերեդիթը՝ կարևորելով Հայաստանում ներդրումներ իրականացնելու փաստը: «Մենք ունենք մեծ ծրագրեր՚ գյուղատնտեսության, կրթության և ուսուցման առաջընթացին օժանդակելու համար: Ըստ իս` այն մեծ ներդրում կլինի Հայաստանի ներուժի ու տնտեսական զարգացման հեռանկարի համար»,-նշել է նա՝ ընդգծելով, որ ԵՄ-ն Հայաստանի հետ համագործակցության մեծ հեռանկարներ  է տեսնում: Լոուրենս Մերեդիթն անդրադարձել է նաև տարածքային համաչափ զարգացմանը՝ մարզերի երիտասարդների համար համապատասխան միջավայր ստեղծելու և ներդրումներ անելու տեսանկյունից:

Ազգային զեկույցի շրջանակում ներկայացվել է տնտեսության և աշխատաշուկայի վիճակը, սոցիալական միջավայրը և ՄԿՈՒ անհատական պահանջարկը, ներքին արդյունավետությունը, կառավարումը և ֆինանսավորումը:

Նշենք, որ Թուրինի գործընթացը Եվրոպական կրթական հիմնադրամի գործընկեր երկրներում մարդկային կապիտալի զարգացման խնդիրների ու մասնագիտական կրթության և ուսուցման քաղաքականության վերլուծություն է: Այն ուսումնասիրում է ոլորտի զարգացումները և բարեփոխումների ընթացքը, ինչպես նաև վեր է հանում խնդիրները, որպեսզի դրանց լուծման քաղաքականություն առաջարկի: ԵԿՀ-ն օժանդակում է Եվրամիության ոչ անդամ, բայց գործընկեր երկրներում մասնագիտական կրթության և ուսուցման, ինչպես նաև զբաղվածության համակարգերի  բարեփոխումներին՝ աշխատելով դրանց կառավարությունների հետ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…