2019թ. նոյեմբերի 8-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 9-րդ ա, բ, գ դասարանների աշակերտներն այցելեցին ՀՀՊՆ 73128 զորամաս՝ դպրոցի զինղեկ, փոխգնդապետ Գարիկ Ներսեսյանի գլխավորությամբ և դասղեկներ՝ Արփենիկ Հայրապետյանի, Անյուտա Օհանջանյանի և Գայանե Հայրապետյանի ուղեկցությամբ:
Հիմնական նպատակները.
Աշակերտները որպես դասակներ, շարվել են դպրոցի բակում, ստացել հրահանգավորում: Առանձին հրահանգավորվել են նաև դասղեկները, դասակի և ջոկերի հրամանատարները: Կատարվել է դասակների կազմով երթ՝ դպրոց-զորամասի տեղակայման վայր, որի ընթացքում ուշադրություն է դարձվել կազմակերպչական ունակություններին, համախմբված գործելու, ղեկավարելու և ղեկավարվելու հարցերին: Ընթացքում տրվել է նաև ներածական հրահանգներ և ստուգվել դրանց կատարումը: Շարվել են զորամասում, դիմավորել զորամասի հրամանատարին, ողջունել ու լսել զ/մ հրամանատար, գնդապետ Գ. Պողոսյանի խոսքը՝ վերաբերվող օրվան և նպատակներին: Դպրոցին կցված սպա, մայոր Հ. Այվազյանի ուղեկցությամբ աշակերտները ծանոթացան ու տեսան զորամասի մարտական դրոշի պահպանման կարգը ու նշանակությունը, ներքին ու պահակային ծառայությունների կազմակերպման կարգը և առանձնահատկությունները: Սպառազինության ու տեխնիկայի սպասարկման և պահպանման կարգի, ինչպես նաև մարտական մեքենաների, հրանոթների, մարտավարական տեխնիկական բնութագրերի մասին ներկայացրեցին և տեղում ցույց տվեցին յուրաքանչյուր տեխնիկայի պատասխանատու սպաները և գերազանցիկ զինվորները: Ծանոթացան նաև դաշտային խոհանոցի բացազատման և սպասարկման կարգին:
Անցկացվեց աշակերտների և զինվորների շփում՝ առօրյա զինվորական կյանքի մոտեցումներով, զրույց զինվորների հետ՝ ավտոհավաքակայանում: Ծանոթացան ճաշարանում զինվորների կերակրման և սպասարկման կարգին, ցույց տրվեց զորանոցում զինվորների հանգստի կազմակերպումը, անկողինների հարդարումը, մաքրության և կարգապահության պահպանումը, զինանոցում զենք-զինամթերքի պահպանությունը:
Զորամասի դահլիճում ըստ պլանի անցկացվեց զրույց՝ սպաների հետ «Զինվորականի մասնագիտության և ընտրության կողմնորոշման» թեմայով: Զինվորական կարգապահության զորամասի մարտական նշանակության և զորամաս-դպրոց համագործակցության մասին ելույթ ունեցան զորամասի հրամանատարի ԴԱԳ տեղակալ, փոխգնդապետ Արթուր Մարտիրոսյանը և մայոր Հ. Այվազյանը:
Ամփոփիչ խոսքով ելույթ ունեցավ զինղեկ Գարիկ Ներսեսյանը՝ կարևորելով նման միջոցառումների անցկացումը՝ պայմանավորվելով հետագայում ևս համագործակցել զորամասի հետ՝ թե՛ դպրոցում և թե՛ զորամասում՝ ռազմահայրենասիրական միջոցառումներ անցկացնելու համար:
Ցանկության դեպքում, հանգստի օրերին, թիմային կարգով անցկացնել սպորտային խաղերի մրցումներ նաև զենքի քանդման –հավաքման և այլ մարզաձևերից՝ ամրապնդելով դպրոց-զորամաս կապը:
Գ. Ներսեսյանը շնորհակալություն հայտնեց զորամասի հրամանատարությանը՝ դպրոցի հետ համագործակցելու և պլանով նախատեսված պարապմունքները պատշաճ մակարդակով կազմակերպելու համար:
Աշակերտները բարձր տպավորությամբ ու տրամադրությամբ կատարեցին երթ՝ զորամասից դպրոց:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոց
ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական համակարգը վերջին…
Ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում` որպես ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաների ուսուցիչ: Բացի այդ, դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզու՝ <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական…
Հարգելի գործընկերներ, ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Ուզում եմ քննարկել հետևյալ…
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան