Տեխնոլոգիաները հեշտացրել են նոր լեզու սովորելու գործընթացը բոլորի համար: Կան կայքեր և բջջային հավելվածներ, որոնք առաջարկում են անվճար ուսուցողական բովանդակություն, ինչը կօգնի հեշտությամբ յուրացնել նոր լեզու: Ստորև առաջարկվում են լավագույն կայքերից մի քանիսը, որոնք ուսուցիչները կարող են օգտագործել՝ իրենց աշակերտների նոր լեզվի տիրապետման գործին օժանդակելու համար:
1- Duolingo և Duolingo դպրոցների համար
Duolingo- ն այս ցանկի առաջատարն է: Duolingo-ն անցյալ տարի Google-ի կողմից ներկայացվել է որպես Google Play Store- ում լեզուների ուսուցման լավագույն ծրագիր: Duolingo- ն լեզու սովորելը վերածում է խաղի՝ այն ավելի զվարճալի և արդյունավետ դարձնելու նպատակով: Վերջերս Duolingo- ն գործարկել է նոր պլատֆորմ, որը հատուկ նախատեսված է ուսուցիչների և մանկավարժների համար, որը կոչվում է Duolingo դպրոցների համար: Այս ծրագրի միջոցով ուսուցիչները կարող են հեշտությամբ հետևել իրենց աշակերտների առաջընթացին, վարել դասը և հանձնարարել տնային առաջադրանքներ:
2- Busuu
Busuu- ն ևս մեկ հիանալի վեբ հարթակ և բջջային հավելված է` նոր լեզու սովորելու համար: Busuu- ն առաջարկում է լեզվական դասընթացներ, որոնք ստեղծվել են կրթական փորձագետների կողմից և ընդգրկում են լեզվի ուսուցման չորս հիմնական հմտություններ՝ կարդալ, գրել, լսել և խոսել:
3- Memrise
Memrise- ը տրամադրում է որակյալ դասընթացներ ավելի քան 200 լեզուներով, ինչը հնարավորություն է տալիս սեվորողներին զվարճալի և ուրախ ձևով սովորել նոր լեզուներ: Memrise- ը լեզվի ուսուցումն իրականացնում է` օգտագործելով մուլտիմեդիա նյութերի լայն տեսականի: Ուսուցիչը կարող է օգտագործել Memrise- ը՝ ստեղծելու սեփական դասընթացներն ու նյութերը՝ օգտագործելով հարուստ մուլտիմեդիա պատկերասրահներ: Կարելի է նաև ստեղծել խմբեր և հետևել սովորողների առաջադիմությանը: Memrise- ը հասանելի է համացանցի, Android- ի և iPad- ի համար:
4- Այլ հղումներ
Այս էջում բաց մշակույթն ունի մի շարք հետաքրքիր կայքեր, որոնց միջավայրում կարելի է սովորել ավելի քան 40 լեզու, այդ թվում ՝ արաբերեն, ֆրանսերեն, անգլերեն, իսպաներեն, իտալերեն, ռուսերեն, և շատ ավելին:
Սա YouTube-ի որոշ լավագույն ալիքների հավաքածու է, որոնք առաջարկում են անվճար ուսուցման բովանդակություն: Այս ալիքների մեծ մասը վարում են լեզվի ուսուցիչները կամ լեզվի դասավանդման մասնագետները:
Նյութի աղբյուրը. Educational Technology and Mobile Learning
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան