ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Օրակարգում՝ ՄԿՈՒ արդյունավետ ռազմավարության մշակումը

Նոյեմբերի 20, 2019
Պաշտոնական

Տեղի է ունեցել «Նախնական և միջին մասնագիտական կրթության և ուսուցման ռազմավարական նպատակների և համապատասխան ցուցանիշների համաձայնեցումը միջազգային մարդկային զարգացման քաղաքականության գործիքների հետ» փորձնական ծրագրի արդյունքների վերաբերյալ աշխատաժողով, որի նպատակն էր Հայաստանում ՄԿՈՒ արդյունավետ ռազմավարության մշակումը։ 

Միջոցառման մասնակիցներին ողջունել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արևիկ Անափիոսյանը՝ նշելով, որ ծրագիրը Հայաստանին հնարավորություն է տվել ՄԿՈՒ ռազմավարական պլանավորումն էլ ավելի համապարփակ իրականացնել. «Մենք փորձում ենք մեր ազգային առանձնահատկությունները համադրել միջազգային զարգացման միտումներին։ Հաճախ գործատուները դժգոհություն են հայտնում, որ շրջանավարտները չեն կարողանում իրենց հմտություններով և կարողություններով բավարարել իրենց պահանջները: Մենք կարևորում ենք մարզի զարգացման ուղիներն ու հնարավորությունները հաշվի առնելը և այնտեղ իրականացվող ուսուցումն ու մասնագիտությունները համահունչ դարձնելը գործատուների կողմից ներկայացվող առաջարկին»,-նշել է Ա. Անափիոսյանը՝ ընդգծելով, որ Աշխատանքի միջազգային կազմակերպության հետ արդյունավետ համագործակցությունն այսօր էլ շարունակվում է ՌԴ ֆինանսների նախարարության կողմից ֆինանսավորվող «Մեծ քսանյակի (G20) ուսուցման ռազմավարության կիրառումը. ԱՄԿ-ի և Ռուսաստանի Դաշնության գործընկերություն» ծրագրի շրջանակում: 

«Այս ծրագրի հիմնական նպատակն է հզորացնել պետական մարմինների և սոցիալական գործընկերների՝ ՄԿՈւ համակարգը վերլուծելու և բարեփոխելու կարողությունները՝ ազգային առաջնահերթությունները, նպատակները և պլանավորման գործընթացները համապատասխանեցնելով Աշխատանքի միջազգային կազմակերպության, ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի կոնվենցիաներին և առաջարկություններին, ՄԱԿ-ի 2030թ. Կայուն զարգացման նպատակների օրակարգին, Եվրոպական միության քաղաքականությանն ու G20 երկրների լավագույն փորձին»,-նշել է փոխնախարարը և տեղեկացրել, որ ԱՄԿ «Հմտությունների զարգացման ռազմավարական պլանավորման և համապատասխան ցուցանիշների ներդրման» փորձնական ծրագրի շրջանակում նախատեսվում է ՀՀ Լոռու մարզում իրականացնել աշխատաշուկայի հետազոտություն: 

«Նման հետազոտությունների առկայությունը շատ կարևոր է, որոնք հետագայում հնարավորություն կտան պետպատվերի տեղերի բաշխումն իրականացնել  բացառապես աշխատաշուկայի կանխատեսումների հիման վրա՝ խթանելով ՆՄՄԿՈՒ ուսումնական հաստատություններում ընդունելության պլանավորումը»,-ընդգծել է նախարարի տեղակալը:
Աշխատաժողովի ընթացքում քննարկվել են ՄԿՈւ ռազմավարական պլանավորման ժամանակակից ուղղությունները, ռազմավարական պլանը և առաջիկա 5 տարվա թիրախները: Ներկայացվել են 2018թ. շրջանավարտների կարծիքի ուսումնասիրության արդյունքները՝ ելակետային տվյալների ձևավորման նպատակով: Բացի այդ, անդրադարձ է եղել ՄԿՈւ ռազմավարական պլանի մշակման գործընթացում գործատուների և արհմիությունների մասնակցությանը, ներկայացվել է ՄԿՈւ ռազմավարական պլանավորման փորձը Ղրղզստանում և Տաջիկստանում: Քննարկվել են նաև աշխատաշուկայի համար աշխատուժի զարգացման համար առաջարկվող մոտեցումները: 

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…