ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Բաց դաս․ «Սևանա լճի աղտոտվածությունը»

Նոյեմբերի 13, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

«Սևանա լճի աղտոտվածությունը» թեմայով հիմնախնդրի նախագիծ՝ նվիրված երեխաների իրավունքների պաշտպանության կոնվենցիայի 30 ամյակին

Հոկտեմբերի 25-ին Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ բաց դաս՝ «Սևանա լճի աղտոտվածությունը» թեմայով հիմնախնդիր նախագիծ՝ նվիրված երեկաների իրավունքների պաշտպանության կոնվենցիայի 30 ամյակին:

Այն իրականացվուն է Աղետների ռիսկի նվազեցման ազգային պլատֆորմի կողմից՝ ՄԱԿ-ի մանկական հիմնադրամի ՅՈՒՆԻՍԵՖ, աջակցությամբ և ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության հետ համագործակցությամբ:

Ծրագրի նպատակն է աշակերտների ներգրավումը համայնքային, սոցիալական, բնապահպանական, երեխաների իրավունքներին առնչվող հիմնախնդիրների ուսումնառության գործնթացին:

Բաց դասը կազմակերպել էր Հասարակագիտություն առարկայի ուսուցչուհի Արմինե Խաչատրյանը 8-րդ Ա, Բ և 9-րդ Ա, Բ դասարանների աշակերտների մասնակցությամբ:

Աշակերտներն անցկացրել էին հետազոտական աշխատանքներ, կատարել հարցումներ համայնքի բնակիչների, համայնքի ղեկավարի, դպրոցի տնօրենի հետ: Կատարեցին նախագծային սպասելի շնորհանդես՝ ներկայացնելով էջերը․

  • Հիմնախնդրի ներկայացում
  • Այլընտրանքային ծրագրի մշակում
  • Խմբի մոտեցումը հիմնակնդրի վերաբերյալ
  • Լուծումների առաջարկ։

Դպրոցի տնօրեն Աիդա Մուրադյանը ողջունեց աշակերտների ակտիվությունը և կարևորեց բոլորի կողմից շրջակա միջավայրի, բուսական, կենդանական աշխարհի և հատկապես մեր կապուտաչյա Սևանը անաղարտ, մաքուր պահելու հիմնախնդիրը և հաջողություն մաղթեց հետագա փուլերում նախագծին մասնակցող աշակերտներին և ուսուցչուհուն:

Լճաշենի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոց

  • 9-րդ դաս․ Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում․ Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…