ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Որոշ լավ աղբյուրներ նոր լեզու սովորելու համար

Նոյեմբերի 7, 2019
ՏՀՏ նորություններ

Տեխնոլոգիաները հեշտացրել են նոր լեզու սովորելու գործընթացը բոլորի համար: Կան կայքեր և բջջային հավելվածներ, որոնք առաջարկում են անվճար ուսուցողական բովանդակություն, ինչը կօգնի հեշտությամբ յուրացնել նոր լեզու: Ստորև առաջարկվում են լավագույն կայքերից մի քանիսը, որոնք ուսուցիչները կարող են օգտագործել՝ իրենց աշակերտների նոր լեզվի տիրապետման գործին օժանդակելու համար:

1- Duolingo և Duolingo դպրոցների համար

Duolingo- ն այս ցանկի առաջատարն է: Duolingo-ն անցյալ տարի Google-ի կողմից ներկայացվել է որպես Google Play Store- ում լեզուների ուսուցման լավագույն ծրագիր: Duolingo- ն լեզու սովորելը վերածում է խաղի՝ այն ավելի զվարճալի և արդյունավետ դարձնելու նպատակով: Վերջերս Duolingo- ն գործարկել է նոր պլատֆորմ, որը հատուկ նախատեսված է ուսուցիչների և մանկավարժների համար, որը կոչվում է Duolingo դպրոցների համար: Այս ծրագրի միջոցով ուսուցիչները կարող են հեշտությամբ հետևել իրենց աշակերտների առաջընթացին, վարել դասը և հանձնարարել տնային առաջադրանքներ:

2- Busuu

Busuu- ն ևս մեկ հիանալի վեբ հարթակ և բջջային հավելված է` նոր լեզու սովորելու համար: Busuu- ն առաջարկում է լեզվական դասընթացներ, որոնք ստեղծվել են կրթական փորձագետների կողմից և ընդգրկում են լեզվի ուսուցման չորս հիմնական հմտություններ՝ կարդալ, գրել, լսել և խոսել:

3- Memrise

Memrise- ը տրամադրում է որակյալ դասընթացներ ավելի քան 200 լեզուներով, ինչը հնարավորություն է տալիս սեվորողներին զվարճալի և ուրախ ձևով սովորել նոր լեզուներ: Memrise- ը լեզվի ուսուցումն իրականացնում է` օգտագործելով մուլտիմեդիա նյութերի լայն տեսականի: Ուսուցիչը կարող է օգտագործել Memrise- ը՝ ստեղծելու սեփական դասընթացներն ու նյութերը՝ օգտագործելով հարուստ մուլտիմեդիա պատկերասրահներ: Կարելի է նաև ստեղծել խմբեր և հետևել սովորողների առաջադիմությանը: Memrise- ը հասանելի է համացանցի, Android- ի և iPad- ի համար:

4- Այլ հղումներ

Այս էջում բաց մշակույթն ունի մի շարք հետաքրքիր կայքեր, որոնց միջավայրում կարելի է սովորել ավելի քան 40 լեզու, այդ թվում ՝ արաբերեն, ֆրանսերեն, անգլերեն, իսպաներեն, իտալերեն, ռուսերեն, և շատ ավելին:

5- YouTube Լեզուներ

Սա YouTube-ի որոշ լավագույն ալիքների հավաքածու է, որոնք առաջարկում են անվճար ուսուցման բովանդակություն: Այս ալիքների մեծ մասը վարում են լեզվի ուսուցիչները կամ լեզվի դասավանդման մասնագետները:

Նյութի աղբյուրը. Educational Technology and Mobile Learning

  • Նյութի խտություն

  • Прилагательное как часть речи

    Имя прилагательное в русском языке — это самостоятельная часть речи. Укажем, что обозначает имя прилагательное, какие имеет характерные грамматические признаки, отличающие его от слов других частей речи. 

  • Աշխարհի բնակչություն

    Բնակչությունը հասարակության շարժող ուժն է։

  • Տեքստային խնդիրները մաթեմատիկայի դասընթացում

    Մաթեմատիկական կրթությունը և մաթեմատիկական մտածելակերպն  անհրաժեշտ են ոչ միայն նրանց‚ովքեր հետագայում կզբաղվեն մաթեմատիկայով կամ գիտական որևէ հետազոտությամբ, այլ նաև բոլոր նրանց, ովքեր կաշխատեն ժոողովրդավարական տնտեսության տարբեր բնագավառներում:      Մաթեմատիկան ներթափանցում է մարդկային գործունեության գրեթե բոլոր ոլորտները:Այստեղ առանձնահատուկ  դեր ու նշանակություն ունեն տեքստային  խնդիրները: Այս խնդիրների լուծումը սովորողներին հնարավորություն է տալիս համոզվելու‚որ մաթեմատիկական գիտելիքների իմացությունն ինքնանպատակ չէ ‚այլ պայմանավորված է առօրյա կյանքում յուրաքանչյուրիս առջև ծագած կոնկրետ խնդիրների պատասխանը գտնելու պահանջով:     Տեքստային խնդիրների ուսուցումը հիմնականում կատարվում է միջին դպրոցում :Յուաքանչյուր խնդրի լուծում իրենից ներկայացնում փոքրի մաթեմատիկական հետազոտություն ‚որը յուրաքանչյուր սովորող կատարում է յուրովի: Այնուամենայնիվ ‚տեքստային խնդիրների լուժումները կարելի է դասակարգել ըստ հետևյալ մեթոդների.                Ø թվաբանական  մեթոդ‚ Ø հանրահաշվական  մեթոդ Ø կիրառական մեթոդ Ø տրամաբանական մեթոդ և այլն:

  • Ինֆորմատիկայի հետ միջառարկայական կապերի ապահովումը դպրոցական դասընթացում

    Այսօրվա դասը լիարժեք դարձնելու  պահանջներից մեկն է միջառարկայական կապերի ապահովումը։ Ինֆորմատիկայի դասընթացում ուսումնասիրվող շատ թեմաներից ստացած գիտելիքները կիրառելի են տարբեր առարկաների  դասընթացում։ Այտեղ կուսումնասիրենք այդ հնարավորությունները։

  • Զանգված

  • մայրցամաքի կրկնություն

    Փարաքարի միջնակարգ դպրոցի ուսուցչուհի՝ Նաիրա ԲրուտյանՆերկայացնում եմ <<Աֆրիկա>> մայրցամաքը։Կահավորում՝ աշխարհի ֆիզիկական քարտեզ և գլոբուս, յուրաքանչյուր աշակերտական սեղանին ատլասԿրկնության ժամանակ աշակերտները ամփոփում են Աֆրիկայի աշխարհագրական դիրքը՝ հասարակածի, գլխավոր միջօրեականի, արևադարձերի, բևեռային շրյագծերի, օվկիանոսների նկատմամբ։ Մայրցամաքի ափերի գծագրությունը, ափերը ողողող օվկիանոսները, ափագծերի կտրտվածությունը, կղզիների, թերակղզիների, ծովածոցերի առկայությունը, օվկիանոսների, ծովերի, ծովային հոսանքների ազդեցությունը մայրցամաքի բնության ձևավորման վրա։Մակերևույթը և օգտակար հանածոները՝ աշակերտները ամփոփում են մայրցամաքի ակերևուհթի խոշոր ձևերը, նրանց առաջացման առանձնահատկություները։Կլիման՝ աշակերտները ամփոփում են մայրցամաքի և նրա տարբեր մասերի կլիմայական պայմանների առանձնահատկությունները, ուշադրություն են դարձնում կլիմայագոյացնող կարևորագույն գործոնների վրա։Ներքին ջրերը՝ աշակերտները ամփոփում են Աֆրիկայի գետերը՝ որ ավազանին են պատկանում, դրանց տնտեսական նշանակությունը։ Աշխարհի ամենայերկար գետը Նեղոսն է, եկրորդ ջրառատ գետը Կոնգոն է և այլն։ Խոսեցին ջրվեժների և լճերի մասին։ Լճերն ուսումնասիրելիս ուշադրություն են դարձրել դրանց գոգավորությունների ծագման, մարդու կողմից լճերի օգտագորշման հնարավորություններին։ Չէ որ Աֆրիկան աշխարհի ամենատաք մայրցամաքն է։Աշակերտները թվարկեցին Աֆրիկայի բնական զոնաները։ Զոնաներին բնորոշ հողերը, բուսատեսակները և կենդանատեսակները։ՈՒրվագծային քարտեզի վրա գունավորում են կլիմայական գոտիները և բնական զոնաները։ Աշակերտներին որպես ամփոփում ցուցադրվում է սահիկ Աֆրիկա մայրցամաքի մասին։

  • Տեքստային խնդիրները մաթեմատիկայի դասընթացում

    Մաթեմատիկական կրթությունը և մաթեմատիկական մտածելակերպն  անհրաժեշտ են ոչ միայն նրանց‚ովքեր հետագայում կզբաղվեն մաթեմատիկայով կամ գիտական որևէ հետազոտությամբ, այլ նաև բոլոր նրանց, ովքեր կաշխատեն ժոողովրդավարական տնտեսության տարբեր բնագավառներում:      Մաթեմատիկան ներթափանցում է մարդկային գործունեության գրեթե բոլոր ոլորտները:Այստեղ առանձնահատուկ  դեր ու նշանակություն ունեն տեքստային  խնդիրները: Այս խնդիրների լուծումը սովորողներին հնարավորություն է տալիս համոզվելու‚որ մաթեմատիկական գիտելիքների իմացությունն ինքնանպատակ չէ ‚այլ պայմանավորված է առօրյա կյանքում յուրաքանչյուրիս առջև ծագած կոնկրետ խնդիրների պատասխանը գտնելու պահանջով:     Տեքստային խնդիրների ուսուցումը հիմնականում կատարվում է միջին դպրոցում :Յուաքանչյուր խնդրի լուծում իրենից ներկայացնում փոքրիկ մաթեմատիկական հետազոտություն ‚որը յուրաքանչյուր սովորող կատարում է յուրովի: Այնուամենայնիվ ‚տեքստային խնդիրների լուժումները կարելի է դասակարգել ըստ հետևյալ մեթոդների.                Ø թվաբանական  մեթոդ‚ Ø հանրահաշվական  մեթոդ Ø կիրառական մեթոդ Ø տրամաբանական մեթոդ և այլն:     Այժմ դրանցից մի քանիսը ներկայացնեմ ավելի հանգամանորեն‚ ցուցադրելով այդ մեթոդների կիրառման իմ փորձը:  

  • 11-րդ դասարան Oրգանական միացությունների կառուցվածքը

  • Իներցիա