ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Ընտանիք» կենտրոն. «Իր ժամանակի գունեղ վկան» խորագրով միջոցառում և ցուցահանդես

Նոյեմբերի 25, 2019
Լուրեր կազմակերպություններից

ԿԳՄՍՆ «Ընտանիք» ստեղծագործական կենտրոնը նոյեմբերի 8-ին հյուրընկալեց արդի գեղանկարիչ, դոցենտ Արմեն Լոռենց Հարությունյանին: «Իր ժամանակի գունեղ վկան» խորագրով միջոցառմանը գեղանկարչության խմբակի սաներն առանձնահատուկ կերպով էին պատրաստվել. դեռահասներն ուսումնասիրել էին գեղանկարչի ուրույն ձեռագիրը և ստեղծագործել Արմեն Լոռենցի նկարչական ոճին ու լոռվա հեքիաթային բնաշխարհին համահունչ:

Միջոցառման առաջին մասում սաները ներկայացրին Արմեն Հարությունյանի կյանքի ու ստեղծագործական գործունեության վերաբերյալ տեղեկություններ, որին զուգահեռ սահիկաշարով ցուցադրվեց նկարչի վրձնած կտավները՝ հարուստ, սիրաշաղախ, լուսավոր ու գունեղ:

Կենտրոնի երգարվեստի, պարարվեստի և դուդուկի խմբակները պատվավոր հյուրին ողջունեցին նաև գեղարվեստական ելույթներով:

Արվեստագետի հետ հանդիպմանը սաները երկար էին սպասել և պատրաստել էին հարցեր, որոնց մեծ սիրով պատասխանեց վարպետը: Պատանիներն հնարավորություն ունեցան մասնակցելու նկարչի կողմից վարպետության դասերի անցկացմանը: Պատանի նկարիչները ուշիմությամբ հետևեցին նրա վրձնին ու ներկապնակին, ականջալուր եղան խորհուրդներին:

Կենտրոնի տնօրեն Արթուր Մինասյանը երախտիքի խոսքեր ուղղեց արվեստագետին և հանձնեց շնորհակալագիր՝ կենտրոնի հետ համագործակցելու, մշակույթի բնագավառում սաներին ոգեշնչելու և վարպետության դասեր իրականացնելու համար:

«Ես անցել եմ բոլոր մարզերով և կարող եմ ասել, որ գեղագիտական դաստիարակության համակարգն այս կրթօջախում դրված է բարձր մակարդակի վրա: Փառք Աստծո, որ նման կրթօջախներ կան, որ պահում են մեր մշակույթը, արժեքները և ամենակարևորը՝ մեր ազգայինը: Շատ տպավորված եմ, զգացված նման ջերմ ընդունելության և պատվի համար»,- իր ելույթում նշեց Արմեն Լոռենցը:

Նման հանդիպումներն իսկապես ոգեշնչման աղբյուր են արվեստի աշխարհ մուտք գործող սաների համար:

Հ.Սարգսյան

  • Մաթեմատիկա I դասարան / 120 ժամ/

    Դասագիրք-տետր  հանրակրթական  հիմնական դպրոցի առաջին դասարանի համար

  • ԲԱԶՄԱՆԿՅԱՆ ՄԱԿԵՐԵՍ՝ ՈՒՂՂԱՆԿՅԱՆ, ՔԱՌԱԿՈՒՍՈՒ, ԵՌԱՆԿՅԱՆ, ՇԵՂԱՆԿՅԱՆ ԵՎ ՍԵՂԱՆԻ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐ

    Բազմանկյան մակերեսը հարթության այն մասի մեծությունն է, որ գրավում է այդ բազմանկյունը: Բազմանկյունները լինում են ուռուցիկ և ոչ ուռուցիկ: Բերված օրինակներում առաջինը և երկրորդը ոչ ուռուցիկ են, մյուս երկուսը՝ ուռուցիկ: Մակերեսի չափման միավորները 1մմ² = 1մմ∙1մմ 1դմ² = 1դմ ∙ 1դմ = 10սմ ∙ 10սմ = 100սմ² 1մ² = 1մ ∙ 1մ = 100սմ ∙ 100սմ = 10000սմ² 1կմ² =1կմ ∙ 1կմ = 1000մ ∙ 1000մ = 1000000սմ² 1ար= 10մ ∙ 10մ = 100 մ² 1հա=10000 մ²=100 ար Մակերեսների հիմնական հատկություններըՀավասար բազմանկյունների մակերեսները հավասար են:Եթե բազմանկյունը կազմված  է մի քանի բազմանկյուններից, ապա նրա մակերեսը հավասար է այդ բազմանկյունների մակերեսների գումարին:                         S1= 4սմ ∙ 5սմ = 20սմ2                            S2 = 6սմ ∙ 2սմ = 12սմ2                                        S = S1+ S2                                                                  S = 12սմ2 + 20սմ2 = 32սմ2    Քառակուսու մակերեսըՔառակուսու մակերեսը հավասար է նրա կողմի քառակուսուն:   S=a2 Ուղղանկյան մակերեսըՈւղղանկյան մակերեսը հավասար է նրա կից կողմերի արտադրյալին:S=a∙b Զուգահեռագծի մակերեսըԹեորեմ – Զուգահեռագծի մակերեսը հավասար է նրա հիմքի և հիմքին տարված բարձրության արտադրյալին: S=a•h    Եռանկյան մակերեսըԹեորեմ- Եռանկյան մակերեսը հավասար է նրա հիմքի և բարձրության արտադրյալի կեսին: S= 1\ 2 AB ∙ CHՍեղանի մակերեսըԹեորեմ- Սեղանի մակերեսը հավասար է հիմքերի կիսագումարի և բարձրության արտադրյալին:S= 1/2 (AD + BC) ∙ BHԱմփոփումԼրացնել բաց թողնված բառերըՅուրաքանչյուր բազմանկյան մակերեսն արտահայտվում է ... թվով: Հավասար բազմանկյունների մակերեսները ... են: ... մակերեսը հավասար է նրա կողմի քառակուսուն: Զուգահեռագծի մակերեսը հավասար է նրա ... և ... արտադրյալին:ՈՒղղանկյուն եռանկյան մակերեսը հավասար է նրա   ...  արտադրյալի ... : Սեղանի մակերեսը հավասար է նրա ...  ... և բարձրության արտադրյալին: Լուծել խնդիր- 298 Գտնել քառակուսու  մակերեսը, եթե նրա կողմը հավասար է՝ 1,2սմ:Լուծում-  S=a2 S=a•a=1,2սմ•1,2սմ =1,44սմ2Պատ.՝ 1,44սմ2Այս խնդրի  (բ) , (գ) տնային:

  • Урок 10.1 стр. 236,237,238,239. Глава 10 Многогранники "Геометрические тела"

     Дорогие пятиклассники, изучаем тему "Геометрические тела".- Введение: вводим понятие геометрических тел.- Познакомимся с геометрическими телами, научимся распознавать на чертежах и рисунках эти фигуры, в окружающем мире — объекты, для которых эти фигуры являются моделями.- Научимся распознавать на моделях, чертежах, рисунках и в окружающем мире геометрические тела.- Различать многогранники и тела вращения.- Использовать геометрический язык для описания предметов окружающего мира.- Учимся использовать  полученную информацию для решения практических задач по данному учебному материалу.- Формируем знания, умения, навыки по теме "Геометрические тела".Используемый УМК (основной и дополнительный)Дорофеев Г.В. ,Шарыгин И.Ф. Математика: учебник для 5 класса общеобразовательных учреждений./Г.В. Дорофеев, И.Ф. Шарыгин, С.Б. Суворова, Е.А.Бунимович и др. -М.: Просвещение, 2011.Материально-техническое оснащение урока:  компьютер.Желаю вам дорогие ученики прятного и продуктивного обучения.Благодарю вас за усердную работу.

  • Seasons and months of the year.

  • Հայոց եկեղեցու պատմություն 7-րդ դասարան

  • ԱՆԳԼԵՐԵՆ VI ԴԱՍԱՐԱՆ

  • Անօրգանական քիմիա

    Դասընթացը նախատեսված է հիմնական դպրոցի 9-րդ դասարանի համար։ Այն ներառում է տեղեկություններ մետաղների հիմնական ֆիզիկական և քիմիական հատկությունների մասին։ Դասընթացի ընթացքում ներկայացվում է մետաղների ստացման հիմնական  եղանակները։ Ուսումնասիրվելու են  ալկալիական և հողալկալիական մետաղների խմբերը,  նաև ալյումին  և երկաթ մետաղների բնական միացությունները, ֆիզիկաքիմիական հատկությունները, ստացման եղանակներըն։ Դասընթացում գաղափար է տրվում կոշտ ջրի, կոշտության և դրա վերացման եղանակների մասին։

  • ԿԵՆՍԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ 8-րդ դասարան

  • ՀԱՅԿԱԿԱՆ ՀԱՐՑԸ ՓԱՐԻԶԻ ԽԱՂԱՂՈՒԹՅԱՆ ՎԵՀԱԺՈՂՈՎՈՒՄ: ՍԵՎՐԻ ՊԱՅՄԱՆԱԳԻՐ

  • Ինտերակտիվ գործիքների կիրառումը հեռավար ուսուցման ժամանակ

    Ողջունում եմ Ձեզ և ցանկանում եմ տեղեկացնել, որ «Հեռավար ուսուցման  գործիքներ» թեմայով դասընթացում կարող եք ծանոթանալ «Հեռավար ուսուցման հմտություններ» համակարգի հնարավորություններին, Դասընթացը նպատակ ունի  ներկայացնելու այնպիսի էլեկտրոնային հարթակներ և գործիքներ, որոնք կօգնեն ուսուցիչներին ինչպես հեռավար, այնպես էլ դաս-դասարանային  դասավանդման ընթացքում:Յուրաքանչյուր շաբաթ ձեզ համար հասանելի կլինի տվյալ շաբաթվա համար նախատեսված  նյութը: Յուրաքանչյուր շաբաթը կավարտենք գիտելիքների ստուգումով:  Հարգելի՛  մասնակիցներ, մուտք գործեք <<Ծանոթություն >> ֆորում , սեղմեք   <<Ավելացնել քննարկման թեմա>> կոճակը և ներկայացեք, պատմեք ձեր մասին, որպեսզի   ստեղծենք անմիջական և մտերմիկ մթնոլորտ արդյունավետ աշխատելու համար: