ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Դասարան+Դասական. ազդարարվել է թատերական կրթական ծրագիր՝ ավագ դպրոցի աշակերտների համար

Նոյեմբերի 4, 2019
Մշակութային լուրեր Պաշտոնական

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ Գաբրիել Սունդուկյանի անվան ազգային ակադեմիական թատրոնն իրականացնում է «Դասարան+Դասական» թատերական կրթական ծրագիրը։ Այն մշակված է ավագ դպրոցի աշակերտների համար՝ միտված ամրապնդելու դպրոց-թատրոն կապը։

Ծրագրի մեկնարկի մասին այսօր  ազդարարել, ներկաներին ողջունել և մասնակիցներին բարի ընթացք է մաղթել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Արայիկ Հարությունյանը. «Սիրելի աշակերտներ, ուսուցիչներ, թատրոնի հարգելի ղեկավարներ, լրագրողներ, «Դասարան+Դասական» թատերական կրթական ծրագիրը մեր հերթական կրթամշակութային նախագծերից է: Արդեն ավանդույթ է դառնում, որ պարբերաբար՝ մի քանի ամիսը մեկ, մենք իրականացնում ենք նման ծրագրերի շնորհանդեսներ, որոնք մեր խորը համոզմամբ, լուրջ ազդեցություն են ունենալու ոլորտի զարգացման վրա: Այդ նախագծերից է դպրոցականների աբոնեմենտային ծրագիրը, որն իրականացվում է Հայաստանի բոլոր դպրոցներում. ծրագրի շրջանակում մեր աշակերտները հնարավորություն ունեն մեկ տարվա ընթացքում աբոնեմենտով այցելելու թատրոն, թանգարան, համերգասրահ: Կրթական նախագծերից է «Քո արվեստը դպրոցում» ծրագիրը, երբ պետության տրամադրած դրամաշնորհով անվանի արվեստագետներն այցելում են ուսումնական հաստատություններ և ներկայացնում իրենց արվեստը, «ԴասԱ» նախագիծը՝ դասական երաժշտության վարպետների այցելությունները դպրոցներ, որից հետո աշակերտներն են այցելում համերգասրահներ՝ ունկնդրելու դասական երաժշտություն»:

Թվարկելով իրականացրած կրթամշակութային ծրագրերը՝ նախարարը տեղեկացրել է, որ այդ նախագծերին կհաջորդի Մայր թատրոնի հետ կազմակերպած «Դասարան+Դասական» թատերական կրթական ծրագիրը: Նախարարի խոսքով` այս ծրագիրը, նախ, ծանոթացնելու է ավագ դպրոցների աշակերտներին Մայր թատրոնի և ոլորտի հետ, ապա օգնելու է նրանց մասնագիտական կողմնորոշման հարցում:

«Աշակերտները լսելու են ավելի քան 10 դասախոսություն, այնուհետև՝ հնարավորություն են ունենալու իրենց գիտելիքները կիրառել գործնական պարապմունքների ժամանակ, ծանոթանալով անգամ թատրոնի տնտեսության վարմանը, ինչը շատ կարևոր է»,-պարզաբանել է նախարարը։

Ա. Հարությունյանը նաև տեղեկացրել է, որ «Դասարան+Դասական» պիլոտային ծրագիրը, որն այժմ իրականացվում է միայն Երևանում, մյուս տարվանից կընդգրկի նաև մարզերի դպրոցները և կդառնա համապետական:

Ներկայացնելով նախագծի նպատակն ու ընթացքը՝ ծրագրի ղեկավար, Գ․ Սունդուկյանի անվան ազգային ակադեմիական թատրոնի տնօրեն Վարդան Մկրտչյանը նշել է, որ երևանյան դպրոցներից մասնակցության հայտ է ներկայացրել շուրջ 250 աշակերտ։ Մասնակիցներին ժամանակ կտրվի գրելու շարադրություն՝ հայ թատերարվեստին նվիրված թեմաներով։ Շարադրության արդյունքների ամփոփման միջոցով կընտրվի 60 աշակերտ։ Նրանք հնարավորություն կունենան անվճար հիմունքներով մասնակցել նոյեմբերի 12-16-ը անցկացվելիք սեմինար-դասախոսություններին։   

Տեղեկացնենք, որ «Թատրոնի պատմություն», «Դերասանական արվեստ», «Ռեժիսորական արվեստ», «Արվեստի այլ տեսակների ներգրավվածությունը թատրոնում», «Թատերական գործի կազմակերպում» թեմաներով դասախոսությունները կվարեն ոլորտի լավագույն մասնագետները. թատերագետ, ՀՀ ԳԱԱ ակադեմիայի թղթակից անդամ Հենրիկ Հովհաննիսյանը, ՀՀ վաստակավոր արտիստներ Ռուբեն Բաբայանը, Նելլի Խերանյանը, Դավիթ Հակոբյանը, ՀՀ ժողովրդական արտիստ Արմեն Էլբակյանը և այլ հայտնի թատերագետներ ու մշակութային գործիչներ։ Հինգօրյա դասախոսությունները կուղեկցվեն նաև ներկայացումների դիտումներով։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան