ԿԳՄՍՆ «Ընտանիք» ստեղծագործական կենտրոնը նոյեմբերի 8-ին հյուրընկալեց արդի գեղանկարիչ, դոցենտ Արմեն Լոռենց Հարությունյանին: «Իր ժամանակի գունեղ վկան» խորագրով միջոցառմանը գեղանկարչության խմբակի սաներն առանձնահատուկ կերպով էին պատրաստվել. դեռահասներն ուսումնասիրել էին գեղանկարչի ուրույն ձեռագիրը և ստեղծագործել Արմեն Լոռենցի նկարչական ոճին ու լոռվա հեքիաթային բնաշխարհին համահունչ:
Միջոցառման առաջին մասում սաները ներկայացրին Արմեն Հարությունյանի կյանքի ու ստեղծագործական գործունեության վերաբերյալ տեղեկություններ, որին զուգահեռ սահիկաշարով ցուցադրվեց նկարչի վրձնած կտավները՝ հարուստ, սիրաշաղախ, լուսավոր ու գունեղ:
Կենտրոնի երգարվեստի, պարարվեստի և դուդուկի խմբակները պատվավոր հյուրին ողջունեցին նաև գեղարվեստական ելույթներով:
Արվեստագետի հետ հանդիպմանը սաները երկար էին սպասել և պատրաստել էին հարցեր, որոնց մեծ սիրով պատասխանեց վարպետը: Պատանիներն հնարավորություն ունեցան մասնակցելու նկարչի կողմից վարպետության դասերի անցկացմանը: Պատանի նկարիչները ուշիմությամբ հետևեցին նրա վրձնին ու ներկապնակին, ականջալուր եղան խորհուրդներին:
Կենտրոնի տնօրեն Արթուր Մինասյանը երախտիքի խոսքեր ուղղեց արվեստագետին և հանձնեց շնորհակալագիր՝ կենտրոնի հետ համագործակցելու, մշակույթի բնագավառում սաներին ոգեշնչելու և վարպետության դասեր իրականացնելու համար:
«Ես անցել եմ բոլոր մարզերով և կարող եմ ասել, որ գեղագիտական դաստիարակության համակարգն այս կրթօջախում դրված է բարձր մակարդակի վրա: Փառք Աստծո, որ նման կրթօջախներ կան, որ պահում են մեր մշակույթը, արժեքները և ամենակարևորը՝ մեր ազգայինը: Շատ տպավորված եմ, զգացված նման ջերմ ընդունելության և պատվի համար»,- իր ելույթում նշեց Արմեն Լոռենցը:
Նման հանդիպումներն իսկապես ոգեշնչման աղբյուր են արվեստի աշխարհ մուտք գործող սաների համար:
Հ.Սարգսյան
ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական համակարգը վերջին…
Ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում` որպես ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաների ուսուցիչ: Բացի այդ, դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզու՝ <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական…
Հարգելի գործընկերներ, ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Ուզում եմ քննարկել հետևյալ…
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան