2019թ. նոյեմբերի 8-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 9-րդ ա, բ, գ դասարանների աշակերտներն այցելեցին ՀՀՊՆ 73128 զորամաս՝ դպրոցի զինղեկ, փոխգնդապետ Գարիկ Ներսեսյանի գլխավորությամբ և դասղեկներ՝ Արփենիկ Հայրապետյանի, Անյուտա Օհանջանյանի և Գայանե Հայրապետյանի ուղեկցությամբ:
Հիմնական նպատակները.
Աշակերտները որպես դասակներ, շարվել են դպրոցի բակում, ստացել հրահանգավորում: Առանձին հրահանգավորվել են նաև դասղեկները, դասակի և ջոկերի հրամանատարները: Կատարվել է դասակների կազմով երթ՝ դպրոց-զորամասի տեղակայման վայր, որի ընթացքում ուշադրություն է դարձվել կազմակերպչական ունակություններին, համախմբված գործելու, ղեկավարելու և ղեկավարվելու հարցերին: Ընթացքում տրվել է նաև ներածական հրահանգներ և ստուգվել դրանց կատարումը: Շարվել են զորամասում, դիմավորել զորամասի հրամանատարին, ողջունել ու լսել զ/մ հրամանատար, գնդապետ Գ. Պողոսյանի խոսքը՝ վերաբերվող օրվան և նպատակներին: Դպրոցին կցված սպա, մայոր Հ. Այվազյանի ուղեկցությամբ աշակերտները ծանոթացան ու տեսան զորամասի մարտական դրոշի պահպանման կարգը ու նշանակությունը, ներքին ու պահակային ծառայությունների կազմակերպման կարգը և առանձնահատկությունները: Սպառազինության ու տեխնիկայի սպասարկման և պահպանման կարգի, ինչպես նաև մարտական մեքենաների, հրանոթների, մարտավարական տեխնիկական բնութագրերի մասին ներկայացրեցին և տեղում ցույց տվեցին յուրաքանչյուր տեխնիկայի պատասխանատու սպաները և գերազանցիկ զինվորները: Ծանոթացան նաև դաշտային խոհանոցի բացազատման և սպասարկման կարգին:
Անցկացվեց աշակերտների և զինվորների շփում՝ առօրյա զինվորական կյանքի մոտեցումներով, զրույց զինվորների հետ՝ ավտոհավաքակայանում: Ծանոթացան ճաշարանում զինվորների կերակրման և սպասարկման կարգին, ցույց տրվեց զորանոցում զինվորների հանգստի կազմակերպումը, անկողինների հարդարումը, մաքրության և կարգապահության պահպանումը, զինանոցում զենք-զինամթերքի պահպանությունը:
Զորամասի դահլիճում ըստ պլանի անցկացվեց զրույց՝ սպաների հետ «Զինվորականի մասնագիտության և ընտրության կողմնորոշման» թեմայով: Զինվորական կարգապահության զորամասի մարտական նշանակության և զորամաս-դպրոց համագործակցության մասին ելույթ ունեցան զորամասի հրամանատարի ԴԱԳ տեղակալ, փոխգնդապետ Արթուր Մարտիրոսյանը և մայոր Հ. Այվազյանը:
Ամփոփիչ խոսքով ելույթ ունեցավ զինղեկ Գարիկ Ներսեսյանը՝ կարևորելով նման միջոցառումների անցկացումը՝ պայմանավորվելով հետագայում ևս համագործակցել զորամասի հետ՝ թե՛ դպրոցում և թե՛ զորամասում՝ ռազմահայրենասիրական միջոցառումներ անցկացնելու համար:
Ցանկության դեպքում, հանգստի օրերին, թիմային կարգով անցկացնել սպորտային խաղերի մրցումներ նաև զենքի քանդման –հավաքման և այլ մարզաձևերից՝ ամրապնդելով դպրոց-զորամաս կապը:
Գ. Ներսեսյանը շնորհակալություն հայտնեց զորամասի հրամանատարությանը՝ դպրոցի հետ համագործակցելու և պլանով նախատեսված պարապմունքները պատշաճ մակարդակով կազմակերպելու համար:
Աշակերտները բարձր տպավորությամբ ու տրամադրությամբ կատարեցին երթ՝ զորամասից դպրոց:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոց
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան