ՄԱԿ-ի գլխավոր ասամբլեայի որոշմամբ 2019 թվականը հայտարարվել է քիմիական տարրերի Դ.Ի.Մենդելեևի պարբերական համակարգի միջազգային տարի: Այդ առիթով Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի ուսուցիչների (Ա.Սարգսյան, Ք.Սահակյան) և աշակերտների ջանքերով ստեղծվեց այս ինքնատիպ պարբերական համակարգը, որը գործված է ակրիլ և մուլինե թելերով: Յուրօրինակ աշխատանքը իրագործելու համար պահանջվել է 73 ժամ: Ձեռագործի երկարությունը 60սմ է, իսկ լայնությունը` 52սմ:
ԱՍՏՂԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ դպրոցական փուլի ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔՆԵՐԸ Ուշադրություն: - Առաջադրանքների կատարման տևողությունն է 120 րոպե։ - Պատասխանները կտեղադրվեն ս․թ․ դեկտեմբերի 23-ին։
ՔԻՄԻԱՅԻ դպրոցական փուլի ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔՆԵՐԸ Ուշադրություն: - Առաջադրանքների կատարման տևողությունն է 120 րոպե։ - Պատասխանները կտեղադրվեն ս․թ․ դեկտեմբերի 23-ին։
ՊԱՏԱՍԽԱՆՆԵՐԸ՝ 5-12-րդ դասարաններ, տես կից PDF ֆայլում։ Ուշադրություն։ Մասնակիցների ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐԸ և մարզային փուլի անցողիկ միավորները կհրապարակվեն մինչև 2020 թ․-ի հունվարի 15-ը։
բանաստեղծության հարցման դասը ՏՀՏ-ի կիրառմամբ:
Բաց դաս :Դասը իրականացվեց ՏՀՏ-ի կիրառմամբ,ինտերակտիվ մեթոդներով:Հեքիաթի վերլուծումը իրականացվեց Բոնոյի մտածողության 6 գլխարկ մեթոդով:
ԿԵՆՍԱԲԱՆՈՒԹՅԱՆ դպրոցական փուլի ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔՆԵՐԸ - 2019-2020 Ուշադրություն: - Առաջադրանքների կատարման տևողությունն է 60 րոպե։ - Պատասխանները կտեղադրվեն ս․թ․ դեկտեմբերի 23-ին։
Սահիկներ
ԱՇԽԱՐՀԱԳՐՈՒԹՅԱՆ դպրոցական փուլի ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔՆԵՐԸ - 2019-2020 Ուշադրություն: - Առաջադրանքների կատարման տևողությունն է 90 րոպե։ - Պատասխանները կտեղադրվեն ս․թ․ դեկտեմբերի 23-ին։
Ինֆորմացիայի ներկայացման ձևերըՄարդը և կենդանի բնության մյուս ներկայացուցիչները շրջակա միջավայրի մասին նախնական ինֆորմացիա են ստանում տեսողության, լսողության, համի, շոշափելիքի և հոտառության զգայարանների միջոցով:Տարբերում են ինֆորմացիան ներկայացնելու հետևյալ ձևերը՝ թվային, տեքստային, գրաֆիկական, ձայնային տեսաինֆորմացիա:Թվային ինֆորմացիաՀամակարգչում մշակվող ցանկացած ինֆորմացիա ներկայացվում է թվային տեսքով:Բազմապատկման աղյուսակը, հանրահաշվական օրինակը, ֆուտբոլային խաղի հաշիվը, գնացքի մեկնման չվացուցակը և այլն: Զուտ թվային ինֆորմացիա ավելի քիչ է հանդիպում, առավել հաճախ հանդիպում է ինֆորմացիայի ներկայացման համակցված տեսակը: Օրինակ՝ դուք ստանում եք հեռագիր. «Դիմավորեք սեպտեմբերի քսանին: Գնացքը կժամանի ժամը ութին »: Այս տեքստում քսանը և ութը գրված են բառերով, բայց մենք դրանք ընկալում ենք որպես թվեր:Թվային տեսքով ներկայացվում են շրջակա միջավայրի քանակական բնութագրիչները՝ ջերմաստիճանը, հեռավորությունը, շարժման արագությունը, մարդու քաշն ու տարիքը և այլնՏեքստային ինֆորմացիաԻնֆորմացիա, որը գրված կամ տպագրված է որևէ տառաթվային կամ նշանային համակարգի միջոցով: Տեքստային ինֆորմացիա են կրում ինչպես գրքերը, նամակները, այնպես էլ մագաղաթների միջոցով մեզ հասած ժայռապատկերները...Գրաֆիկական ինֆորմացիաՆկարներ, սխեմաներ, գծագրեր, լուսանկարներ: Ինֆորմացիայի այսպիսի ներկայացումը ավելի հասանելի է, քանի որ անմիջապես տրվում է անհրաժեշտ պատկերը:Ձայնային ինֆորմացիաԱյն ամենը, ինչ մենք լսում ենք՝ բանավոր զրույց, երաժշտություն, թռչունների դայլայլ, ավտոմեքենայի ազդանշան և այլն:ՏեսաինֆորմացիաԳունային գրաֆիկա՝ զուգորդված ձայնով և տեքստով, շարժվող և եռաչափ պատկերներով:Ինֆորմացիան մարդու գիտելիքների հիմնական աղբյուրն է:Գործնականում ինֆորմացիայի 90%-ը մարդը ստանում է տեսողության, 9%-ը լսողության և ընդամենը 1%-ը՝ մնացած զգայարանների միջոցով:
Դասընթացը նախատեսված է ուսուցիչների և ծրագրավորումով հետաքրքրվողների համար:Դասընթացը ներառում է տեղեկություն ալգորիթմների մասին , տեղեկություններ ծրագրավորման լեզուների մասին,և դասեր Payton ծրագրավորման լեզվի մասին:
Հարգելի մասնակիցներ,Ողջունում եմ Ձեզ և ցանկանում եմ տեղեկացնել, որ «Ոսկե հատում:Ֆիբոնաչի» թեմայով դասընթացում կարող եք ծանոթանալ,թե ինչ է ոսկե հատումը ,և ինչպես այն կիրառել գիտության մեջ,արվեստում և դիզայնում:Դասընթացը տևելու է 4 շաբաթ, որի ընթացքում հաղորդակցվելու ենք դասընթացում տեղադրված ֆորումների օգնությամբ: Դասընթացավար՝ Մառա Առաքելյան,Վանաձորի Ա.Բակունցի անվան թիվ 7 հիմնական դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցիչ:
Դասընթացը կազմված է 3 շաբաթից: Դասընթացի ընթացքում դպրոցների սկսնակ դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչները կսովորեն ինչպես ձևավորել աշակերտական խորհուրդ, ինչպիսի գործառույթներ ունի աշակերտական խորհուրդը, ինչպես կազմել աշակերտական խորհրդի տարեկան աշխատանքային պլանը, ինչպես վերահսկել և գնահատել աշակերտական խորհրդի աշխատանքները:
Այս դասընթացը նախատեսված է 9 -րդ դասարանում սովորող աշակերտների և այդ դասարանում դասավանդող ուսուցիչների համար:Դասընթաց ստեղծող և դասընթացավար ՝ Անուշ Գևորգյան
Մեծ Բրիտանիայի և Հյուսիսային Իռլանդիայի Միացյալ Թագավորությունը քաղաքական,ռազմական և տնտեսական առումներով աշխարհում առավել մեծ դերակատարում ունեցող և հզոր երկրներից մեկն է։