ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

2020 թվականին պետական բյուջեի միջոցներով կվերակառուցվի և կնորոգվի 8 քոլեջ և ուսումնարան

Նոյեմբերի 5, 2019
Պաշտոնական

2020 թվականի  պետական բյուջեից  ՀՀ  կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությանը տրված հատկացումներով հիմնովին կնորոգվի և կվերակռուցվի 8  նախնական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատություն: Այդ հաստատություններն են`

1. Ստեփանավանի պետական գյուղատնտեսական քոլեջ
2. Գավառի ակադեմիկոս Ա. Թամամշևի անվան պետական գյուղատնտեսական քոլեջ
3. Նոր Գեղիի ակադեմիկոս Գ. Աղաջանյանի անվան պետական գյուղատնտեսական քոլեջ
4. Գորիսի պրոֆեսոր Խ. Երիցյանի անվան պետական գյուղատնտեսական քոլեջ
5. Մասիսի պետական գյուղատնտեսական քոլեջ
6. Նոյեմբերյանի պետական քոլեջ
7. Սյունիքի տարածաշրջանային պետական քոլեջ
8. Երևանի զարդարվեստի արհեստագործական պետական ուսումնարան:

Վերանորոգման ծրագրում ընդգրկված մարզային հասատատությունները հիմնականում գյուղատնեսական ուղղվածություն ունեն` հաշվի առնելով նշված ոլրոտում աշխատաշուկայի պահանջներին համապատասխան մասնագետներ պատրաստելու գերակայությունը:

Տեղեկացնենք, որ նախնական արհեստագործական և միջին մասնագիտական կրթության ծրագրով ֆինանսական հատկացումները 2020 թվականի պետական բյուջեի նախագծում ավելացել են, որը պայմանավորված է ոլորտում ուսանողների թվի մոտ 6500-ով ավելացմամբ, ինչպես նաև իրականացվող կապիտալ շինարարության ծավալների աճով:

Հիշեցնենք, որ գալիք տարվա բյուջեով նախատեսվում է նաև  22 մարզային հանրակրթական դպրոցների հիմնանորոգում և վերակառուցում:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • QR կոդը կրթության մեջ

    Այն ուսուցչին հնարավորություն կտա ձեռք բերել գիտելիքներ QR կոդի մասին,զարգացնել   գիտելիքները և մասնագիտական կարողությունները, ինչպես նաև նորագույն տեխնոլոգիաներով հագեցած դասեր վարել:Տեղեկացված լինել  QR կոդերի ներգրավմամբ մի քանի տեխնոլոգիաների,սարքավորումների և հավելվածների մասին :Ծանոթանալ մի շարք կոդերի կիրառման բնագավառների և նպատակների մասին։Հատկապես մի շարք խնդիրների լուծման նպատակով ուսուցիչներն անընդհատ զգում են էլեկտրոնային կրթական պաշարների ստեղծման իմացության կարիքը:

  • ՀԱՎԱՆԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ

  • Դասարան՝ 3-րդ Դասի թեմա՝ «Շունն ու կատուն›› Դասի տեսակ՝ Հաղորդման դաս, ինքնուրույն ընթերցանություն Դասի տևողությունը՝ 1 դասաժամ Դասի նպատակները՝ . զարգացնել սովորողների վարժ և արտահայտիչ, հասկանալով կարդալու կարողությունները, . զարգացնել ընթերցանության կ

    ԽԹԱՆՄԱՆ ՓՈՒԼԵրեխաների հետ զրուցեցինք մարդկային հատկանիշների վերաբերյալ, որոնց մասին առաջարկվեց հիշել ասացվածքներ և առածներ:Ա-1.Եկե՛ք, հիշենք:Ա-2.Ստի ոտը կարճ է: Ա-3.Սուտը ճամփա չունի: Ա-4.Ավելի լավ է դառը ճշմարտությունը, քան քաղցր սուտը: Ա-5.Լավ է մաքուր սիրտ ունենալ, քան լիքը քսակ: Ա-6.Ազնվությունը զարդարում է ցանկացած կոչում: Ա-7.Ավելի լավ է լինել պարզ ու ազնիվ, քան խելացի ու կեղծ: Ա-8.Եղի՛ր քաղցած, բայց ազնիվ:Երեխաները բնորոշ բառեր ասացին մարդկային դրական և բացասական հատկանիշների մասին: Այնուհետև իրականացրինք <<մտագրոհ>> մեթոդը: Մեթոդը ապահովեց երեխաների ակտիվությունը և բազմակարծությունը հերոսների անձի վերաբերյալ: Նոր նյութի վերաբերյալ բացահայտեցինք սովորողների գիտելիքները՝ քննարկելիք նյութի մեջ ներգրավելով և ակտիվացնելով սովորողներին, նրանց մեջ ձևավորելով գիտելիքներ և կարողություններ ձեռք բերելու ձգտում:Երեխաները կարևորեցին ճշմարտությունը, ազնվությունը, արդարությունը, ներողամտությունը, մերժեցին խաբեբայությունը, ստախոսությունը: Ապա խոսեցինք հեղինակի՝ Հ. Թումանյանի մասին և անցանք բալլադի ընթերցանությանը:ԻՄԱՍՏԻ ԸՆԿԱԼՄԱՆ ՓՈՒԼԿիրառեցինք ‹‹Ուղղորդված ընթերցանություն կանգառներով›› մեթոդը: Այն հնարավորություն է տալիս մոդելավորել ընկալում խթանող ընթերցանության գործընթացը՝ սովորողների հետ քայլ առ քայլ առաջ գնալով տեքստի հատվածներով, վերլուծելով, եզրահանգումներ անելով: Այս մեթոդը շատ տպավորիչ հետք է թողնում սովորողների մտավոր զարգացման վրա: Սովորողների մոտ նկատվում է երևակա-յության և հետաքրքրության զարգացում: Մեթոդը այնքանով է արդյունավետ, որ սովորողները հասկացան բնագրի ենթաշերտերը, հերոսների արարքները, ըմբռնե-ցին հերոսների փոխհարաբերությունների և գործողությունների տրամաբանությունը:Բնագիրը բաժանեցինք 4 հատվածի: Յուրաքանչյուր հատված ընթերցեցինք բարձրաձայն: Կարդալու ընթացքում աշակերտներին հանձնարարեցինք վերցնել մատիտները և կարդալուն զուգընթաց նշել անծանոթ, ուղղագրական արժեք ունեցող բառերը: Բարձրաձայն ընթերցելով առաջին հատվածը՝ առաջարկեցինք երեխաներին պատասխանել հետևյալ հարցերին.Ինչի՞ մասին էր առաջին հատվածը:Ա-1. Շան և կատվի հանդիպման մասին:Ա-2. Շունը ճանկել էր գառան մորթի: Ա-3. Շունը մորթին տալիս է կատվին:Ինչպիսի՞ իրավիճակ է ստեղծվում շան համար:Բալլադի առաջին հատվածում ընդգծվեց շան համար ստեղծված իրավիճակը, նրա համար գդակ ունենալու անհրաժեշտությունը: Աշակերտները անդրադարձան շան և կատվի հանդիպմանը: Յուրաքանչյուր դրվագ կարդալիս աշակերտները վերլուծում էին նշված դրվագում արտահայտած գաղափարը: Աշակերտները կարդում էին այն բառերը, որոնք ընդգծել ենք միասին, կատարել ենք բառային աշխատանք:Ածանոթ բառերի բացատրություն. ճոն- մուշտակակար, մորթագործ գդակ-գլխարկ բարի աջողում-բարով տեսանք ձմեռվա մըտին- ձմռան մոտենալուն միամիտ մընա – հանգիստ եղիր քուրք-մուշտակԱյնուհետև աշակերտները ընթերցեցին բալլադի երկրորդ և երրորդ հատվածները: 2-րդ հատվածԻ՞նչ էր պահանջում շունը կատվից: Ա-1. Շունը ուզում էր, որ կատուն իր խոսքը շուտ կատարի: Ա-2. Պահանջում էր իր գդակը, քանի որ գլուխը մրսում էր:Մենք փորձեցինք պարզել, թե այս հատվածը կարդալիս ի՞նչ զգացողություններ ունեցան երեխաները: Ա-1. Ափսոսացի, որ շունը այդպես էլ գդակ չունեցավ: Ա-2. Տխրեցի շան համար, քանի որ կատուն ստում էր: Ա-3. Ուրախացա՝ մտածելով, թե կատուն գդակը կարած կլինի: Ա-4. Զայրացա կատվի վատ արարքի համար: Ձեր կարծիքով կատուն շանը տված խոստումը կկատարի՞: Ա-1. Ես կարծում եմ, որ չի կարի գդակը, որովհետև շատ խորամանկ էր երևում: Ա-2. Կատուն խաբում էր շանը: Ա-3. Ես կարծում եմ, կկարի՝ այդքան անխիղճ չի լինի:Բառերի բացատրություն. մուշտարի-հաճախորդ ցրցամ տալ- թրջելԵրեխաների կարծիքները լսելուց և բառերի բացատրություն տալուց հետո շա-րունակեցինք տեսքստի ընթերցումը՝ շան հետագա քայլերը հասկանալու համար: 3-րդ հատվածը կարդալուց հետո փորձեցինք պարզել, թե ի՞նչն էր վեճի պատճառը:Ա-1. Վեճի պատճառն այն էր, որ ամեն անգամ կատուն ստում էր շանը:Ա-2. Եթե կատուն ազնիվ գտնվեր, ոչ մի վեճ չէր առաջանա:Ա-3.Շունը այդքան համբերատար գտնվեց, բայց կատուն գիտակցաբար խորամանկեց նրան:Երեխանեը նշել էին դիվանբաշի բառը և անհամբերությամբ սպասում էին բացատրությանը: դիվանբաշի-դատավոր հայդե կորավ- գնաց կորավդիպան իրար-վիճեցին (փխբ.)Ապա ընթերցեցինք 4-րդ հատվածր և հասկացանք՝ ինչպե՛ս լուծվեց վեճը.«Ի՞նչ վարքագիծ է դրսևորում կատուն» հարցին աշակերտները պատասխանեցին. Ա-1. Ամեն անգամ առիթ է փնտրում նրան խաբելու համար: Ա-2. Կատուն, ամեն անգամ ստելով, կեղծ պատճառաբանություն փնտրելով, խաբում է շանը: Ա-3.Այդպես էլ կատուն շան գդակը չկարեց:Մենք հանձնարարեցինք <<T-աձև աղյուսակի>> օգնությամբ նշել բալլադի հերոսների դրական և բացասական կողմերը: T-աձև աղյուսակ մեթոդը ակտիվացրեց և ավելի վառ պատկերացում ստեղծեց հերոսների արարքների վերաբերյալ: Մեթոդի կիրառման ժամանակ դժվարություններ առաջացան, քանի որ սովորողները այնքան էին ակտիվացել և ոգևորվել, որ անցում կշռադատման փուլ անհաղթահարելի էր թվում:Հերոսները բնութագրվեցին այսպես. շունը ազնիվ միամիտ ու արդար է, իսկ կատուն՝ ագահ, անարդար, խորամանկ, խաբեբա, ստախոս: Այս ստեղծագործության մեջ շունն ու կատուն հակադիր հատկանիշների կրողն են: Բալլադից դուրս գրեցինք առարկա, հատկանիշ, գործողություն ցույց տվող բառերը: Այս բառերով կազմեցինք նախա-դասություններ:Առարկա ցույց տվող բառեր՝ կատու, մորթի, շուն, գդակ: Ա-1. Կատուն խաբեց շանը: Ա-2 . Շունը արդար և ազնիվ է: Ա-3. Նա գառան մորթուց գլխարկ էր դնում:Հատկանիշ ցույց տվող բառեր՝թանկագին, մեծ, միամիտ: Ա-1.Աշոտը թանկագին ընկերս է: Ա-2. Միամիտ մարդը հավատաց ստախոսին: Գործողություն ցույց տվող բառեր՝ կարել, խոսել, օրհնել: Ա-1. Նա մորթուց գլխարկ էր կարել իր համար: Ա-2. Տատիկը օրհնեց թոռնիկին:ԿՇՌԱԴԱՏՄԱՆ ՓՈՒԼ Այս փուլում կիրառեցինք քառաբաժան մեթոդը:1.Տեքստը ձեզ ի՞նչ հիշեցրեց                                         2.Ի՞նչ էիք զգում բնագիրը կարդալիս                                                                                              զայրույթ, զարմանք, տխրություն, անհանգստություն Այսօր էլ մեր շրջապատում կանխաբեբա, ստախոս մարդիկ: Մարդպետք է լինի ազնիվ, լավություն անելիսհիշի, որ եթե ինքը չվայելի իրլավության պտուղ, ապա այն կվայելենիր երեխաները:                                                              3.Ի՞նչ էիք լսում                                                                 4.Նոր վերնագիրբարձր ձայներ, բղավոցներ,անհարգալից արտահայտություններ                              Խաբեբա կատուն                                                                                             Գդակ ունենալու ցանկությունՀարցեր Ի՞նչ սովորեցիք այս ստեղծագործությունից:Ա-1.Լինել արդար, ազնիվ, ճշտապահ:Ա-2.Ստելը, խաբելը, ամենավատ հատկանիշն է:Ի՞նչ կլիներ, եթե կատուն կարեր շան գլխարկը:Ա-1. Շունը գոհ կլիներ կատվի աշխատանքից:Վերջում գնահատվում են աշակերտները ակտիվ պատասխանների համար: Տնային հանձնարարություն՝ <<Շունն ու կատուն>> ստեղծագործությունը ընթերցել դերերով, արտահայտիչ և գեղեցիկ, սովորել բացատրական արժեք ունեցող բառերը: Ստուգելու համար մեր անցկացրած դասի արդյունավետությունը վերոնշյալ հարցա-թերթիկներից բաժանեցինք նաև մեր աշակերտներին: Ստացված արդյունքները ունեին հետևյալ տեսքը.

  • Ֆիզիկա 12

  • ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ 8

  • ՖԻԶԻԿԱ 12

  • ՖԻԶԻԿԱ 12

  • ՀԱՅՈՑ ԼԵԶՈՒ 7

  • ՀԱՅ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ X ԴԱՍԱՐԱՆ

  • Հանրահաշիվ IX